אזהרת אפוטרופוסית לקטינים שמוכרת ילדים לרווחה: עו”ד סיגל אשואל סייענית לחטיפות ילדים

Spread the love

הביטו בתמונה זו: אזהרת אפוטרופוסית לקטינים שמוכרת ילדים לרווחה: עו”ד סיגל אשואל סייענית לחטיפות ילדים.

הציבור מוזהר מעו”ד סיגל אשואל. זוהי אחת מ”כלבי הצייד” שבהם משתמשות פקידות הסעד של הרווחה כדי לחטוף ילדים מהוריהם, וכדי לסתום להורים את הפה. המדובר בעו”ד הממונה כאפוטרופוסית לדין על הילד, כאשר הרווחה רוצה לחטוף את הילד. סיבת המינוי היא שבבית המשפט האמא או האבא יושתקו ולא יוכלו להתנגד לחטיפה, כי לילד יש: “אפוטרופוס מטעם המדינה”.

האפוטרופוסית תמיד מיישרת קו עם העובדות הסוציאליות. מה שהן רוצות, זה מה שהיא אומרת. היא מקבלת את שכרה ממשרד המשפטים – האגף לסיוע משפטי. מי שאחראית עליה היא לידיה רבינוביץ, אשר מדריכה את כל האפוטרופוסים ליישר קו עם הרווחה, ולעשות הכל כולל הכל כדי לדאוג שהילדים יועברו מחזקת ההורים לחזקת הרווחה.

האפוטרופסים הללו על פי ההוראות שקיבלו ממי שמממנת אותן, עו”ד לידיה רבינוביץ, פשוט מוכרים את הילדים לרווחה בעבור בצע כסף. לידיה רבינוביץ משלמת להם על כל ילד ריטיינר חודשי של 1,050 ש”ח, ככל שהילד נמצא תחת צו נזקקות. לכן יש להם אינטרס מובנה לדאוג להשאיר את הילדים בפנימיות או באומנה תחת צו נזקקות על גיל 18.

האפוטרופוסים הללו מפתחים עור של פיל, ולא מעניין אותם מה קורה עם הילדים שעל שלומם הם מופקדים. אותם מעניין התזרים של 1,050 ש”ח לחודש.

הביטו בעו”ד סיגל אשואל – הסחר בילדים הוא התענוג האישי שלה

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות