סוף טוב: האבא אורי אהרון קיבל את ילדיו לחזקתו לאחר מאבק בשירותי הרווחה קרית ים – חג חירות שמח לילדים!

Spread the love

שמחים לבשר לכם על נצחונו של האבא אורי אהרון, שקיבל את ילדיו לחזקתו, לאחר מאבק סיזיפי בשירותי הרווחה קרית-ים.

סיפורו של האב, בו נלקחו שני ילדיו מזרועותיו, רק בגלל שהוא גבר, פורסם בהרחבה, וזכה לאלפי שיתופים בפייסבוק על ידי הורים, שסיפורו של אורי נגע ללבם.

המאבק של אורי בשירותי הרווחה קרית-ים, נשא פרי. אורי עבר להתגורר בטבריה, ולאחר שילדיו שהו תקופה במרכז חירום בית שבתי לוי, הוחלט פה אחד ע”י שירותי הרווחה טבריה ומרכז החירום, להשיב את הילדים באופן מידי למשמורתו של האב, לסגור את תיק הנזקקות ולאפשר לאבא וילדיו שגרת חיים בביתם. מדיווחי מרכז החירום עלה, כי הילדים קשורים לאביהם, באהבה עזה, האבא אוהב את ילדיו ומיטיב עימם.

חג הפסח המתקרב, מקבל משמעות חדשה עבור אורי וילדיו. סוף-סוף, הם יוכלו לחגוג את חג החירות בביתם, עם זוגתו של חלי, שאוהבת את ילדיו כמו שהיא אוהבת את שלה.

אנו מאחלים לאורי אהרון וזוגתו לחיים, הצלחה רבה. אוהבים אותך אורי.

חג חירות שמח לכל ילדי ישראל!

אורי אהרון, ביקש ממני באופן מיוחד להודות לעוזי ישי, על הסיוע הרב וההירתמות למענו ולמען ילדיו. הוא סיפר שעוזי, היה עונה בכל שעה ובכל זמן, ותמיד היה מוכן לשנע למענו דברים מרמת-גן לטבריה: “עוזי, חלק בלתי נפרד מהחיים שלי ושל ילדיי”.

במיוחד מודה אורי אהרון, לפסיכולוג טובי פלד, על התמיכה, החיזוקים, הייעוץ, שביצע הדרכה הורית והכל בהתנדבות מלאה, כשהוא ממשיך לתמוך באורי ובילדיו, גם כעת.

בשיחה עם ילדיו של אורי, ביקשו א’ ו- מ’ לומר תודה רבה, לכל מי שעזר וסייע להחזיר אותם לאבא שלהם.

d790d795d7a8d799-d795d791d7aad795-d79ed7a2d799d799d79f1

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

3 thoughts on “סוף טוב: האבא אורי אהרון קיבל את ילדיו לחזקתו לאחר מאבק בשירותי הרווחה קרית ים – חג חירות שמח לילדים!

  1. הוי…הרווחה הרווחה…פקידות סעד אכזריות שמתנהגות כמו משטרה חשאית…גם אני, גבר ואב גרוש חד הורי שהיה שנה משמורן על תאומים כבני תשע, הועברו ממני לידי האם…אני אב למופת מופתים…אבל אני…גבר! הרווחה בקריית גת בהדרכת ראש צוות פקידת סעד סילבי דואיב שהיא האחראית לפגיעה בילדיי ובית משפט עוד יאמר את דברו. ימים יגידו…

  2. שמחה בשביל האבא. הייתי שמחה גם שיעזרו לאחי. האם לא רוצה את הבנות. רק את המזונות. היא מגרשת את הקטינות מהבית.אנו משפחה שלמה תומכת. בית המשפט והרווחה החליטו שטובת הבנות אצל האמא. אשמח לעזרה. 6 שנים של סבל ילדות אבא ומשפחה מורחבת.

  3. שמחתי מאוד לשמוע שהתאחדתם… אין כמו אהבת הורים המגדלים את ילדיהם… שיהיה לכם חג פסח שמח ושתמיד תעטוף את משפחתכם אהבה רבה ושמחת חיים….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות