תמי שור פק”ס פורעת חוק מלשכת רווחה גבעתיים קושרת כתרים לראשה לאחר שגרמה נזקים נוראיים למשפחה שנדרש תסקיר עבורה

Spread the love

תמי שור עובדת סוציאלית מאדירה ומהללת את עצמה ושמה בתסקיר לבית המשפט, שם נדרשה לכתוב על משפחה עם הוראות ספציפיות מבית המשפט.

כך היא מתארת את עצמה בתסקיר הזוי ומופרך שהוגש לביהמ”ש לענייני משפחה. תמי שור כתבה את הציטוט במקור – ללא פסיקים וללא נקודות:

“הנני פקידת סעד לסדרי דין וראש צוות לסדרי דין ומדריכה ומטפלת משפחתית מוסמכת בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית בהתמחות משפחה ובוגרת לימודי פסיכותרפיה בביה”ס לרפואה באוניברסיטה ת”א יש לי את הידע המקצועי הנדרש לרבות ניסיון של שנים. אני מ- 1993 פקידת סעד לסדרי דין ומ- 1988 עובדת סוציאלית ומטפלת משפחתית בתחנה לייעוץ בנישואין. יש לי את הניסיון והידע המקצועי…”.

על מנת לא לחשוף את המשפחה עצרנו את הציטוט הארוך-ארוך המשתרע על 3 עמודים, שם עפה פקידת הסעד על עצמה ומציגה את עצמה כבעלת יכולות-על. תמי שור משבחת את עבודתה “המקצועית” ודורשת מבית המשפט לכפות טיפולים כפיתיים נגד ההורים, ואף להטיל עליהם סנקציות כספיות כדי לצוות עליהם לעשות את דבריה.

פקידת הסעד נדרשה להוציא תסקיר ספציפי על המשפחה לא על עצמה. במשך 27 שנים היא מתעללת במשפחות ומשוויצה בכך. תמי שור כפתה את עצמה על המשפחה ודרשה מהם טיפולים מיותרים שלא נדרשו ע”י ביהמ”ש כנגד רצון המשפחה, ורוצה להפוך את המשפחה לעבד של משרד הרווחה. תמי שור מנציחה את הנזקקות ומייצרת לעצמה עבודה למשך שנים רבות.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות