מכתב גלוי לראש הממשלה וכל חברי הכנסת: האמא דניאלה הרשאג שובתת 120 לילות וימים מול בית ראש הממשלה מבקשת לקבל את בנה חטוף הרווחה דייגו – איש לא יצא להתעניין במצבה

Spread the love

האמא דניאלה הרשאג, שובתת כבר 120 ימים מול ביתו של ראש הממשלה בירושלים. הקור מקפיא, חודר לעצמותיה, מונע ממנה שינה, אבל דניאלה שם. עיניה טרוטות. היא מחייכת כלפי חוץ ולבה מבכה על אסונה, מחכה לקבל את בנה, דייגו גבריאל. בנה שנלקח ממנה שלא כדין על ידי רשויות הרווחה.

מידי יום, רואה דניאלה, את שיירות חברי הכנסת המגיעים לבנימין נתניהו, כולם מתחנפים לאיש “הבכיר” העומד בראש סולם הפירמידה של מדינת ישראל. הם חולפים על פניה של דניאלה, כאילו היא אוויר.

דניאלה, לא בוכה. היא רגילה לאדישות חברי הכנסת. היא קוראת בשמם כשהם מפנים לה את גבם: “נבחרי ציבור מושחתים, תחזירו לי את בני דייגו. אלוהים רואה את מעשיכם. אתם, עוד תתנו את הדין!“, ואז בשקט, היא מוציאה ממחטת נייר מרופטת, מנגבת לחלוחית עיניה, מביטה בתמונת בנה דייגו, הנמצאת בידה, מלטפת ברוך את פניו של בנה המביט בתמונה באמו בחיוך וממלמלת “דייגו, מכאן אני לא הולכת. אני מבטיחה, אחזיר אותך הביתה, ואחשוף את פשעי הרווחה“.

עמוד הפייסבוק של דניאלה, שוקק תמונות שלה עם חברי כנסת, נבחרי ציבור, עיתונאים ופעילים חברתיים שחלפו-עברו על פניה והצטלמו איתה במהלך שהייתה מול בית ראש הממשלה. ביניהן, נשים “בולדוזריות חברתיות”, עליזה לביא, אילנה דיין הצטלמה עם דניאלה, והמשיכה לדרכה. דיין, לא טרחה לספר לציבור על שביתתה של האמא תקופה כה ארוכה מול בית ראש הממשלה, בפתיחת תוכנית הרייטינג שלה בטלויזיה.

כיצד יתכן שנבחרי ציבור האמונים על מתן שירות לציבור, אינם שואלים את דניאלה כיצד אפשר לסייע? איזה דוגמא משמש ראש הממשלה לחברי הממשלה בהנהגתו הכפופים לו?

מידי יום שולח ראש הממשלה או מי מטעמו את פקחיו לדניאלה. לא לאחל לה “בוקר טוב” או להתעניין בשלומה. הם פונים אליה בגסות ובריונות, לוקחים לה את האוהל הדל שלה וצורחים לעברה: “תעופי מכאן”. זה לא שובר את דניאלה. היא מצלמת את הפקחים ומשיבה:

ביבי, מכאן אני לא זזה. אתה שומע? זה שתיקח לי את האוהל לא ימנע ממני לשבת מול ביתך. אתה תחזיר לי את בני דייגו, חטוף הרווחה. אני רוצה שכל העולם ידע על הפשעים שמשרד הרווחה בהנהגתך, מעולל להורים“.

מדינת ישראל לא נותנת סיכוי לחלשים. היא דורסת אותם. ראינו את המקרה של משה סילמן ז”ל, ששרף את עצמו, ואיש לא טרח לדבר עליו בכנסת או להקים ועדה על המקרה המזעזע בו אדם מגיע לשיא הייאוש, שופך על עצמו בנזין ומצית את עצמו. חברי הכנסת ממשיכים וצוהלים.

ביום 23/1/2009 התאבדה האמא אילנית נחמיאס ז”ל, לאחר שהרווחה לקחה ממנה את בנה. אילנית אם חד הורית יפהפיה, עבדה כליצנית רפואית בבית חולים, פנתה לקבלת “עזרה” מהרווחה. אלו אמרו לה שעד שהיא “תסתדר”, הם יקחו ממנה את בנה. האמא לא יכלה לשאת את הכאב ללא בנה והתאבדה.

בחודש יוני 2014 דיווחנו אצלנו על האם נדיה אליוכין ז”ל, שהתאבדה, לאחר שבתה, אותה גידלה לבדה עד גיל 12 נלקחה ממנה והאמא לא יכלה לשאת את הכאב.

החובה שלנו כאזרחים, לעזור לאמא דניאלה. כל אחד מאיתנו יעלה פרסום לפייסבוק ויתייג את ראש הממשלה.

היכן ארגוני הנשים שיצאו נגד שוויון בנטל גידול הילדים (לאחר שהאבות דרשו משמורת משותפת), שיצאו נגד ביטול חזקת הגיל הרך? הן לא מסייעות לאמא דניאלה.

למרבה הצער, האמא דניאלה נחלשת. 120 יום חלפו. כמה זמן עוד תחזיק מעמד? כדי למנוע את האסון המתרחש לנגד עינינו, עזרו לדניאלה להחזיר את דייגו הביתה.

לדניאלה הרשאג, כוחות ריפוי בידיה. היא מטפלת הוליסטית באנשים ללא תמורה, מעבירה חום באמצעות כפות ידיה. הקב”ה חנן את דניאלה בברכה אדירה לעזור לאחרים. לעצמה היא לא מצליחה לעזור.

דניאלה הרשאג הצטלמה עם מבקר המדינה יוסף שפירא, וכתבה בפייסבוק שלה על התמונה:

יום ה- 103 במאהל הילדים, והנה מבקר המדינה: יוסף שפירא ואני.

שאלתי אותו: למה לאחר הביקורות שלו, אף אחד לא שם עליך, ועוד אחרי שביקרת את הפושעים במשרד הרווחה?

צחק וענה לי: ואיך בארגנטינה?

צחקתי אני ועניתי לו: אתם בישראל עברתם בפשיעה את השלטון הצבאי הארגנטינאי והמאפיה הסיציליאנית יחד!

צחקנו ביחד… כדי לא לבכות.”

דניאלה הרשאג
דניאלה הרשאג

עוד מהפייסבוק של דניאלה:

“היום יום ה- 91 למחאה במאהל הילדים! אני ובעלי אריק, מוחים על זכויות של הילדים בארצינו ונגד משרד הרווחה אשר סוחר בילדינו.

בתמונות דפני ליף ואני במחאת הגז אתמול. 600 איש באו למחות קריאות בוז נגד רה”מ בנימין נתניהו, שכנראה שכח שהוא משרת את עמו ולא טייקונים מסריחים ומושחתים עם אינטרסים אפלים. 4 קדנציות של סחר בבני אדם, ילדים קטינים, ודריכה בלתי פוסקת בחלשים.

בנימין נתניהו, כל יום שאלוהים בורא, אני מתפללת שתשלם על כל הפשעים שאתה מבצע באזרחים, עוד בעולם הזה. נחיה ונראה. לתפילות שלי כח מיוחד. מניסיון אומרת לך את זה.”

 כך כתבה דניאלה הרשאג בפייסבוק שלה על פקחי עיריית ירושלים:

“להפציץ את הרשת ששוב לקחו לנו את האוהל, יום לאחר החתונה!

זה מסר לכולם: אני ממשיכה להיאבק בלי אוהל ושינה על הרצפה! עם חרמונית. שום דבר לא אכפת לי כבר חוץ מזכויות הילדים, הבן שלי דייגו גבריאל, ושהאמת תצא לאור כי בממשלה של בנימין נתניהו, הכל שקר וכזב!

ראש עיריית ירושלים: ניר ברקת מונע מהאזרחים למחות כזכויות אדם בסיסיים.”

ובתמונה אחרת כתבה בפייסבוק:

“יום ה- 81 במאהל הילדים, ליד העיתונאית החוקרת אילנה דיין, וליד שולה זקן.

נשאלתי האם אני האמא דניאלה הרסאג’, ואם אני אמא של דייגו?

זאת “עובדה” שאני מוכרת לה ושאני אימו של דייגו גבריאל, הילד שנלקח מאמא שלו שאוהבת אותו עד כאב וזו גם עובדה שאהבת אם מנצחת הכל אפילו לב שבור.”

ובתמונה ששבתה את לבם של תושבי מדינת ישראל. כתבה:

“יום ה- 77 במאהל הילדים. גשם מבול, ביקור של הפנתרים השחורים של המדינה, אשר מביאים תמיכה תמיד, כלפי דייגו גבריאל בני, והילדים החטופים”.

הפנתרים השחורים, ארגנו את חתונת דניאלה עם בחיר לבה אריק גרוס, מול בית ראש הממשלה.

בסרטון: חתונת המגפון של דניאלה ואריק הרשאג-גרוס מול בית ראש הממשלה

מחזירים את דייגו הביתה. דייגו גבריאל לחופש נולד!

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “מכתב גלוי לראש הממשלה וכל חברי הכנסת: האמא דניאלה הרשאג שובתת 120 לילות וימים מול בית ראש הממשלה מבקשת לקבל את בנה חטוף הרווחה דייגו – איש לא יצא להתעניין במצבה

  1. תעשו באמת סוף לכל הכאב והסבל הכי קל לקחת את הנשמה של אימות ולהגיד להם לחיות תבינו אז כאב בנשמה אז סבל לקחת ילד מאמא ומה עובר על הילד בעצמו שקשור לאמא איפה הצדק הנכון איפה האמת מי באמת רואה מה קורה עם רשויות הרוחה שמתנקמות באימות אחד הוריות לא מתאים לך ראש הממשלה אמנו ומאמינה בך ולא סתם העם בחר בך תעשה לזה סוף ותהיי חלק מיזה ותבין את הצד השני והחלש והמותאש והמון כאב וסבל ואחר זה סיוטים וחרדות וחוסר אמונה איפה אתה ראש הממשלה תיתאורר וקח את המושטות לידים שלך ותבין שלא כל מיקרה מוצדק..יש בורא עולם ומתבונן למעלה ומאמין שהשלחים שבחר בהם דרך העם לא מנצל את זה לרע זכור היום אתה למעלה ויש לך כוחות בזכותנו וממעון ויוקרה אבל לא לכולם יש את זה כי לצערנו היום הכסף זה כוח תקשיב לליב החלשים ותבין שלא כולם מפלצות ופוגעות בילדים יש גם קורבנות ללא צדק שאלוהים איתן לך ולכל המערכת למען נק ראשון של חנוכה נס לקבל תבונה נכונה והכי קל להיות בצד של החזקים הרוחה ולרמוס את החלשים לא מוצדק ולא מארה כוח נכוו חג חנוכה כאב ועצוב לשמוע ולעמוד מול המצב אז ואתה חלק מיזה עובר כמו רוח ומיתהלם די לעדישות ולאימות הכאוהבות תעזור להם..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות