עו”ד ליאת יוסים מונתה “צנזורית ראשית” מטעם הנהלת בתי המשפט להעלמת הביקורת על השופטים מהאינטרנט

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-3qt

יש בהנהלת בתי המשפט אחת שמתהדרת בתפקיד של עורכת דין. ליאת יוסים שמה. הנ”ל מאוד מתוסכלת. היא חשבה שהיא תגיע למקום עבודה מאתגר, ושיהיה לה מעניין ושהיא תלמד המון דברים. במקום זה היא הפכה השיפחה השחורה של ההנהלה. נותנים לה לעשות קפה ותה לעובדים. מבקשים ממנה לעשות ספונג’ה. מתזזים אותה להביא את החליפות של מיכאל שפיצר מהמכבסה. היא מזמינה גט טקסי לבוסים הגדולים.

עו”ד ליאת יוסים ביקשה שיתנו לה משהו מעניין לעשות. אפילו התחננה, אז אמרו לה לכתוב לאמריקה ולבקש להסיר מהאינטרנט כתבות אשר חושפות ביקורת של הציבור על מעלליהן של שופטות הנוער. הנ”ל כתבה מכתב עילג להסרת תכנים מהאינטרנט, המוכיח כמה שהיא לא מבינה במשפטים, וכמה שלא היה לה כל סיכוי להחזיק מעמד בשוק החופשי, כי אך לקוח לא היה שוכר חפיפניקית כזו. בינתיים עו”ד זו מתהדרת בתור “צנזורית ראשית” מטעם הנהלת בתי המשפט.

עו”ד ליאת יוסים משמשת אשת קשר בין הנהלת בתי המשפט ושדולת הנשים. כל טענות של ארגוני נשים, נפגעות עבירות מין, חוקרות פמיניסטיות למגדר וכו’ מטופלות אצלה.

לידיעת המעסיקים הפוטנציאליים של עו”ד ליאת יוסים. אם אי פעם תיתקלו בקורות חיים של הגברת הזו, כאשר היא מבקשת עבודה וכותבת שעשתה משימות גרנדיוזיות בהנהלת בתי המשפט, דעו לכם שהיא לא עשתה יותר מאשר חימום קומקומים ועבודות סנג’ר. הקריירה של הפוסטמה הזו גמורה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות