שוטרי בית שמש תקפו באלימות תלמיד ישיבה בן 14

Spread the love

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=43aILC0SJu8&w=425&h=349]

תלמיד ישיבה, חזר עם חברו מרחצה במעין הסמוך למקום מגוריו, כשבידיו שקית עם בגד ים ומגבת. הילד עבר עם חברו בשדה שהוצת קודם לכן בשריפה. שוטרים שעוברים במקום החליטו  כי תלמיד הישיבה הוא האשם בשריפה – ובהשתוללות פראית חסרת רסן חבטו את ראשו ברצפת כביש האספלט, הכניסו אותו לניידת המשטרה והמשיכו להכותו.

בני המשפחה, צופים שוב ושוב בסרטון המחריד ולא מאמינים שבנם נותר בנס.

האמא אומרת “זה קרה לבן שלי, זה יכול לקרות לכל ילד אחר. לבן שלך ולבן של השכנים”.

למרבה האירוניה, תגובת שוטרי תחנת בית שמש: “הילד הוא שתקף את השוטרים. הופעל כח סביר”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “שוטרי בית שמש תקפו באלימות תלמיד ישיבה בן 14

  1. על איזה ילד אתם מדברים , למה בגלל שהוא תלמיד ישיבה ? או בגלל שהוא חרדי ? אתם לא יודעים מה קורה בבית שמש עם הילדים הפושטקים האלה שחובשים כיפות וחושבים שהם באמת ובתמים צדיקים , הילדים האלה הם חוליגנים , הילד הזה גר לא רחוק ממני הוא ילד בעייתי ואלים , ואגב משהו חשב לבדוק את הילד הזה לעומק , אם יבדקו קצת יותר לעומק ימצאו עוד דברים מעניינים , ותבינו תחפושת של כיפה חולצה לבנה ומכנס שחור לא עושה את האדם , נכון שאין הורה שיאהב לראות את ילדו חוטף מכות אך להורים של היד הזה לפחות לא להיתמם אתם יודעים מי זה הבן שלכם

  2. זה רק ילד! כבוד השוטרים מה אין לכם ילדים? הייתם צריכים רק לחבק אותו. ילד או נוער בן 14 אפילו אם היה מתנגד החיבוק שלוכם אתו היה מעודד אותו ומחייך ושומע לכם. למה הייתם צריכים לבעוט ולהרביץ ולהתעלל בו?!!
    פשוט חראם!
    לא צודק!
    לא הוגן!
    אתם פושעים ורק פושעים.

    תסלחו לי על המלים, אבל לא נסלח לכם על כאלה מעשיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות