ינון מגל התקשורת צריכה להיות פלטרפורמה לרחשי הציבור. אם בית המשפט לא בסדר, התקשורת צריכה להיכנס בו

Spread the love

אוגוסט 2014, ועידת לשכת עוה”ד, מלון ליאונרדו אשקלון

ינון מגל, מטריד אותי להיות בפאנל שבו שר משפטים לשעבר (דניאל פרידמן) מלין על המלחמה בשחיתות,  ושר אוצר לשעבר (בראון) מתאר את חבריו כמי שאינם מושחתים.

לגופו של עניין אני לא חושב שהתקשורת היא כליל השלמות ולא עושה טעויות. התקשורת צריכה להיות, הפלטפורמה לרחשי הציבור ושהציבור ירגיש שהתקשורת היא שלו.

אנשים רוצים תקשורת שנותנת להם תחושה שנלחמים בשחיתות, ומבארים את השטח וכן עושים ניקיון, לא בצורה שהיא יוצאת מפרופורציות, אבל כן צריכה להיות תחושה של אנשים שמרגישים שהיא עושה את העבודה בשבילם וכן רוצים לחיות בסביבה נקיה.

צריך לזכור שיש פה עם עם הרבה מאוד בעיות, שרואה בתקשורת אנשים עשירים, הוא מרגיש שעובדים עליו, והוא צריך תקשורת שתזכור מאיפה היא באה, ושתעשה בשבילו את העבודה, ואם הגענו למצב שיש פה ריקבון, ואני לא מדבר על שרים. אם יש ריקבון בחברה הישראלית, כי כולנו יודעים שיש ריקבון בכל מקום, בפקיד שאתה בא אליו, ואומרים לך “לך לשם, אפשר לעשות ככה”, צריך לנקות את זה.

אם בית המשפט לא בסדר, התקשורת צריכה להיכנס בו. אם עורכי דין לא בסדר, צריך להיכנס בהם.

אני חושב שבסך הכל, זה התפקיד של התקשורת. זה מה שהיא צריכה לעשות.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות