השטן לובש כיפה – פרס דאע”ש לשופט הנוער מירושלים שמעון לייבו על התעללות בילדי ישראל: הסיפור המלא מאחורי עתירת אגלש”ן לפיטורי השופט

Spread the love

המערכת גאה באזרחי ואזרחיות ישראל, שכאשר דולפות ראיות ששופט נוער (י”ם) כמו שמעון לייבו הפך את אולמו לבית משפט סטייל דאע”ש, ואף אומר לאימהות בפה מלא לשכוח מקבלת ילדיהם חזרה, ואין לו שום בעיה להצהיר שאצלו שום ילד ושום ילדה לא יצאו לחופשי מצווי הנזקקות, אלא להיפך בגלל שהאימא העזה לדרוש את שחרור הילדים, הוא יחמיר את תנאי הכליאה וישלח אותם למוסדות נעולים וחלופות מעצר, אז קמו אזרחי ואזרחיות ישראל והגישו עתירה לפיטוריו של שופט זה.

על פי מידע אמין שנבדק ואושש שופט זה הפך אין ספור נערות תמימות לזונות וצרכניות סמים במוסדות הרווחה, ושלח ילדים לאשפוזים פסיכיאטריים בלי למצמץ. יחסו אלים וברוטלי לקטינים. לא פלא, השופט הזה עצמו בוגר פנימייה. למה משלמים לו משכורת מהנהלת בתי המשפט כאשר הוא משמש בתפקיד עו”ס חוק נוער?

אין אצלו דין ואין דיין מבלעדי עו”ס חוק הנוער אותה הוא מעריץ, משתפל לרגליה. השופט הוא בושה למערכת המשפט. ביזוי לאנושות, ויש לפטרו לאלתר.

עתירה מנהלית לפיטורי שופטי נוער – עת”מ 28325-07-15 אגלש”ן – איגוד לקוחות שופטי נוער ועו”סיות נוער ע”י לורי שם טוב, עיתונאית נ’ הוועדה למינוי שופטים, הנהלת בתי המשפט, משרד המשפטים, משרד האוצר, יצחק עמית שופט עליון, שמעון לייבו שופט נוער, קובץ pdf

 

שמעון לייבו מרוב קוביות בהחלטה אי אפשר לדעת מה הוא מחליט
שמעון לייבו מרוב קוביות בהחלטה אי אפשר לדעת מה הוא מחליט

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות