פאני וקנין אם מלוד שהתלוננה בפייסבוק נגד מורה סיפרה בגלצ שסגן ראש העיר איים עליה בהוצאת בנה מחזקתה אם לא תמחק את הפוסט. יוסי הרוש ס’ ראש העיר בשידור: מתנצל על איך שהתבטאתי

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-3Qf

https://soundcloud.com/glz-radio/nexgtwike69d

חדשות גלי צהל, http://glz.co.il/1186-74632-HE/Galatz.aspx

פוסט פייסבוק בו מתלוננת פאני וקנין כי מורה היכתה לטענתה את בנה אך לא פוטרה, עומד במרכזה של סערה תקשורתית. פאני, אם לבן שש מלוד, קיבלה אחרי כתיבת הפוסט שיחת טלפון מסגן ראש העיר יוסי הרוש, בה הוא נשמע מאיים עליה בכך שיוציא את בנה מחזקתה. בראיון הערב (רביעי) לירון וילנסקי התייחסו השניים לדברים.

“הוא שאל אותי איך אני מכפישה שם של מורה בישראל”, אמרה פאני על שיחתה עם הרוש, “אולי הוא צריך לשאול למה הילד הזה חסר אונים, בן 6, קיבל מכות ממורה והיא עוד לא פוטרה? הוא כבר שבועיים וחצי בבית”.

פאני הוסיפה כי אין זו הפעם הראשונה בה ניסו להוציא מחזקתה את בנה. “אם אני לא מורידה את הפוסט מהפייסבוק, הוא יפעל כדי לקחת לי שוב את הילד. בעבר הוא לקח לי את הילד כמסע נקמה על זה שהתלוננתי שהסייעת פגעה בילד”, תיארה. “אני רוצה שיובטח לי שלא ייקחו לי את הילד. זה לא פייר שיפגעו לי בילד ככה. לא אכפת לי שיפגעו בי, אבל לא בילד. אני במחבוא מאתמול”.

סגן ראש עיריית לוד מנגד הציג את הצד שלו בסיפור מעורר הסערה. “אני רוצה שנקודת הפתיחה תהיה ברורה: האמא משמיצה באופן סדרתי את המורים והמנהלים. זה התחיל בבית הספר הקודם והמשיך גם כאן. אני לא יכול, כאחראי על תיק החינוך בעיר, לתת לכל הורה להשמיץ את המורים במערכת”.

הרוש התייחס לטענות וקנין כי בנה כבר נלקח ממנה בעבר, ואמר לירון וילנסקי: “אתה לא מכיר את התיק של האישה ואני לא יכול לפרט עליו מפאת צנעת הפרט. לפני שנה, היא השמיצה עובדת רווחה לאחר שנלקח ממנה הילד ואחרי מאבק בפייסבוק – בדיוק כמו זה – החזירו לה את הילד”.

עם זאת, הוא הביע התנצלות על האופן בו התבטא בשיחת הטלפון עמה. “אני מצטער על הדברים שאמרתי. הדברים לא היו צריכים להיאמר”, אמר סגן ראש העיר. “למדתי שאסור להתלהם. אני באמת מתנצל על איך שהתבטאתי”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות