נשלל רשיונו של הפסיכיאטר דרור שחר למשך 3 שנים לאחר ששכב עם שתיים מלקוחותיו. בהמשך רצח את חברתו והתאבד

Spread the love

הותר לפרסום שמו של הפסיכיאטר ד”ר דרור שחר ששכב עם שתיים מלקוחותיו ואיבד בשל כך את רישיונו למשך שלוש שנים.

דרור שחר קיים יחסי מין עם שתיים מהמטופלות שלו. באחד המקרים, קיים לפני שנים אחדות רומן סודי עם מטופלת בעת שהיא ובעלה היו מטופלים אצלו. מאוחר יותר קיים יחסי מין עם מטופלת שניסתה קודם לכן להתאבד. הוא יצא איתה לטיול אופנוע ובילה כהלכה. בשני המקרים היו היחסים בהסכמה ועל כן לא הועמד למשפט פלילי, אולם בשל החריגה מכללי האתיקה, נשלל רישיונו של ד”ר דרור שחר ל-3 שנים.

דרור שחר פסיכיאטר רצח את בת זוגתו כי רצתה לחזור לבעלה

דרור שחר בן 50 ירה בבת זוגו כבת 50 ברחוב לוי אשכול 100 בצפון תל אביב. אחר כך ירה בעצמו. השניים היו בני זוג ב-8 החודשים האחרונים והתגוררו עם הבת של האישה שהתגוררה בקומה מעל בפנטהאוז באותו בניין.

הבת בת ה-18 של הנרצחת גילתה את הזוועה בקומה שמתחתיה והזעיקה את המשטרה.

הרופא הועבר במצב אנוש לבית החולים וכחלוף כמה שעות נפטר. קרובים ומכרים אומרים כי הפסיכיאטר לא קיבל ככל הנראה את החלטתה של האישה לחזור לבעלה ולנטוש אותו.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

3 thoughts on “נשלל רשיונו של הפסיכיאטר דרור שחר למשך 3 שנים לאחר ששכב עם שתיים מלקוחותיו. בהמשך רצח את חברתו והתאבד

  1. הסיפור על הפסיכיאטר ממש מזעזע. איך אדם שאמור להיות מודע למצב הנפשי המעורער של המטופלים שלו מנצל כך לרעה את מעמדו? רופא אמור לדגול באתיקה ומוסר מהסוג הגבוה ביותר, ואכן כך נוהגים רב הרופאים, אבל עדיין מאכזב לשמוע על מקרים כאלה. כתוב שהכל נעשה בהסכמה, וייתכן שאכן כך היה, אבל הקוד האתי והמוסכמות אינן מתירות מעשים אלו, ויש לכך סיבה.

  2. מיהו שפוי? מיהו חולה נפש?
    ובכן לפי ההגדרה הקונקרטית חולה נפש הינו אדם אשר נשתבשה דעתו ולכן הוא אינו מסוגל להסיק החלטות לוגיות וערכיות.
    אך ה DSM לא נכתב כדי להביא את ההגדרה הפשוטה והנכונה הזו.
    ה DSM העבה מציין אין ספור מחלות נפשיות על סימפטומיהם ואינך יודע אם לבכות ולצחוק כאשר אתה קורא את החומר הנ”ל.
    וזאת מכיוון שמצבים רבים מתארים מחלות פסיכומוטוריות או פסיכופזיולוגיות קלות – מצבים מאוד שכיחים אשר אין בינם ובין תבונתו וערכיו של הפרט מאומה.
    מצבים אחרים מתארים בעיות פסיכולוגית שונות אשר מאופיינים לעיתים בהתנהגות חסרת שליטה אך הם הרבה יותר מזכירים עבריינות כאשר יש בהם עבירה על החוק.
    מצבים אחרים הינם מצבים של ליקויים שונים. ואין ספק כלשהו כי ליקוי הוא ליקוי אך ליקוי אינו פיגור בשום פנים ואופן וכאשר מדובר בליקוי מוטורי אין בין הליקוי המוטורי לבין תבונתו וערכיו של הפרט מאומה.
    לו היו מתייחסים באופן ענייני וקונקרטי לסממנים פסיכופזיולוגיים/פסיכומוטוריים כפי שמתייחסים לכל ממצא פזיולוגי אחר אך בלי לקשר בין הסממנים הנ”ל לזכויות הפרט ולתובנתו ואחריותו וכשירותו של הפרט היה ניתן לאבחן ולשקול באופן פרקטי ובאוביקטיביות את דרכי הטיפול כאשר הדגש הוא שלא יצא שכרו של טיפול כלשהו בהפסדו – דגש שאמור להיות קיים בכל טיפול רפואי.
    כאשר מדובר בליקוי התפתחותי ו/או אקדמי הדגש אמור להיות על אימון ושיקום.
    אך הפסיכיאטרים נוהגים בשרירות מזוויעה ומונחים בין היתר משקולי אאוגניקה ומעוניינים להשיג, במקרים רבים, רקמות של הפרט אך ורק לצרכי מחקר ואאוגניקה, ולכן הם מציגים אותו כבלתי שפוי וכשיר מבחינה פסיכולוגית וכבעל תבונה לקויה וכבלתי מסוגל להסיק החלטות לוגיות ולהתנהג באופן מוסרי.
    אותו פסיכיאטר האמון על מיצג שקרי משתמש באותם הכלים כאשר מדובר בבצע כסף. מכיוון שאין דרך אמיתית לבחון ולבדוק את ההתנהגות של הפרט, הפסיכיאטר מדביק למי שחפץ בתוית לצורך גמלת הכנסת נכות נפשית את התוית הנ”ל. יתכן שהוא מצליח למצוא סממן פסיכופזיולוגי כלשהו כי סממנים אלו די שכיחים, יתכן שמאבחן ליקוי קל כלשהו ויתכן שפשוט מחליט לקבוע כי הנסיבות וההתמודדויות של הפרט מצביעים על מצב פסיכיאטרי קשה.
    יש לעשות בדק בית רציני מאוד בכל ההתנהלות של המערכת הפסיכיאטרית. כיום אנשים רבים מוכרזים כ”לא שפויים” בהליכים חסויים, כאשר בפועל הינם בעלי תובנה וערכים מוסריים גבוהים. וגוף שפוגע באופן כה בוטה בזכויותיו של הפרט מסוגל לעשות הכל.

  3. השיטות והדרכים בפסיכיאטריה, הנוהלים והחוקים הלא ראויים בשיפוט הפסיכיאטרים, הכול מוכיח שכאן מפגיע אלים לא הוגן שולט בלי כל ביקורת ומבלי חשבון אונס ומתעלל. בסוף שוללים רישיון!!!
    זה לא מספיק לשלול רישיון צריך לתבוע אותו באונס ועוד חמור אלים ולא שפוי. מבלי רחמים צריך לתת לו גזר דין כי הם לא רחמו על אותם חולים שלהם הקורבנים.
    סליחה על המלים הקשים ותודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות