דיצה חטב מציגה סרטון תעמולה לבית שבתי לוי לסחר בילדים ואימהות – תעמולה מול מציאות

Spread the love

סרטון תעמולה – בית שבתי לוי

השקרים של דיצה חטב מול המציאות.

דיצה טענה, כי שני ילדים נמצאים תחת צו, בעוד שבפועל לא היה קיים צו כזה. בתום הסרטון, הילדים חזרו לאמא, לאחר שהגיע עו”ד יוסי נקר.

בית שבתי לוי מאחסן אימהות עם ילדיהם בתאי צינוק בגודל מ’ אחד בלבד. דרגש עם מזרון עליו ישנים האם ושני ילדיה, ללא דלת, כשהאם נמצאת תחת פיקוח, אבטחה ומצלמות, כשהיא נתונה למרות דיצה חטב וחבר מרעיה.

מדובר בפטרנליזם ועליונות. דיצה חטב לא הפנימה, שאימהות זה דבר נרכש ונלמד, תוך ניסוי ותהיה. אהבה לא נמצאת בלקסיקון של הגברת.
דיצה חטב היא אישה אלימה ומסוכנת. בערב חג סוכות היא גירשה בבושת פנים אמא מתוך בית שבתי לוי, כשהיא אומרת לאם שאיננה כשירה וילדיה ימסרו לאומנה. האם הגיעה עם עו”ד וחילצה את ילדיה החטופים.

דיצה חטב היא הסיוט של כל אמא בישראל. היא שקרנית מניפולטיבית, סוחרת בילדים ומעלילה נגד אימהות.

לסרטון המלא היכנסו:

הקטין הפצוע, נחנק על ידי מדריך בבית שבתי לוי חיפה
הקטין הפצוע, נחנק על ידי מדריך בבית שבתי לוי חיפה
בית שבתי לוי. ילדה בת 6 ישנה במיטת תינוק
בית שבתי לוי. ילדה בת 6 ישנה במיטת תינוק
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “דיצה חטב מציגה סרטון תעמולה לבית שבתי לוי לסחר בילדים ואימהות – תעמולה מול מציאות

  1. היטלר היה צריך להשמיד את הנבלות האלו ולא להשאיר מהם זכר.חלאות המין האנושי.מה שהם עברו בשואה הם באו לכאן להנחיל הרס בעדות המזרח.בשיטות של הנאצים כפי שהם עברו.כואב להם הלב וחורה להם שהם עברו שואה אז הם עושים לנו שואה.מישהו מהממשלה יודע שהתקציבים במיליארדים לא מגיעים לחד הוריות הפריריות שפתחו תיק ברווחה.רווחה עלק שלא נותנת שקל ורק צרות בבית משפט.לגלגל מיליארדים על חשבון נשים בודדות שחוטפים להן את הילדים כדי לגלגל מיליונים לכיס הפרטי שלהם דרך הממשלה.מדינה מושחתת.זבל.ומשטרה שמחפה על זהל כזה.מדינה זבל.היטלר צדק.הוא ידע כמה אתם רעים האשכנזים יש בכם רוע טבוע.הוא רצה להשמיד אותכם לגמריי.וחבל שזה לא קרה בפועל.אני מצדיעה לו .חרא עליכם יום השואה.יום זבל ךחלאות המין האנושי.מדינה שקורים בה דברים כאלו.וזה קורה לכל אחת.נא להפיץ בכל העולם סרטונים מסוג זה שידעו מה קורה במדינה המרושעת הזו.תופרים תיקים במשטרה לנשים חלשות.גועל נפש .תתביישו.מתביישת בעם כזה.בושה.ה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות