בית ספר אורט אלון יקנעם – אוזלת יד ההנהלה נוכח אלימות נגד תלמידה

Spread the love

24 ביוני 2017 – מתוך סטטוס פייסבוק יוסי נקר – לפני מספר שבועות האלימות הבית ספרית, אוזלת היד של מערכת החינוך והמשטרה, באופן פושע ממש, הגיעה גם אלינו הביתה.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=UA2nCDK–pY&w=560&h=315]

בתי, Atalya Nakar, הלומדת בכיתה י’ בבית הספר אורט אלון ביקנעם, הלכה לבית ספר כמו בכל יום (טוב, לא בכל יום היא הולכת. באישור…). בכניסה לבית הספר החליט אחד מתלמידי כיתה ט’ שהיה עם חבר נוסף לחבק את בתי. כנראה רצה להרגיש את השרירים המדהימים שלה, לאחר תחרות מספר ימים קודם לכן. נניח. עתליה החלה לצלם אותו ואת חברו מאחור, לא כדי להתלונן במשטרה אלא כדי להביא לידיעת ההנהלה. והלכה לכיתתה.
אבל אז הגיעו חבורה של ארבעה תלמידים מכיתה ט’, כולל המופרע המחבק, במטרה לאיים על עתליה ולתקוף אותה, כפי שניתן לראות בסרטון. למזלה של עתליה המורה בכיתה ניסתה להגן עליה (ואף קיבלה מכה אבל המורה ניסתה להמעיט מהסיפור אחר כך).
בעקבות האירוע ביקשה בתי לצאת מבית הספר כדי להתלונן במשטרה אבל השומר אמר שהוא עצמו יזמין משטרה (נהג כראוי ועל כך תודתי).

אלא שאז התברר שבית הספר יעשה הכל כדי למנוע מהמשטרה להיכנס לבית הספר. רכזת השכבה, מרגלית סטרוגו, ואמיל, אחראי המשמעת, ממש ניסו להדוף בגופם את השוטר מלהיכנס לבית הספר. השוטר חקר מה שחקר. אבל אז החלה מערכת לחצים של מנהלת בית הספר עדה אבר כהן שמש ושל שאר המורות על המשטרה בטענה שלא קרה כלום, כולל המורה המחנכת של אותם תלמידים שתקפו.
יתירה מזאת בשיחה שהיתה לעתליה ואמה בבית הספר (ולא ברור לי השתתפה בה המחנכת של אותם עברינים – כדי לשבש הליכי חקירה) טענה מנהלת בית הספר שלא קרה דבר (“את לא הותקפת בבית הספר”).

ארגון המורים משבית בתי ספר אם ציפורן של מורה נפגעה, ובצדק, אבל אצל המנהלת עדה אבר כהן שמש דמם של תלמידות הוא הפקר ובלבד ששם בית הספר לא יינזק. נראה את עדה מכחישה את הדברים. מה תעשה אלופת היחצ”נות הפעם מול הסרטון? איך תכחיש את דבריה?
עתליה שלי היא חזקה, אבל בנות אחרות לא.
לצערנו גם משטרת ישראל (תחנת עפולה) מגלה אוזלת יד באופן פושע, באופן שמתיר לאם של אחד המופרעים להשמיע איומים כלפי בתי.

אסור לשתוק לאלימות הזאת.

תודה לנביל ולמירי אורמן על הטשטוש.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות