אבא מנותק שנתיים מבנותיו בגלל לשכת רווחה פתח-תקווה הגורמת לעיוות ואסונות

Spread the love

במסגרת פרויקט “עושים שכונה לפקידת הסעד”, התייצבנו בערב יום חמישי 21/5/15 מול ביתה של פק”ס ראשית רקפת עצמון בראש העין.

אבני בן צבי: חשבתי שלפקידת סעד יש אינטילגנציה, היא סיימה אוניברסיטה כמוני, אבל אני מרגיש שפקידת הסעד היא יותר מדפ”רית והפסיכומרטי בקושי 400. הטמטום של המערכת שנקראת מערכת שירותי הרווחה מחוז תל אביב, מדובר במערכת של שקרנים. לא רק רקפת עצמון יושבת שם, ניבה מילנר, עדנה גרוס, פקידות סעד שקרניות לחלוטין, שמשקרות, כותבות שקרים, בוועדת החלטה שהוקלטה בה השתתפתי עם העיתונאי מוטי לייבל, כתבה רקפת עצמון שהתנהגתי באלימות, כאשר ההקלטה הושמעה לך.

שקרנים כמוכם גורמים לעיוות ואסונות. אנשים התאבדו בגלל המדיניות של משרד הרווחה פתח-תקווה. במהלך השנה הזו קברנו 7 חברים כשאת אחראית לכך.

במשך שנתיים אני לא רואה את הבנות שלי כתוצאה מעלילות כזב. גם עורכי הדין שלי יניב מויאל, אחיקם גריידי, אבישי גריידי, עורכי דין מפורסמים מהליגה הראשונה כתבו לך, ואת לא מתייחסת. לא רק שאת לא מתייחסת, כשאת מרימה את שפופרת הטלפון ושומעת את הקול שלי, את מנתקת את שיחת הטלפון. האם בן אדם אקדמאי, נשיא רוטרי, מהנדס במקצועו, נחשב בעינייך כעבריין? למה אני לא רואה את הבנות שלי במשך שנתיים? בגלל טמטום של מערכת, בגלל שקרים של פקידות סעד, שטוענות שאני מפגין מול הבית שלהם, כאשר אני בכלל בגרמניה. כנראה שאתן הוזות או שאת חזית באיזה שהיא טרנפורמציה, שאני גם נמצא מול הבית שלך, כאשר אני נמצא בכלל בחו”ל. שקרנים כמוכם גורמים להורים נורמטיביים להתכנס, להיות מרירים, לשנוא את מדינת ישראל, להפגין כעס וטינה כלפי המערכת. בואי נראה אותך עומדת, כאשר ינתקו אותך מהילדים שלך במשך שנתיים, ותושיטי את הלחי השנייה שלך או את הישבן שלך המדושן מרוב כסף, על זה שאתם גונבים ילדים וסוחרים בילדים, ודברים אלו הוכחו בבית המשפט.

מעניין שכל פקידת סעד גרה בוילה מפוארת. מהיכן הכסף גברתי?

למה אתם לא עונים למכתבים?

האם אתם חושבים שהתפקידים שלכם חסינים בעיני החוק ואתם יכולים לעשות ככל העולה על דעתכם? לצפצף על מערכת המשפט הישראלית, לבזות בתי משפט, לגרום לילדים לניסיונות אובדניים, לגרום לילדים לקחת כדורים פסיכיאטריים, כי אתם מנתקים ילדים מהורים.

מה שיש לי להגיד לך, שאני בתור נכה צה”ל, לו הייתי יודע לפני 30 שנה כשנפצעתי 4 פעמים למען מדינת ישראל שמטומטמים כמוכם, ואני מדגיש את המילה מטומטמים, ואני אצטרך לעמוד מול שופטת מטומטמת ולחזות בשקרים של פקידות הסעד שאת אחראית עליהן שמשקרות במצח נחושה, והשופטת מאמינה לשקרים שלהם, ואני צריך להוכיח את האבהות שלי, כאשר את יודעת בוודאות שאני גידלתי את הבנות שלי לבד ואת מכירה אותי באופן אישי. נמאס לי משקרנים כמוך. מקומכם בכלא, ואני מדגיש את זה, שיתביישו הילדים שלך שאת מנתקת ילדים מאבות ואימהות. את צריכה להתבייש בעצמך במשרד שאת מייצגת ובתפקיד שאת נושאת.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות