צ’ק ובו פרטי החשבון של ראש הממשלה נתניהו ורעייתו דלף לרשת

Spread the love

ברשתות החברתיות מסתובב ביום האחרון צילום של המחאה דחויה, לעסק במרכז הארץ, עליה מתנוססים בגאון פרטי חשבון הבנק והכתובת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. “אני כועס מאוד על מי שעשה את זה”, אומר בעל העסק אליו יועד הצ’ק להגיע, “כשאדע במי מדובר, יהיה בלגנים והוא ישלם ביוקר”

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1164075

אדם שפיר ועומר קידרון, הצינור

תמונה שהודלפה לרשת חושפת פרטים אישיים של ראש הממשלה ורעייתו. בתמונה אפשר לראות את הצ’ק שדלף, צ’ק דחוי לחודש הבא על סך 300 שקלים, שנרשם עבור בית עסק באיזור המרכז שלא נחשוף כאן.

אנחנו כמובן טשטשנו את הפרטים האישיים אבל כמו בכל צ’ק, גם בצ’ק של משפחת נתניהו מצויינים מספרי תעודות הזהות של בני הזוג, מספר הטלפון, כתובת וגם מספר מספר חשבון הבנק ממנו יצא התשלום – והכל נמצא ברשת גלוי לחלוטין.

רצינו להבין איך הצ’ק דלף החוצה, אז קפצנו לבית העסק בניסיון להבין איך ולמה זה קרה. “מי שעשה את זה ישלם ביוקר, ונגמר הסיפור”, אמרו לנו שם. “כשאני אדע מי עשה את זה, יהיו בלגנים. זה נשאר במעטפה על השולחן, מישהו נגע בזה. הלוואי והייתי יודע מאיפה זה יצא החוצה. הייתי מעניש אותו חזק”.

זאת לא הפעם הראשונה שפרטים אישיים של מישהו ממשפחת נתניהו דולפים החוצה, זה קרה לפני מספר חודשים כאשר נמצאה פירצה במאגר רישום הכלבים של משרד החקלאות – שם רשומה גם קאיה הכלבה הראשונה. אז היו גלויים לעיני כל הפרטים האישיים של אבנר נתניהו, בנם של הזוג – מידע שברגע שהוא דלף דאגו מהר מאוד להסיר מהמאגר.

מדוברות ראש הממשלה נמסר בתגובה לדברים: “צר לנו שאתם בוחרים לפרסם ידיעה, שאין לה שום עניין ציבורי, וכל מטרתה לפגוע בפרטיותם של ראש הממשלה ורעייתו”.

לא צריך לראות בכל דבר אוטומטית פגיעה בראש הממשלה; זה דווקא היה שיעור לא רע בלמה חשוב לשמור על הפרטים האישיים שלכם – באדיבות ראש הממשלה. רק נזכיר שוב – הקפדנו לטשטש כל פרט מזהה בצ’ק.

חדשות וואלה ניוז – צ’ק ובו פרטי החשבון בנק של ראש הממשלה נתניהו ורעייתו דלף לרשת, הכתבה בקובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות