מוטי לייבל עיתונאי ופעיל חברתי בראיון על הוצאת ילדים מהבית עם דנה ספקטור ורן שריג

Spread the love

[youtube=http://youtu.be/qoKkp-zHUR4]

פברואר 2015 – רדיו ללא הפסקה – 103 FM – דנה ספקטור ורן שריג.

מוטי לייבל עיתונאי ופעיל חברתי, הקים את קבוצת “הורים שכולים לילדים חיים” כנגד מדיניות הוצאת הילדים מידי הוריהם: “הראו לי הוכחות שפקידות הסעד משקרות”.
מוטי לייבל הוא דון קישוט שיוצא לבתים של עובדות סוציאליות ומיידע את כל השכנים שבבניין שלהם גרה אישה שחוטפת ילדים.

יש הוצאת ילדים בקלות מהוריהם על ידי משרד הרווחה.

לא לוקחים ילדים רק מהאימהות. לוקחים ילדים גם מהאבות שלהם. ברגע שנכנס כל העניין של גירושין והאשמות אחד כלפי השני, הרווחה בשמחה נדחפת באמצע, ומנתקת קודם כל את האבא מהילדים. אז האבא הוא הראשון שנפגע קודם כל מהסיפור הזה. כאשר אין האבא שיוכל לעזור ולהילחם על הילד, הוא הופך להיות מוחלש מכל הבחינות במיוחד מבחינה פסיכולוגית ואז הוא נכנס לכל מיני מתחים, סטרסים למיניהם, מתחילים לתת לו תרופות פסיכיאטריות ומוציאים אותו.

לי לא קרה שום דבר. אני עיתונאי, פעיל חברתי, בלוגר. ראיתי את הנושא הזה מקרוב. ראיתי את ההורים הללו תוך כדי הפגנות, ראיתי אימהות ואבות וסיפרו לי את הסיפורים שלהם. אני לא האמנתי, עד שהראו לי הוכחות. וכשהראו לי הוכחות, מסמכים עם ראיות שפקידות הסעד משקרות בבתי משפט, בוועדות החלטה, בכל מיני מקומות, מגישות תלונות שווא נגד הורים. אני ראיתי את זה במו העיניים שלי. הגישו תלונת שווא נגד הורה בזמן שהוא היה בחו”ל, פקידת הסעד טענה שהוא מטריד אותה ופינצ’ר לה גלגלים ברכב. מטורף לגמרי.

לא פעם ולא פעמיים אנחנו טוענים שפקידות הסעד מקבלות בונוס על כל ילד שהן מוציאות מהבית. לפני שבוע נחשף שהתגלה אצל פקידת סעד מיליון דולר בחשבון הבנק שלה. אין לנו הוכחות לזה. מי יכול להיכנס לחשבון הבנק שלהן? בטח לא אני.

במשך השנים פרופ’ אסתר הרצוג יצאה נגד התנהלות משרד הרווחה ועדיין אומרת זאת, כולל השופטת בדימוס חנה בן עמי.

הן מנסות להציג את זה כאלימות מצדנו, אולם זה כלל לא כך. הדברים שמפורסמים באתרים הן עובדות. אמא נכה מאה אחוז מדימונה, עשתה תהלי פונדקאות בחו”ל, הגיעה לארץ, הודיעה לרווחה, התינוקת נולדה, כשהרווחה היתה בשקט, איך שהגיע רגע הלידה, הגיעה הרווחה עם סל-קל, לקחו את התינוקת, ותודה שלום.

אישה עניה ונכה מדימונה נלקחה ממנה. כל דבר שפרסמתי מגובה בעובדות ובמסמכים. אני מוכן, מעבר לזה, לשבת איתכם ולהראות לכם את ההוכחות.

העובדות הסוציאליות נכנסות, נדחפות לאנשים לתוך הבית, אפילו שהם לא רוצים.

משרד הרווחה סירב למסור תגובה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות