מרים נאור ומיכאל שפיצר מהנהלת בתי המשפט נגד השופטת שפרה גליק – העבירו תלונה לטיפול הנתל"ש

Spread the love

התפתחות בפרשת השופטת שפרה גליק

http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast-q2_2015/Article-b8a3b7d34e2dc41004.htm

התפתחות בפרשת שופטת בית הדין לענייני משפחה בתל אביב, שפרה גליק שהוקלטה בהתבטאות בעייתית לכאורה כלפי עורכות דין שהיו באולמה. גליק כבר נתפסה בעבר באמירה בעייתית כשאמרה לעורכת דין שטענה בפניה – “אני אעלה אותך על טיל”.

השופטת שפרה גליק אמרה במהלך דיון לעורכי הדין שייצגו את הצדדים:

“אין לי זמן, אני יושבת כאן עם חום. אני מקווה שאתם תידבקו, זה יוריד לי קצת מהלחץ שיש לי”.

בפרוטוקול השופטת שפרה גליק כתבה: אני מקווה שלא תידבקו”. את העניין הזה חשף ח”כ אילן גילאון שפנה לנשיאת ביהמ”ש העליון מרים נאור, כשאמר לה שיש פער בין מה שכתוב בפרוטוקול לבין מה שהוקלט. ההתבטאות של השופטת היא התבטאות בעייתית. זו לא הפעם הראשונה שהשופטת מתבטאת באופן בעייתי, והיום אנחנו מספרים שלמרות שבתחילה הנהלת בתי המשפט הדפה אותנו ואמרה שהפרוטוקול מדבר בעד עצמו, מתברר שמרים נאור נשיאת העליון ומנהל בתי המשפט שפיצר נפגשו עם שפרה גליק, ניסו לקבל ממנה הסברים, וכנראה שלא קיבלו ממנה הסברים, לכן החליטו להעביר את העניין הזה לבירור אצל נציב התלונות על שופטים.

מה ששמענו בהקלטה היה: אני מקווה שתידבקו והפרוטוקול אומר אני מקווה שלא תידבקו.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות