פוסט בפייסבוק של השוטר ארז משה משטרת פתח-תקווה: “אני שוטר וזיינתי כמוך מאות! אמשיך לדפוק משכורת מכובדת תנאים מפליגים פנסיה שמנה ולקרוע לאנשים כמוך את הצורה”

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-4lf

משטרת בבוני פתח-תקווה מכה שוב. קיראו את הפוסט האלים והמשתלח של השוטר ארז משה בקבוצת הפייסבוק: “המאבק באלימות ובשחיתות המשטרתית – לתפארת משטרת ישראל. מחריד שאחד כזה, שאמור ליתן שירות לציבור, פועל הפוך מהמצופה ממנו. הוא תופר תיקים, מכה את הקורבנות, איש אלים ומסוכן ומתגאה בכך בפרהסיה.

בפעם הבאה, לפני שאתם מחייגים 100, תחשבו שוב. סביר להניח שאם תבקשו סעד מהמשטרה, תמצאו את עצמכם מאחורי סורג ובריח, מוכים וחבולים על ידי מי מבבוני פתח-תקווה.

אלי, גיבור מקלדת מצחין. ראשית, לא סופר אותך ממטר!

אתה אדם ממורמר ועלוב. את ההודעה שלך ששלחת לפרטי שלי, רק מעידה עד כמה אתה פגר אדם.

אתה יכול לקלל ולשלוח הודעות בפרטי ללא הגבלה. זה מתאים לאנשים רקובים כמוך! כואב לך לשמוע את האמת.

אני שוטר וזיינתי כמוך מאות!

תסתתר מאחורי המקלדת יא שפן. מכללת ספיר הוציאה גלמים כמוך בשפע, רק לקרוא את התגובה שלך ופשוט להקיא עליך. תמשיך לרבוץ ברפש שאתה חי בו, ואני אמשיך לדפוק משכורת מכובדת, תנאים מפליגים, פסיה שמנה, לא להתאמץ בעבודה, ולקרוע לאנשים כמוך את הצורה.

טפי על הפרצוף שלך!!!

17-4-2016

 1382283_726118994071621_624188223_n1

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

12 thoughts on “פוסט בפייסבוק של השוטר ארז משה משטרת פתח-תקווה: “אני שוטר וזיינתי כמוך מאות! אמשיך לדפוק משכורת מכובדת תנאים מפליגים פנסיה שמנה ולקרוע לאנשים כמוך את הצורה”

  1. חשוב מאד לצלם את המסך שבו ההודעה של השוטר הזה, ולשלוח לכל גורם אפשרי
    מבחינה משפטית אין בכך איסור כיון שהשוטר פירסם בעצמו לרבים את ההודעה המעידה עליו
    חשוב שהציבור ובפרט הרשויות יידעו מי גורם למשטרת ישראל להיראות בושה וכלימה ולאבד את אמון הציבור
    שוטר שאינו שולט בעצמו וכותב בשפת ביבים שכזו – אינו ראוי לשמש כשוטר במשטרת ישראל, ובושה לחשוב ששוטר זה יודע שהוא מוגן, ואיש במשטרה לא ימצה עימו את הדין. עובדה זו מקרינה ברעתה על כל המשטרה

  2. שוטר זין משחק אותה תוריד את המדים נפתח לך את התחת יזין
    בדוק ילד כאפות שהתגייס למשטרה בשביל לקבל כוח
    תתפטר ותרשום מה שרשמת אחרי יום אחד אתה בקבר יבן של זונה

  3. אל תתקרבו לשוטרים הזבלים או לתחנת משטרע בלי תיעוד וידאו נסתר או לפחות הקלטה. כמעט כולם שם עבריינים עם רישיון לפשוע ותופרי תיקים (בעיקר היהודים הערבים כמו ארז משה המניאק ) והשופטים מאמינים להם אוטומטית . בלי הקלטה לא יהיה לכם שום סיכוי מול אותם ערסים שבתי המשפט הזבלים החליטו שיש להם חזקת תקינות.

  4. חמאס , חיזבאללה , דאעש , קן צפעונים , משטרררעת ישראל !
    הכיצד התמלאו שורות המשטרררע באוסף חורעני , סדיסטי , עבריינים חסרי בינה , וסוטי מין סדרתיים שפלים שהפכו את השורות לשורעות ?
    הכיצד הפכה המשטרררע לגוף בזוי , אפל , דמוני , שמאוס על האזרחים ?
    משטרררע מזוהמת שנמנעת מלהתמודד עם עבריינים אמיתיים ומטרידה אזרחים הגונים !
    משטרררע שיותר בזויה מביב שופכין של דיר חזירים !
    משטרררע שתופרת תיקים לאזרחים הגונים ומאיימת על אזרחים ישרים לבל יתלוננו כנגד עבריינים !
    אחד שגם יודע , מהכרות אישית עם תחנת השכונות המאוסה המזוהמת בזויה והרקובה דרום ת-א , שם מקובל לקבל שוחד מעבריינים ולשתף עימם פעולה כנגד אזרחים הגונים ושומרי חוק או יותר נכון העבריינים הם שבעצם מנהלים את התחנה ! ! !

  5. בושה וחרפה של נותן שירות אתה כמו הניצבים שלך פושטי מדים בפרהסיה.מה פלא שגם אתה נמנה על כמותם תתביש לך גם לשתוות מהבאר ולירוק בה .צריך להדיח אותך מהשירות במשטרה אנשים כמוך גם משפחות פשע לא יקבלו

    1. למה שלא תתגייס אתה וחבריך לדעש שם נמצה המקום המתאים לכם אתה מדבר ככה כי יש לך רובה ביד מול אזרחי המדינה אתה פותח את הפה המלוכלך ניראה אותך במלחמה. נגד חיזבאלה או חמס .דרך אגב כל השוטרים מפחדים מימילחמות לכן הם מתגייסים למשטרה בזמן שחיילי צהל נילחמים בעזה השוטרים עושים ביד מרוב שיעמום

  6. בושה וחרפה של נותן שירות אתה כמו הניצבים שלך פושטי מדים בפרהסיה.מה פלא שגם אתה נמנה על כמותם תתביש לך גם לשתוות מהבאר ולירוק בה .צריך להדיח אותך מהשירות במשטרה אנשים כמוך גם משפחות פשע לא יקבלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות