משעמם לשופט מנחם מזרחי: הרשיע עובדת ניקיון על גניבת סיר – וזיכה אותה מגניבת צמיד זהב ששוקל חצי קילו ת"פ 40854-07-14 מדינת ישראל נ’ מזל זהבה שרביט

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-4pe

כנראה שמשעמם לעו”ד מיקי ברגר ממחלקת התביעות של משטרת רחובות, וכנראה שגם לשופט מנחם מזרחי משעמם, אחרת לא ברור כיצד הוגש כתב אישום נגד אישה עובדת ניקיון על גניבת צמיד וגניבת סיר, כאשר בסופו של דבר לא היו ראיות לגניבת צמיד, אבל כן היו ראיות לגניבת סיר. כן!!! סיר אחד קטן שעולה 20-30 ש”ח ייצר פעילות לפרקליטים שופטים, שב”ס ומשטרה, שעלתה למדינה לפחות 200,000 ש”ח בהוצאות התביעה ושכר כל מי שהשתתף בחינגה על האישה המסכנה הזו שגנבה סיר! על זוטי זוטות שמעו השופטים והשוטרים?

את כתב האישום ההזוי הזה ניסחה רוטל אהרונוביץ, ביתו של מפכ”ל המשטרה לשעבר אהרונוביץ. מה שמצחיק הוא שהמתלוננת התלוננה שהצמיד שלה מזהב שוקל חצי קילו. האם הפרקליטה המטומטמת רוטל אהרונוביץ שהגישה את כתב האישום על גניבת צמיד שמשקלו חצי קילו, עו”ד מיקי ברגר, לא ידע שיש משהו בעייתי בעדות כזו, שהרי אף צמיד לא שוקל חצי קילו.

בתמונה: הפרקליטה רוטל אהרונוביץ שהגישה כתב אישום על גניבת צמיד במשקל חצי קילו

רוטל אהרונוביץ

השופט הרשיע את האישה בגניבת סיר, רק בגלל שהיא הודתה במשטרה. אולם נראה שהמשטרה איימה עליה, וההודאה חולצה ממנה בתנאי מניפולציה. השופט קבע שמשקל ההודאה נמוך. אם כן מדוע הרשיע בהרשעה סתמית זו על סיר?

הכרעת דין ביהמ”ש שלום רחובות, ת”פ 40854-07-14 מדינת ישראל נ’ מזל זהבה שרביט, קובץ pdf

1

2

32

42 52

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות