קרן ברגר עו”ס לחוק הנוער משרד הרווחה קרית ים הכפשות ודברי בלע נגד אורי אהרון וילדיו תמ”ש 16897-02-12

Spread the love

קרן ברגר עו”ס לחוק הנוער, ולנו רק נותר לחמול על ה”מטופלים” שהיא כותבת עליהם שקרים בתסקירי זוועות שהיא מגישה לבית המשפט.

אורי התגרש, וגרושתו ויתרה על הילדים. במקום לתת את הילדים לאבא אורי, פקידת הסעד קרן ברגר שלחה את ילדיו לאומנה. באומנה, הילדים הקטנים של אורי מקבלים מכות הכוללים סימנים גלויים על גופם (ראו תמונה). הילד הקטן של אורי, הגיע למרכז קשר כשהוא חבול מעל עינו השמאלית. אורי שאל את בנו “מה קרה לך מעל העין?” והילד השיב שהוא הפיל בטעות אוכל על הריצפה, והאומנים חשבו שהוא הפיל אוכל בכוונה, וסתרו לו על הפנים. יודגש: הבן של אורי מרכיב משקפיים, והוא לא הבחין שנפל אוכל על הרצפה.

את כל התמונות הללו, מנסה קרן ברגר להסיר מהאינטרנט. היא לא רוצה שהציבור ידע על ההתעללות הנפשית והגופנית שעוברים הילדים על ידי משפחת האומנה, בעוד שיש להם אבא מדהים, מלח הארץ, בחור כארז ששירת שירות צבאי מלא בצבא, עושה מילואים, עובד בחוות סוסים כמדריך רכיבה טיפולית לילדים אחרים, אבל את הילדים שלו, קרן ברגר אוסרת עליו לגדל.

עו”ס קרן ברגר חושבת שלילדים הכי טוב לחיות תחת משטר רווחה, באומנה גועלית ותחת איסור קשר עם האבא הביולוגי.אורי אהרון ובנו

“הכי טוב לילדים לגדול בפנימיות”

קרן ברגר ידועה באלימות ותוקפנות שלה וכל התסקיר השקרי שלה לבית המשפט מעורר שאט נפש. היא ניסתה להשחיר את פניו של האבא אורי, כ”תוקפני”, בעוד שהיא והעובדות הסוציאליות של מרכז הקשר, משכו באלימות ברוטלית את הילדים של אורי ממנו, קרעו אותם מזרועותיו ולא איפשרו לילדים להיפרד מאביהם.

הילדים לא רואים את אבא שלהם מזה 3 שבועות, ומשפחת האומנה לא מאפשרת לילדים לשוחח עם אבא שלהם.

בתסקיר של קרן ברגר כתבה נגד האבא אורי אהרון שעל הילדים לצאת למרכז חירום ואסור להחזיר אותם לאביהם. היא לא הסבירה מדוע.

לאורי אהרון יש מסוגלות הורית מעולה!!!

בנוסף, במשך שנתיים הוא מקבל הדרכה הורית מהעו”סיות של קרן ברגר, למרות שהילדים לא אצלו. אורי מקפיד להגיע לכל מפגש במרכז הקשר עם ילדיו ומעולם לא פספס שום מפגש, או הדרכה הורית כלשהי. את כל זה הוא עושה בנאמנות רק בשביל לגדל את הילדים שלו, אולם כל מאמציו לשווא.

קרן ברגר הודיעה בבית המשפט בדיון שהתקיים אתמול, כי היא לא מתכוונת לאפשר לאב לגדל את הילדים שלו. עוה”ד המייצגים את האב, מתכוונים להשיב את משמורת הילדים לאבא שלהם.

קרן ברגר טענה בבית המשפט, כי הפרסומים באתרים של העיתונאים לייבל&שם-טוב משמיצים ומסיתים.

***** עדכון: אורי קיבל את משמורת ילדיו והם נמצאים אצלו בהוראת בית המשפט.********

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות