פרשת הבלוגרים: תלונה נגד פרקליטות המדינה מחוז תל אביב על ריבוי פגיעה בפרטיות

Spread the love

15.04.2018 – בימים אלו נודע לנאשם בפרשת הבלוגרים כי בחומרי החקירה שנמסרו לשני נאשמים נוספים וסנגוריהם ישנם מסמכים אישיים בעניינו שאינם קשורים לתיק הפלילי, ואשר הוצאו ממחשבו האישי ללא נוכחותו או נוכחות עדים מטעמו מבלי שנומקה הסיבה לכך בניגוד לפקודת החיפוש במחשב.

מדובר בתסקירי רווחה בעניינו של הנאשם ומשפחתו, מסמכי בית משפט לענייני משפחה, תצהירי עדות בית משפט לענייני משפחה ובית משפט לנוער ועוד מסמכים רבים.

פגיעת פרקליטות המדינה מחוז תל אביב בנאשם מתוארת באופן די נכון ע”י דבריו של כב’ השופט סולברג בפרשה בש”פ 1999/17 פסקה 9 (03.03.2017): “פגיעה בשמו הטוב של אדם ובפרטיותו הריהי כואבת עד מאוד – מרה כלענה, חדה כחרב – לא אחת יותר מאשר פגיעה פיזית, והיא מסוגלת לזעזע את עולמו של כל אדם”.

 

פ2.png
מסמך אישי רגיש של אחד הנאשמים שהופצו ע”י פרקליטות מחוז תל אביב בחומרי החקירה – תצהיר משפחתי של פקידת סעד. למסמך אין קשר לתיק הפלילי
Print Friendly, PDF & Email

שירת הסירנה

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות