ענת ניסקי מנהלת לשכת רווחה כפר סבא משתכרת בחודש 28,590 ש”ח

Spread the love

ענת ניסקי, מנהלת משרד הרווחה כפר סבא משתכרת כל חודש 28,590 ש”ח

לשכת רווחה כפר סבא ידועה ברמיסת התא המשפחתי וריסוק המשפחות, והבאת חלק מהם להתאבדות. העובדים הסוציאליים נוהגים תדיר להתלונן ולהתבכיין על שהם לא גומרים את החודש, ברם לעולם הם אינם חושפים את תלושי השכר שלהם. הנתונים שהובאו לעיל פורסמו על ידי הכתב המקומי זאב שרגא, מכפר סבא.

כך לדוגמא, פקידת הסעד רותם אלבז אלקובי מרוויחה בחודש 13,738 ש”ח נטו. את הנתונים הנ”ל העובדים הסוציאליים לא מציגים ולא בכדי. תרבות השקר של העובדות הסוציאליות היא כל כך מוטמעת בד.נ.א. שלהן, אי אפשר לגרום לעו”ס לעולם לומר את האמת. העובדות הסוציאליות עוברות חינוך מחדש, שהחברה זקוקה להן לעשות “עבודת קודש” בשם מקצוע העבודה הסוציאלית, ושהן יודעות יותר טוב מהציבור מה הצרכים של הציבור.

בשם עבודת הקודש הזו הן מנתקות ילדים מאבות, משקרות בכל הזדמנות, טופלות עלילות על נשים חלשות ולוקחות מהן את הילדים לאומנה ופנימיות ועוד מקבלות בונוס אישי על כך. המקצוע הזה פרזיטי ואינו תורם גרוש למדינה. להיפך מדובר בבזבוז עצום של משאבים על טיפולים, הדרכות, אבחונים והזנת תעשייה שלמה של פרזיטים שמתפרנסים מיצירת מצוקות בציבור, כדי להצדיק את קיומן. מי שמגיע אליהן בבקשת עזרה לא יודע שתפקידן לחסל אותו עד דק, כדי להצדיק המשך טיפולים למשך שנים, והמדובר בטיפולים שלא שווים שום דבר. מנציחים את העוני והנזקקות.

תלוש משכורת של עו”ס רותם אלבז
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות