אמנון לוי בקרוב: בעקבות חטיפת הילד נועם שורוק ע”י איזבל נוילינגר לשוויץ בעידודה האקטיבי של ורדה פלאוט

Spread the love

בקרוב אמנון לוי פותח עונה של פנים אמיתיות עם סיפור החטיפה של האמא איזבל נוילינגר שחטפה את הבן נועם שורוק, דחפה אותו לתא מטען וברחה דרך מעבר הגבול בטאבה לשוויץ. האבא שי שורוק נשאר מאחור בתל אביב. אמנן לוי כותב “אני יודע שיש אבא אחד שאני התקווה האחרונה שלו לראות את הבן שנחטף לפני שנים רבות, ואני הסיכוי שלו לראות את הילד“.

אמנון לוי לא מספר מי השופטת שגרמה לחטיפה ואיפשרה אותה: מדובר בורדה פלאוט כשהייתה שופטת משפחה.

כיום ורדה פלאוט מטילה חיתיתה על כל הגברים מרחובות ועד נתניה בבית המשפט המחוזי מרכז.

ורדה פלאוט פשוט ציידה את האישה השוויצרית-בלגית הזו בהחלטות כל כך מכפישות ושקריות נגד האבא שי שורוק, כולל החלטות שיראה את נועם במרכז קשר רק בגלל שהוא חזר בתשובה, ושהוא מסוכן ואלים, כולל תלונות שווא. כאשר הוגשה בשוויץ התביעה להחזיר את נועם ארצה, נוילינגר פשוט תרגמה את הניירת והגישה לשופטים באירופה על מגש של כסף את ההכפשות הסטנדרטיות. השופטים האירופים נבהלו והשאירו את נועם בשוויץ.

יצויין שנוילינגר הטיסה לצרפת (שם התקיים הדיון) את עו”ד יגאל זנדר כדי שישקר כי במדינת ישראל מסוכן לנשים לחיות, שבמדינת ישראל נשים סובלות מהפלייה והשפלה, ושישראל היא לא מדינה טובה לגדל בה ילדים. הנאום שלו היה באנגלית כה משובשת ומקרטעת שאי אפשר היה שלא לצחוק. אבל עובדה, זה עבד ונועם נשאר בשוויץ ללא שום קשר עם אביו במשך 9 שנים.

הגברת נוילינגר התראיינה בפנים חשופות בכל ערוץ טלוויזיה אירופי אפשרי וסיפרה להם כמה מגעילה מדינת ישראל ואיך התייחסו אליה גרוע בישראל. הוא מצידו לא יכול היה להתראיין בשום ערוץ כי כאשר חוטפים ילדים מישראל יש דלתיים סגורות ואסור לפרסם שום דבר.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “אמנון לוי בקרוב: בעקבות חטיפת הילד נועם שורוק ע”י איזבל נוילינגר לשוויץ בעידודה האקטיבי של ורדה פלאוט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות