משרד הרווחה משחרר חניך ממסגרת בהגיעו לגיל 18 – אילוסטרציה

Spread the love

נובמבר 2017 – “חניך יקר, הגעת לגיל 18 משרד הרווחה מתכבד לשחרר אותך מהמסגרת לאחר ‘הטיפול המסור’, בהצלחה בחיים.
הוצאנו אותך לפני מספר שנים מהבית בצו בית משפט כי קיבלנו דווח על הזנחה. אנו מקוים כי אתה ומשפחתך בקשר טוב ותוכל להעזר במשפחתך שבקושי יכלה לפגוש אותך בשל הסדרי הראיה שקבענו, ובשל התרוששות משפחתך בהוצאות משפטיות לניסיונות להחזירך הבית … לשווא.
נכון, היו לך בעיות מנטליות במוסדותינו, דמיינת שמכים אותך ומתעללים בך במוסדותינו, אבל זכית לטיפול נאות עם תרופות פסיכיאטריות מה שלא היית זוכה לעולם לקבל בבית.
יש לנו תיק מסודר עם מסמכים שפעלנו עימך כחוק לאורך כל הדרך. אנו מכוסים ואל תעלה על דעתך אי פעם את האפשרות לתבוע אותנו. אנו מגובים היטב במסמכים.
התיק שלך אצלנו גם ישמש אותנו בעתיד כאשר נוציא את ילדיך מהבית למסגרות הרווחה, שימור לקוחות הוא מקור לחמנו.
אנו מודים לך, היית נכס עבורנו וקיבלנו בזכותך מיליוני שקלים מתקציבי המדינה ובתרומות להחזיק אותך במוסדותינו. כספים אלו ישמשו אותנו גם להתרחב ולהוציא יותר ילדים כמוך מהבית. תודה לך ובהצלחה…”

חניך יקר

Print Friendly, PDF & Email

שירת הסירנה

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות