האומנים אורלי וגיא עשו ברית מילה לילד אריתראי ממוצא מוסלמי – מי השופט שאישר זאת?

Spread the love

אורלי וגיא קיבלו ילד אומנה מאימא אריתראית. בנה של האם נחטף ממנה שלא כדין על ידי משרד הרווחה תל-אביב. האמא השאירה את התינוק תחת השגחה בפעוטון בדרום תל-אביב, ביחד עם עוד פעוטות בני גילו. אחראית הפעוטון התלוננה נגד האם במשרד הרווחה, שהיא לא הגיעה לקחת את בנה, ופק”סיות לקחו ממנה את התינוק. הכי קל לקחת ילדים לאימהות מוחלשות, אימהות שלא דוברות את השפה העברית, ולהפוך אותן לפונדקאיות בעל כורחן. לא מדובר באמא מזניחה. מדובר באמא שעובדת לפרנסתה בניקיון ויצאה לעבוד בבוקר, וכשחזרה בערב הילד שלה כבר לא היה בפעוטון. התיק של האמא מתנהל בבית משפט לנוער. הילד שלה נלקח לאומנה אצל אורלי וגיא, שמונעים ממנה קשר לבנה, וגיא כבר הודיע, כי הוא לא מתכוון להחזיר לאמא את בנה.

בשיא החוצפה, יצאו הזוג אורלי וגיא בפוסט פטרנליסטי מתנשא, שם הם מודיעים כי עשו לילד האריתראי ברית מילה. לקרוא ולא להאמין על החוצפה של הזוג הזה.

שכחו שלילד יש אמא, שנלחמת עליו ורוצה אותו.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות