חופית טרבלסי ובעלה ציון ממוסד נווה מיכאל: מבצעים הולדינג בנדב בן ה- 5.5 שנים הבן של פאני וקנין

Spread the love

לאחרונה חטפה פקידת הסעד ליאורה שרעבי מלוד את הבן של האמא פאני וקנין.  הבן, נדב וקנין בא לעולם כשהאם הייתה בגיל 37 והיא החזיקה אותו בבטן בסכנת חיים, ומשבא לעולם לא היו יותר שמחים ממנה ומבעלה. עקב הגירושין מבעלה נטפלה פקידת הסעד לפאני וקנין, וחטפה לה את הילד. גם תחינותיו של הגרוש שיחזירו את הילד היפה נדב הביתה לא עזרו.

בינתיים הרשו לפאני וקנין לשוחח בטלפון עם נדב, המוחזק בנווה מיכאל, בניהול רשת אמונה, לשם מעבירים ילדים חטופים דתיים. נדב סיפר לאימו בטלפון שהמדריכות משליכות אותו לחדר עונש מרופד, כדי שלא ישמעו אותו בוכה, והן ממוססות לו כדורים לתוך השתייה.

למערכת הגיעה תמונה של אחת המדריכות ש”מטפלות” בימים אלה בנדב וקנין. מדובר בחופית טרבלסי, שהיא ובעלה ציון טרבלסי עובדים בנווה מיכאל. הנ”ל מסתתרת בפייסבוק תחת השם Hofit Yamit. מסתבר שהיא בעצמה נחטפה מהוריה ושוכנה בנווה מיכאל. סיפרו לה סיפורים שההורים שלה מטורפים, על סמים ומסוכנים ולימדו אותה להזדהות עם המקום “שהציל אותה”. מה שקרה לחופית קורה להרבה ילדי פנימיות. בגיל 18 הם הומלסים. בלי משפחה, בלי אהבה, והמקום היחיד שהם מכירים הוא המוסד שחטף אותם. כיום לחופית אין בעיה לסמם ילדים, להשליך ילדים לחדרי הרגעה. אין לה שום רחמים על ההורים שילדיהם נחטפו, כי היא בעצמה עברה את זה. אם זה קרה לה, למה שזה לא יקרה לאחרים? זו תופעה של הזדהות יתר של הנחטף עם החוטפים, תסמונת סטוקהולם.

מחרידה עוד יותר העובדה שחופית כיום סטודנטית למדעי החברה ועושה התמחות בקרימינולוגיה עם המשך לעבודה סוציאלית תואר שני. כלומר חופית לומדת לקראת תעודה מקצועית להיות חוטפת ילדים בעצמה. אין גבול לאירוניה ולצחוק הגורל. החטופה הולכת לחטוף ילדים. 

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות