פרשת הבלוגרים: דיון בפני הרשמת שופטת שרית עבדיאן מימון סנגור לערר העיתונאית לורי שם טוב

Spread the love

22.10.2018 – דיון חריג התקיים היום בבית המשפט העליון בפני הרשמת עבדיאן. מדובר בבקשה של לורי שם טוב למימון ייצוג עו”ד מטעמה בערר שהגישה על אי הסכמתה לראיות לכאורה ולמסוכנות.
בדיון נכחו נציגי הפרקליטות והסנגוריה הציבורית שהתנגדו לבקשה, ולורי העצירה מזה כ- 20 חודשים, המבקשת. הסנגוריה אינה רוצה לייצג את לורי בערר וגם מתנגדת למימון ייצוג בערר.
נימוקי הפרקליטות והסגוריה היו בעיקר כי מדובר בהליך סרק לטענתם שאינו ההליך העיקרי בו מיוצגת שם טוב ע”י הסנגוריה ולכן אינם רואים צורך במימון הייצוג על ידי המדינה.
לורי טענה מנגד כי מדובר “בערעור גורלי בבית משפט זה”, וכי הסנגוריה התפטרה מייצוגה בתיק המעצרים. בנוסף הסנגוריה משלמת לסנגורים שכר טירחה נמוך עשרות מונים מהנדרש לניהול תיק כזה.
השופטת דחתה את ההכרעה.

לצפייה / הורדת פרוטוקול הדיון הקלק כאן

Document-page-001Document-page-002Document-page-003Document-page-004Document-page-005Document-page-006Document-page-007Document-page-008

Print Friendly, PDF & Email

שירת הסירנה

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות