מיכל קפלן רוקמן שופטת נוער מונעת מקטין להשתתף בחתונת אימו דניאלה ובחיר לבה אריק גרוס

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-3og

דייגו נחטף מאימו הטובה והאוהבת דניאלה לפני שנתיים, ללא סיבה! כדי “להצדיק” את פשעי משרד הרווחה, הוציאה פקידת הסעד שולה מאר, חוות דעת פיקטיבית מהפסיכיאטר הנוכל מאיר לאופר.

מאיר לאופר, מעולם לא פגש את דניאלה או בנה, אבל הוא כתב חוות דעת המתבססת כולה על דברי הבלע של פקידת הסעד שולה מאר.

הקשיבו לשיחה של דניאלה עם הפסיכי מאיר לאופר, המתעמתת איתו לאחר שהוציא נגדה חוות דעת מבלי שמעולם פגש בה או בנה:

במשך שלושה חודשים, דניאלה הרשאג שובתת מול בית ראש הממשלה, באוהל שהקימה להשבת בנה החטוף וילדי הרווחה החטופים. דייגו נמצא בפנימיית רננים, הידועה לשימצה, שם הוא עובר התעללות נפשית וגופנית, ומאלצים אותו לבלוע כדורים פסיכיאטריים.

במהלך המחאה מול בית ראש הממשלה, הכירה דניאלה הרשאג את בחיר לבה, אריק גרוס, אב גרוש, המסייע לה להשיב את בנה לחיקה. בין השניים פרחה אהבה גדולה, והשניים מתחתנים היום מול בית ראש הממשלה.

דניאלה הגישה בקשה לבית המשפט, לשחרר את בנה החטוף דייגו, שיהיה נוכח בחתונת אימו למספר שעות. את הבקשה היא תמכה במסמכים נלווים.

באופן לא מפתיע, מיכל קפלן רוקמן, פסקה:

לא מתקבל על הדעת, כי קטין, שמצבו הרגשי, הינו רגיש ביותר, יתלווה ללא כל הכנה והיכרות לאדם הזר לו.

כל אלה גם יחד – אינם בהלימה לטובתו של הקטין ובנסיבות אלו – באיזון בין טובת הקטין לבקשת האם, שהינה האפוטרופוס הטבעית לו – תועדף טובת הקטין והבקשה לפיכך – נדחית.

החלטה תודע לצדדים, ב”כ ואפוט’ והנהלת “רננים”.

מצבו הנפשי של דייגו הוא רע ביותר, מאחר והוא מנותק מאמא שלו כבר שנתיים. השופטת המעוותת, חושבת שהיא זו שילדה את דייגו, ובשיא ההתנשאות היא קובעת שאריק גרוס, הוא אדם זר לו. החלטת השופטת רוקמן נוטפת צביעות, שכן כשמשרד הרווחה חוטף ילדים מהבית באופן פתאומי למוסד, למיטה זרה ומטפלים זרים, השופטת לא חוששת מפגיעה בנפשו הרכה של הקטין? כאן מדובר בבן זוגה של דניאלה, איתו יגור דייגו כשיחזור לאמא שלו, וזה קרוב מאוד.

האנשים הזרים לדייגו הם עובדי פנימיית רננים המכילים מדריכים מתעללים ומכים המלעיטים אותו בסמים פסיכיאטריים, עובדות סוציאליות שמרעילות את מוחו הקטן של דייגו ושופטת אטומה שלא מאפשרת את הקשר בין הבן לאמו.

יש יותר טוב מאמא?

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות