ביזיון בבית הדין לעבודה: עו”ס הרווחה צפרא דוויק ביקשה צו מניעה נגד מדינת ישראל לעצור הרפורמה בבריאות הנפש והסתירה גילוי נאות מהשופט – ס"ק 17905-04-15

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-2Xe

צפרא דווויק, יו”ר איגוד העובדות הסוציאליות הגיעה השבוע לדיון בבית הדין לעבודה בו ביקשו העו”סיות צו מניעה נגד משרד הבריאות כדי לעצור את הרפורמה בבריאות הנפש.  צפרא וחבר מרעותיה חוטפות הילדים מבקשות לסחוט ממדינת ישראל ביטחון תעסוקתי כתנאי להסכמתם לרפורמה.  צפרא נתנה עדות אבל “שכחה” לספר לשופט שהיא עצמה הייתה נציגת ציבור שיושבת בהרכבים של בית הדין לעבודה.

איגוד העובדים הסוציאליים והפסיכולוגים מטילים אימה וטרור על בית הדין ועושים הכל לטרפד רפורמה בבריאות הנפש שאמורה להיכנס לתוקפה ביום 1 ביולי 2015. הרפורמה תקל על ציבור המטופלים במובן זה שה”טיפולים” יפלו על חשבון קופת החולים, ולא על הכיס של האזרחים. הפסיכולוגים והעו”סים רותחים כי זה יפגע להם בפרנסה. גם ככה המקצועות הללו מיותרים, אין בהם כל תועלת ולרוב בעלי המקצוע האלה מייצרים מטופלים יש מאין, כדי שיהיה להם במה להתעסק ואת מי לחלוב. לאחר הרפורמה, יהיו לפסיכולוגים והעו”סים תעריפים קבועים של קופת החולים, וקופת החולים תדאג שהפסיכולוגים והעו”סים לא יוכלו לטפל לנצח באותם מטופלים, שזה המצב היום: מטפלים ומטפלים ואף אחד לא משפר את מצבו אלא להיפך, כל המטופלים הולכים ומתרוששים.

השופט אורן שגב ביקש תגובתה של צפרא דוויק וכתב בהחלטתו: למותר לציין, כי מן הראוי היה שהגב’ דוויק ובאי כוח ההסתדרות, ככל שידעו על כך, יציינו עובדה זו כבר בפתח הדיון, ויש להצר כי הדבר לא נעשה“.

צפרא דוויק נגועה בהתנהלותה בשיקולים זרים וניגוד עניינים הפוגעים באינטרס הציבור, כן לדוגמא ידוע כי דובר איגוד העו”ס דוד גולן משמש גם כיחצ”ן לעמותות רווחה כגון המרכז הישראלי לאפוטרופסות, וגם בקשר עם פקידות סעד השולחות בכפיייה חוסים לתאגידי אפוטרופסות.

 

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות