פגיעה בתלמיד בשל חוב של הוריו לבית הספר בחולון – מדוח נציבות תלונות הציבור לשנת 2016

Spread the love

יוני 2016 – להלן קטע מדו”ח נציבות תלונות הציבור מספר 43 לשנת 2016 מתוך הפרק חינוך והשכלה.

המתלונן, שבנו לומד בבית ספר יסודי בחולון, הלין על שהבן נותק ממערכת האינטרנט של בית הספר בשל חוב של 400 ש”ח שיש למתלונן לבית הספר. המתלונן טען שכלל לא קיבל הודעה על החוב, וכי מכל מקום היה אסור לפגוע בבנו בשל החוב. עוד טען המתלונן כי פניותיו למשרד החינוך ולבית הספר בעניין לא נענו.
הבירור העלה כי בשל תקלה לא הודיע בית הספר למתלונן על החוב. כמו כן, על פי חוזר מנכ”ל משרד החינוך בנושא תשלומי הורים, אין לפגוע בתלמיד בשל חוב של הוריו. מאחר שמערכת האינטרנט הבית ספרית משמשת גם למשלוח חומרי לימוד לתלמידים ולמשלוח הודעות על מטלות, אין לנתק ממנה תלמיד בשל חוב של הוריו לבית הספר, מאחר שניתוק כזה משמעותו פגיעה בתלמיד. עוד העלה הבירור כי משרד החינוך לא השיב על פניותיו של המתלונן בעניין.
הנציבות הסבה את תשובת לבם של משרד החינוך ובית הספר לתוצאות הבירור, ובעקבות כך חובר בנו של המתלונן למערכת האינטרנט של בית הספר. כמו כן נפגשו מנהלת בית הספר ונציגי משרד החינוך עם המתלונן והתנצלו לפניו. (101515)

פגיעה בתלימיד עקב חוב הוריו לבית הספר
פגיעה בתלמיד בשל חוב של הוריו לבית הספר בחולון – מדוח נציבות תלונות הציבור לשנת 2016
Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות