מעצר הבלוגרית לורי שם טוב מעל שנתיים: שופט העליון דוד מינץ האריך המעצר בעוד 150 יום, השופט הימן הזמין תסקיר

Spread the love

מרץ 2019 – המשך רמיסת הזכות לחירות, חזקת החפות, ההליך הפלילי ומה לא. מערכת המשפט החליטה להאריך מעצרה של הבלוגרית שם טוב העצורה מזה כשנתיים על עבירות “שיימינג” בעוד 150 יום. כך קבע שופט העליון מינץ.

השופט מינץ לא התייחס בהחלטתו לטיעוני העצירה לורי שם טוב באשר למעצר הממושך ביחס לעונש הצפוי, לאכיפה הבררנית, וליכולתה הסוציואקונומית של שם טוב למימוש חלופות המעצר. מינץ קבע כי יש להכין תסקיר מבחן לחלופת מעצר בדירה שאינה מקום מגוריה טרם המעצר ומפקח ואיזוק אלקטרוני, וערובות והפקדות.

שופט המעצרים במחוזי אברהם הימן זימן דיון בהתשתתפות באי כוחה של שם טוב שלא ייצגו אותה בדיון בעליון כי אינם מייצגים אותה בהליך המעצר מזה כחצי שנה.

הימן הזמין תסקיר מבחן לבחינת חלופת המעצר המוצעת למרות שכתב בהחלטתו שאין כזו כרגע.

מצורפים:

– החלטת השופט העליון מינץ על הארכת מעצרה של שלורי שם טוה בעוד 150 יום מעבר לשנתיים – בש”פ 1394-19 מה- 04.03.2019.

– החלטת השופט אברהם הימן על זימון דיון ותסקיר – מ”ת 14280-04-17 מה- 05.03.2019

 

Document-page-001(1)Document-page-001Document-page-002

 

Print Friendly, PDF & Email

שירת הסירנה

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות