ריבה שרון: המשטרה תמיד צודקת, אסור להוכיח ששוטרים משקרים, ולא קיימת זכות מחאה בישראל – עיתונאים בסכנת אישום “התקהלות אסורה” בש”ע 57192-06-15 מדינת ישראל נגד העיתונאי מוטי לייבל

Spread the love

מסוכנת לציבור – השופטת ריבה שרון.  ביום שבת 27/6/2015 כיהנה השופטת ריבה שרון כשופטת הארכות מעצר תורנית. הגיע אליה העיתונאי מוטי לייבל, להארכת מעצר בגין “התקהלות בלתי חוקית” מול ביתו של שר הרווחה המושחת חיים כץ. החוק אומר שמותר להביע מחאה ללא אישור משטרה להפגנה בהתקהלות של עד 49 איש. מול ביתו של שר הרווחה התקהלו כ- 4 אנשים, ביניהם האמא פאני וקנין שפקידת הסעד ליאורה שרעבי מלוד חטפה לה ילד מהבית. חיים כץ הזמין לא פחות מ- 72 שוטרים כדי לפזר את משמרת המחאה של 4 האזרחים (מתוכם 2 עיתונאים) שהגיעו.

המשטרה דרשה מהעיתונאי מוטי לייבל לחתום על צו הרחקה מרצון של 500 מטר מביתו של שר הרווחה, ולייבל לא הסכים.  הכניסו אותו למעצר במשך השבת והביאו אותו אל ריבה שרון, להארכת מעצר בסוף השבת.

לדיון הגיעו כ- 60 תומכים שמילאו את האולם, וצפו במחזה הזוועה המבעית, ריבה שרון שאמורה לעשות צדק ומשפט. אחד אחרי השני נכנסים גברים לאולמה של השופטת, והיא מאריכה לכולם את המעצר, אוטומטית, ולא מוכנה לראות ראיות מזכות או לשמוע טיעונים שלא התרחשה כל עבירה.  פעם אחר פעם היא מכריזה שמה שכתוב בדו”ח הסודי של המשטרה זה “ראיות לכאורה” ושבשלב הארכת המעצר לא ניתן לתקוף את הראיות לכאורה שכתובות בדו”ח הסודי.  בכל הדו”חות הסודיים כתוב שהמשטרה צריכה לבצע פעולות חקירה סודיות, ושהגבר יפריע למשטרה לחקור אם לא יישב מאחורי הסורגים, ושהגבר מסוכן, ושלמשטרה יש “ראיות לכאורה”.

על חזקת החפות, ריבה שרון לא למדה. ריבה שרון מודיעה לנוכחים שהיא משוכנעת שאכן יש ראיות לכאורה, ושהחשוד מסוכן לציבור, ושולחת את כולם להארכות מעצר. במקרה אחד הביאו גבר שהשכנה התלוננה שהוא מרביץ לאשתו. היא לא ראתה כלום.  האישה בכלל לא התלוננה.  גם אותו שלחה ריבה שרון להארכת מעצר. ריבה שרון קלגסית מעצרים מדופלמת סטייל גסטפו.

ואז הגיע התיק של מוטי לייבל. עורכי הדין יניב מויאל ובני דקל, הגיעו עם סרטי וידאו של משמרת המחאה המוכיחים חד משמעית שלא הייתה כל התקהלות אסורה. כצפוי, ריבה שרון, אמרה שאסור להראות לה ראיות מזכות.  “זה לא השלב” ואפילו הכתיבה לפרוטוקול שקר גס כאילו העו”ד הודה שזה לא השלב להוכיח שלא הייתה כל עבירה.

לאחר מכן נישא נאום חוצב להבות על חופש המחאה וחופש העיתונות, וזה לא דגדג לריבה שרון  את הזרת. כמו רובוט חזרה על המנטרות הרגילות, שהמשטרה תמיד צודקת, שהליך מעצר לא נועד לברר אם בכלל התרחשה עבירה, וכמובן שאם מדובר בגבר, הרי שכל הגברים אוטומטית אלימים ואם אפשר להמית אותם, עדיף, אבל מכיון שהחוק עדיין לא התקדם לקראת המתת חסד מיידית בהארכת המעצר, אז לבינתיים יוארך המעצר.

בל נשכח שמשמרת המחאה מתועדת היטב בסרטי וידאו גם של המשטרה וגם של הנוכחים, כך שהטענה שצריך “לחקור”, היא טענה מופרכת. הכל מתועד בסרטים ואין בכלל מה לחקור.

נציין שריבה שרון היא בוגרת “מעגל נשים“, Ladies Circles ארגון קיצוני של נשים שונאות גברים, החושבות שגברים עשו להן עוול, ויש לנקום בגברים. בוגרת אחרת של מעגל נשים, היא מירב בן ארי  שהשתחלה לכנסת במפלגתו של כחלון. “מעגל נשים” שם לו למטרה לעודד את תעשיית הפנימיות, ולאסוף תרומות לפנימיות, כדי לאפשר כמה שיותר חטיפות ילדים מהוריהם. במקרה זה, משמרת המחאה הייתה דווקא של אישה, פאני וקנין שהרווחה חטפו לה ילד לפנימיה. ברור שלא היה כל סיכוי לסימפטיה אצל השופטת ריבה שרון, שכן היא משוכנעת מראש שעתיד הילדים טוב יותר בפנימיות.

פרוטוקול זה מעיד על רמת השפל המוסרי אליו הדרדרו שופטי ישראל. מרשיעים ועוצרים את כל מה שאפשר. משתפים פעולה עם שוטרים שקרנים, חותמות גומי של המשטרה. לב של אבן ושנאת אדם טהורה. אלה התכונות הנדרשים משופטי ישראל בימים אלה. ההוכחה כאן למטה.

קבלו את ה”התקהלות האסורה” – גרסת משטרת ראש העין

פרוטוקול והחלטה שופטת ריבה שרון – בשע 57192-06-15 מדינת ישראל נגד העיתונאי לוחם זכויות אדם מוטי לייבל, קובץ pdf

ערר על מעצר ימים ותנאי שחרור – מוטי לייבל נגד משטרת ישראל, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות