השופט אמנון כהן: מלכה לייפר המואשמת בפגיעה בתלמידות 72 פעמים לא תיענש תה”ג 23733-08-14

Spread the love

האם נשארה טיפה של מכובדות ואמינות לפרקליטות המדינה? כנראה שלא. לפנינו סיפור מחפיר: מלכה לייפר, הייתה מורה בבית ספר יהודי במלבורן אוסטרליה והואשמה באונס קטינות ברחה לישראל. האוסטרלים מבקשים להסגיר אותה. אילו זה היה גבר שמדינה זרה מבקשת להסגיר אותו, הפרקליטות הייתה מדליפה לכל ערוצי התקשורת שאנס סדרתי מצא מקלט בישראל, ומדינת ישראל פועלת בנחישות למצות את הדין ולהסגיר אותו. אבל כשמדובר באישה? פתאום ממציאים שהיא חולת נפש ואיננה ברת הסגרה?

מלכה לייפר, מיוצגת ע”י ראש לשכת עוה”ד לשעבר דורון ברזילי. הפרקליטה היא אביטל ריבנר אורון. השופט הוא אמנון כהן. החדשות הן שהופסקו הליכי בקשת הסגרה של מנהלת בי”ס תיכון חרדי לבנות במלבורן, החשודה במעשים מגונים ואינוס של קטינים, כך קבע אמנון כהן מבית המשפט המחוזי בירושלים.

מלכה לייפר, ישראלית שנסעה עם בעלה וחמשת ילדיהם לאוסטרליה ללמד בבית ספר דתי “הדס”. כשבעלה היה נוסע מחוץ לבית, הזמינה קטינות לביתה, כאשר 5 הילדים שלה  (גילאי 5 עד 12) בבית. כאשר אחת הקטינות שנטען שנאנסה ניסתה להתאבד, פנתה מלכה לייפר למנהלי בית הספר “הדס” שארגנו לה מגבית של 100,000 דולר אוסטרלי ושלחו אותה ארצה. כמו כן היא מואשמת כי נטלה שלא כדין מקופת בית הספר 20,000 דולר אוסטרלי. לייפר ברחה לארץ במרץ 2008. רק באוגוסט 2014 פתחה הפרקליטות הליכי הסגרה נגדה. איפה היה בעלה כל השנים האלה? מה קורה עם הילדים שלה? כבר לקחו לה אותם לרווחה?

המערכת לא מצליחה להבין מדוע לא שולחים את לייפר האוסטרלית לאוסטרליה, שהם יחליטו שם אם היא כשירה לעמוד לדין על פי הדין במדינה שם מצויות לכאורה קורבנותיה, ואם היא זקוקה לטיפול פסיכיאטרי, לפי חוקי אוסטרליה. אם לא, אז שתעמוד לדין ותשב בכלא. שם. מקום ביצוע העבירה לכאורה.

הסיפור הזה מזכיר קצת את ריקי עובדיה מקרית גת, ששכבה עם קטינים בגילאי 10 עד 15, אחרי שפיתתה אותם, ולימדה אותם שיעורי מין. שדרות וישובי הדרום – פרשת המין בקרית גת: השיקום של ריקי עובדיהתגובות ל”היא וידאה שהם בני מתחת ל-15″ – ma.

לאור ההלכות החדשות שנקבעו בפרשת ריקי עובדיה אין זה מפליא שכעת בפרשת מלכה לייפר, לא מזיז לשופט אמנון כהן, העובדה שיש קורבנות אונס באוסטליה, שמחכות לראות את המורה שהתעללה בהן, עומדת לדין ויושבת בכלא. היכן כל התיאוריות שהעמדה לדין של התוקף, היא חלק מתהליך השיקום של הקורבן?

החשודה, אשת החינוך החרדית מלכה לייפר (47), ניהלה את בית הספר החרדי לבנות “עדת ישראל” בעיר מלבורן, אולם ברחה לישראל אחרי שנחשפו בשנת 2008 פרטים על למעלה מ-74 קורבנות עבירות מין שהיא ביצעה בתלמידותיה. על פי עדויות, ביצעה לייפר מעשים מגונים בשלוש תלמידות, אחת מהן היתה בת 11 כשהמעשים החלו, עד מעצרה בארץ לייפר תגוררה בישוב החרדי עמנואל. רק באוגוסט 2014 הגישה פרקליטות המדינה בקשת הסגרה נגד לייפר תיק 23733-08-14. מאחר ולפי החשד היא ביצעה מעשים מגונים בתלמידותיה, ביניהם 11 עברות בגין אינוס. עם זאת, הליכי ההסגרה לאוסטרליה של החשודה הופסקו היום (א’) 8/5/2016 נוכח עמדתו החד משמעית של הפסיכיאטר המחוזי, ד”ר יעקב צ’רנס שסבור כי יש לאשפזה באופן מיידי. נציגי המדינה ציינו בדיון כי היא לא הייתה בטיפול בעבר.

“בנסיבות העניין, בשל חומרת המצב ובשל חומרת העבירות והמחויבויות כלפי הרשויות באוסטרליה להמשיך בהליכי ההסגרה, יש צורך לקבל את הטיפול המיטבי והיעיל הנדרש. הטיפול הראוי הוא אשפוז. אין המלצה של הפסיכיאטר המחוזי ד”ר יעקב צ’רנס לשום דרך טיפול, אנו סבורים שיש לקבל המלצתו של הפסיכיאטר המחוזי ד”ר יעקב צ’רנס לטיפול באשפוז”, קבעה נציגת המדינה, אביטל ריבנר אורון.

השופט אמנון כהן, קצת מזכיר בפרצופו וחיוכו את הנשיא קצב
השופט אמנון כהן, קצת מזכיר בפרצופו וחיוכו את הנשיא קצב

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים אמנון כהן קבע בתגובה כי לאחר שהתקבלה חוות דעתו ה”חד משמעית” של הפסיכיאטר המחוזי, מוסכם כי יש להפסיק את ההליכים נגד המשיבה. מאידך, קבע השופט, מוסכם כי יש להפנות שאלה לפסיכיאטר המחוזי, האם מן הראוי שיינתן צו אשפוז כנגד העותרת ולחילופין ניתן להסתפק בטיפול מרפאתי”. בעוד כחודש (יוני 2016) יתקיים דיון נוסף בו ידונו הצדדים האם יינתן צו אשפוז נגד מלכה לייפר או האם ניתן להסתפק בטיפול במרפאה בלבד.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/775/921.html?hp=1&cat=402&loc=10

בינואר 2016 התפרסמה כתבה אנמית בענין מלכה לייפר. הכתבה התרכזה בהתבטאותיו של עו”ד דורון ברזילי, וכמעט לא עסקה בכלל בנושא הפגיעות המיניות של לייפר. שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, אמנון כהן, נאלץ להפסיק דיון בשל התנהגות בלתי הולמת של עורכי הדין ובהם מי שהיה אז לפני חצי שנה ראש הלשכה, עו”ד דורון ברזילי. הדיון עסק בעניינה של מלכה לייפר, אותה ביקשה ממשלת אוסטרליה להסגיר לידיה באשמת התעללות מינית בתלמידות בית הספר החרדי שניהלה. ברזילי ועוד שלושה עורכי דין ממשרדו – יהודה פריד, עדי ניב ועומרי אזולאי – מייצגים את לייפר, והדיון הספציפי (5.1.16) עסק בשאלת כשירותה הנפשית ובבדיקות הפסיכיאטריות שהיא עוברת.

סניגוריה של לייפר הבהירו, שהם יבקשו לא רק לעכב את ההליכים נגדה אלא גם להתלות אותם, בטענה שהיא אינה כשירה לעמוד לדין. לטענתם, מצבה מחמיר בכל פעם שעומד להתקיים דיון בעניינה ואין סיכוי שהדבר ישתנה.

ברזילי עצמו תקף את נציגת המדינה, עו”ד אביטל ריבנר-אורון: “הצעתה של חברתי שנמתין עד שנצא מאשפוז ואז נפתיע אותה, זה אבסורד, זה על סף לא-אנושי הבקשה הזו, זה כל פעם לעורר את הכל. אנחנו בסוגיה הזאת מדצמבר 2014, כבר שנה. מספר רב של נסיונות, בדיקות, מומחים. לכל דבר אמור להיות סוף. גם בתהליך הזה יש סוף. לפי תקנת הציבור, יכול שאפשר בתיק הזה להתייחס לתקנה זו כשמשהו חריג ובעייתי ולומר: סוף זה סוף”. לאחר מספר דקות נוספות קטע כהן את הדיון וכתב החלטה: “לנוכח העובדה שכל אחד מבעלי הדין נכנסים אחד לדברי השני, אינני יכול להמשיך את הדיון. החלטה תישלח לצדדים בדואר”.

בסרטון זה תוכלו לראות את קורבנותיה של מלכה לייפר. נו, באוסטרליה הדלתיים לא סגורות.

אביטל ריבנר מטפלת בתיק

מהפרקליטה שמטפלת בתיק, אביטל ריבנר אורון היינו מצפים שתאמר בפה מלא את מה שלא נאמר בבית המשפט: שהחשודה הפושעת מלכה לייפר זוכה ליחס מיוחד בגלל שהיא אישה, ושהגיע הזמן שפושעות שאונסות קטינות יקבלו יחס שווה לפושעים שאונסים קטינים. מדוע לא הוציאה הודעות לעיתונות? מדוע לא הציפה את המדיה? מדוע ישבה ושתקה ולא הזהירה את הקהילה? מדוע איננה מדברת בשם כל הילדות האוסטרליות שנאנסו ע”י מלכה לייפר? מדוע אין פירוט מה היא עשתה לקורבנות שלה? אנחנו רוצים לדעת הכל. גם התקשורת האוסטלית רוצה לדעת הכל.

זהו כישלון צורב לפרקליטה אביטל ריבנר דורון, אולם יש לנו הרגשה שזהו כישלון מתוך רצון להיכשל, שכן בפרקליטות מאמינים שללסביות מותר הכל, ושלא נורא אם כמה בנות יחושו את שפתיה המתועבות של לסבית מזדקנת.

ד”ר יעקב צ’רנס פסיכיאטר מחוזי עם בעיות פסיכיאטריות עצמיות

הנה ההחלטה: שימו לב איך מחפים על לייפר ולא מביאים אותה לבית המשפט, כי “עצם הדיון עלול להחמיר את מצבה”. באמת? האם לא ברור שמצבה הפסיכוטי הוא הצגה ושהיא עובדת על הפסיכיאטר שמאבחן אותה ד”ר יעקב צ’רנס והוא משתף פעולה איתה בהצגות האלה? ברור לכל שמי שמקבלת הזמנה להתייצב לדיון בהליכי הסגרה, ובמקום זה מאשפזת את עצמה, פשוט עובדת על כל העולם. אנחנו בטוחים שאם יגיעו אלינו מסמכי הטיפול, יהיה ברור לאורם שלד”ר יעקב צ’רנס יש בעיות קשות בזיהוי הפרעות פסיכיאטריות, ולמעשה אין לו כל כלים להבחין בין משוגעת ומי שאינה משוגעת.

תה”ג
בית המשפט המחוזי ירושלים
23733-08-14
05/01/2016
בפני השופט:
אמנון כהן
– נגד –
העותר:
היועץ המשפטי לממשלה
עו”ד אביטל ריבנר-אורון
המשיבה:
מלכה לייפר
עו”ד יהודה פריד
עו”ד דורון ברזילי
עו”ד עדי ניב ו עומרי אזולאי
החלטה

העתירה להכריז, כי המשיבה, מלכה בת משה לייפר, היא בת-הסגרה לאוסטרליה, הוגשה ביום 17.8.14. חרף זאת, עד עתה טרם התאפשר לדון בעתירה לגופה, זאת לנוכח מצבה הנפשי של המשיבה, אשר מאושפזת מעת לעת בבית חולים, בעקבות התקפים פסיכוטיים.

בהסכמת הצדדים, ובשים לב לחוות הדעת שהוגשו מטעם המשיבה, קבעתי, כי המשיבה תיבדק 48 שעות לפני מועד הדיון ע”י הפסיכיאטר המחוזי, ד”ר יעקב צ’רנס, אשר יגיש חוות דעת לבית המשפט האם ניתן לקיים את הדיון ביום שנקבע – בבית המשפט או לחלופין במקום הימצאה של המשיבה. כן קבעתי, כי הפסיכיאטר המחוזי יתייחס לטענה הרפואית לפיה קיום הדיון גורם למשיבה למצב לחץ ולהחמרה פסיכוטית (ר’ החלטותיי מיום 15.7.15 ומיום 26.10.15).

בחוות הדעת שהוגשה ביום 3.1.16 מצא הפסיכיאטר המחוזי, כי חלה החמרה במצבה הנפשי של המשיבה מאז בדיקתה הקודמת ביום 1.4.15 (באותו מועד, מצא הפסיכיאטר המחוזי, כי המשיבה מסוגלת לעמוד לדין וכי היא לא שרויה במצב פסיכוטי). הפסיכיאטר המחוזי ציין, כי המשיבה “שרויה כעת בתוך גל פסיכוטי, עם ליקוי קשה בתחום החשיבה, הרגש והרצייה. נראה כי כעת איננה מסוגלת להבין את מהות הליכי המשפט, איננה מסוגלת להבין את תוכנם, משמעותם וההשלכות של הראיות המובאות בפניה וכל זאת מחמת מחלתה הנפשית“. יצוין, כי יום לאחר שהמשיבה נבדקה ע”י הפסיכיאטר המחוזי, היא אושפזה בבית החולים תל השומר ונכון לכתיבת שורות אלה, היא עדיין מאושפזת.

לנוכח מצב דברים זה, בו לא ניתן לקיים את הדיון בעתירה בנוכחותה של המשיבה, שקלתי להתלות את הליך ההסגרה נגד המשיבה, בהתאם לסעיף 94א לחוק סדר הדין הפלילי [נוסח משולב], תשמ”ב-1982.

בדיון שהתקיים בפניי ביום 5.1.16, הביעה ב”כ העותר את התנגדותה לאפשרות של התליית ההליכים נגד המשיבה וביקשה, כי מיד עם שחרורה של המשיבה מאשפוזה הנוכחי, תיבדק המשיבה ע”י הפסיכיאטר המחוזי ואם תימצא מסוגלת לעמוד לדין, יתקיים דיון באופן מידי. באי כוח המשיבה, מצדם, ביקשו לבטל את הליכי ההסגרה, בטוענם, כי גם אם יהיה שיפור במצבה הנפשי של המשיבה ומצבה הפסיכוטי יחלוף, הרי שהוא יחמיר מחדש בסמוך למועד הדיון שייקבע, לנוכח הלחץ שהמשיבה נתונה בו לקראת הדיון בבית המשפט. לדבריהם, כך היה עד עכשיו ו”זהו גלגל קסמים שלעולם לא ייגמר” (בע’ 19 ש’ 7-8). באי כוח המשיבה ביססו טענתם זו על חוות דעתו מיום 18.3.15 של ד”ר שלמה מנדלוביץ, מנהל המחלקה בשלוותה בה מאושפזת המשיבה, בה כתב, כי על פי הערכת צוות המחלקה, “עצם הדיון בביהמ”ש מעורר במשיבה תגובות נפשיות קיצוניות ביותר“, ולכן, “נראה כי בעת זו המלצתנו היא לא להביאה לדיון בביהמ”ש“. כן ישנם דבריו של הפסיכיאטר המחוזי בחוות דעתו הראשונה מיום 1.4.15, כי “הרושם במחלקה היה כי המעצר והאפשרות שתוסגר לאוסטרליה היוו את הטריגר להתקף הפסיכוטי הנוכחי”.

לפיכך, לאחר ששקלתי את הדברים – ובהינתן שבחוות דעתו הנוכחית של הפסיכיאטר המחוזי אין התייחסות לשאלה האם לקראת הדיון נמצאת המשיבה בלחץ שגורם להחמרה פסיכוטית (כאמור בהחלטותיי מיום 15.7.15 ומיום 26.10.15), ובשים לב לחשיבות שבקיום ההתחייבויות הבין-לאומיות שישראל לקחה על עצמה – אני מוצא להורות, כי הפסיכיאטר המחוזי ימציא לבית המשפט חוות דעת בה יתייחס לטענת באי כוח המשיבה, כי קיום הדיון גורם למשיבה למצב לחץ ולהחמרה פסיכוטית. אם ימצא להשיב לשאלה זו בחיוב, יבחן הפסיכיאטר המחוזי, כבקשתה של ב”כ העותר, האם ישנו טיפול כלשהו שבכוחו למנוע את ההידרדרות במצבה של המשיבה לקראת הדיון ומה הסיכוי שטיפול כזה להועיל.

חוות הדעת תוגש עד ליום 10.2.16 ודיון במעמד הצדדים יתקיים ביום 21.2.16 בשעה 9:30.

המזכירות תעביר לפסיכיאטר המחוזי העתק של החלטותיי מיום 15.7.15 ומיום 26.10.15 וכן העתק של הפרוטוקול מיום 5.1.16 ושל החלטה זו. כן תמציא העתק של החלטה זו לצדדים.

ניתנה היום, כ”ד טבת תשע”ו, 05 ינואר 2016, בהעדר הצדדים.

הפרשה מסוקרת היטב בתקשורת האוסטרלית, כולל פרסום תמונתה של הלסבית הטורפנית. בישראל ערוצי התקשורת מפחדים לפרסם את תמונתה. למה? כי הפושעת היא אישה?

 Search Results
Explore in depth (4 more articles)

Story image for malka leifer from Herald Sun

Fight to extradite ultra-orthodox Jewish school principal accused of

Herald Sun7 hours ago
In a major blow to Victorian authorities an Israeli court ruled overnight that it would suspend extradition hearings against Malka Leiferbecause …

Story image for malka leifer from ABC Online

Malka Leifer ‘manipulated us’: Alleged paedophile who preyed on

ABC Online7 Apr 2016
Somewhere in an ultra-Orthodox enclave of Israel, former Melbourne school principal Malka Leifer continues to evade extradition to face …

Story image for malka leifer from Daily Mail

Victim of Malka Leifer accused of 74 child sex offences in Melbourne

Daily Mail7 Apr 2016
A woman who was allegedly sexually abused at the hands of an ultra-conservative Jewish headmistress has spoken out for the first time.

Story image for malka leifer from ABC Online

Israeli judge rejects former Melbourne Jewish school principal’s plea

ABC Online21 Feb 2016
… former Adass Israel School principal Malka Leifer went into “panic attacks” … Last September, a Melbourne judge awarded one of Ms Leifer’s …
Explore in depth (8 more articles)

Story image for malka leifer from ABC Online

Malka Leifer: Melbourne woman awarded $1.27m in damages over

ABC Online15 Sep 2015
The Supreme Court heard the 28-year-old was sexually abused between 2003 and 2006 by Malka Leifer, who was the headmistress at the …
Jewish school ordered to pay $1m to student sexually abused by
Highly CitedHerald Sun15 Sep 2015

Explore in depth (27 more articles)

Fugitive Jewish school principal Malka Leifer sued for sex abuse

The Australian (blog) (subscription)4 Apr 2016
Fugitive Jewish headmistress Malka Leifer will now battle authorities in two countries after a former student and teacher at a Melbourne girls’ …

Story image for malka leifer from The Times of Israel

State unable to extradite Australian educator wanted for sex abuse

The Times of Israel19 Jan 2016
The woman, Malka Leifer, allegedly assaulted the girls while she was … Leifer today lives in Bnei Brak, a largely ultra-Orthodox city in central …

Story image for malka leifer from ABC Online

A former principal accused of molesting students at an ultra

ABC Online15 Jul 2015
Malka Leifer fled to Israel just hours after allegations of sexual abuse at the Adass Israel School in Elsternwick first surfaced in 2008, and has …
Ex Melbourne principal facing sex abuse claims, Malka Leifer
Highly CitedHerald Sun15 Jul 2015

Explore in depth (5 more articles)

THE principal of a private Jewish girls’ school in Melbourne has fled Australia facing accusations that she sexually molested some of the students.

Outraged parents claim that the Adass Israel Girls’ School in Elsternwick paid for Malka Leifer, a mother of eight, to return to Israel before reporting the complaints to the police.

She left Melbourne on Wednesday last week, 24 hours after being investigated and sacked by the school’s board.

The Adass community is a small, ultra-orthodox and reclusive group of about 150 families based in Elsternwick and Ripponlea. They have little contact with the wider Jewish community and non-Jewish society.

It is believed the complaints against Mrs Leifer involve girls aged 15 and 16.

The president of the Adass Israel synagogue, Benjamin Koppel, has confirmed that the school acted after receiving a call suggesting that inappropriate behaviour may have taken place with one or more of the school’s present or former students.

Mr Koppel did not return calls from The Age, but in a statement to The Australian Jewish News, he said a “relevant authority” had been informed. He would not confirm whether that was police, a religious court or an independent schools board.

A spokeswoman for Victoria Police said the force was aware of the claims but could not confirm whether there was an investigation because the victims might be under age.

Raphael Aron, a counsellor with Gateway Family Counselling Centre in Caulfield, said his agency had referred some families with children at the school to specialists. “This has hit the community like a ton of bricks, it’s absolutely out of character with the nature of the school, staff and faculty,” he said.

Mr Aron, who is also director of Cult Counselling Australia, which tries to get people out of cults, said he was concerned for the girls’ welfare. “In a school where kids don’t have much exposure to the outside world, there is a possibility of vulnerability � they may not have the street wisdom to recognise that something is wrong,” he said.

Parents of present and past students said Mrs Leifer had molested students at school, at her home and probably at school camps. They said one victim had attempted suicide.

The parents, who would not be named, said that Mrs Leifer would share her bed with different students when her rabbi husband was away. She would tell the students she was scared, although she had five children, aged five to 12, in the house.

The parents said that Mrs Leifer always went on school camps � five or six a year � and would stay an extra night with two or three girls to “clean up”.

One parent said problems emerged a year ago when a daughter, 16, stopped eating and became unsociable. Her parents took her to a psychologist, and it came out that she had been molested but was too embarrassed to tell her parents.

“It’s very sensitive, because a girl who has been molested would find it hard to get married, so it’s very secret, hush-hush � no one wants to admit their child is a victim,” the parent said.

Girls and boys in the community are segregated from kindergarten, are not allowed television or to mix with the wider community and do not attend university until after they are married.

They leave the Adass schools at 16 and go to seminaries, usually overseas, until they marry, usually much younger than the Australian norm.

One parent told The Age that Mrs Leifer, who is believed to be in her late 40s, was hand-picked from Israel to teach at the girls’ school eight years ago, not because of her teaching abilities but for her ultra-orthodox beliefs. The parent said she was widely regarded as the second holiest person in the community, behind spiritual leader Rabbi Avrohom Zvi Beck.

Some parents are livid with the way the school has handled the claims and frustrated by the “silence of the establishment”.

At a meeting with parents yesterday, Mr Koppel avoided answering repeated questions from parents about the identity of the “relevant authorities”.

Parents were also concerned that the psychological treatment of the girls had been compromised because the school had refused to release information to outside psychologists. Students and parents were instead referred to school-nominated psychologists.

There are also claims that Mrs Leifer left Australia with up to $100,000 borrowed from a family within the community, two days before she flew to Israel. She is also alleged to have taken about $20,000 from a pool of money earned from some students’ part-time jobs.

The money, managed by Mrs Leifer, was pooled in a community fund and then lent to people in need.

The Age was told that Adass leaders at one stage sought the advice of Mark Leibler, a prominent leader of the wider Jewish community, but he declined to get involved.

Barrister Norman Rosenbaum confirmed that he had been retained by the community. “For reasons of privacy, and to protect those affected, we are not saying anything further, other than that all issues are being addressed by pre-eminent qualified professionals,” he said.

The Australian Jewish News also reported that on Saturday last week, Rabbi Beck addressed the community and said they should not consider Mrs Leifer guilty of any crimes because there had been no investigation. He told the congregation that if they discussed the matter, it would be considered lashon hara (malicious gossip), the paper reported.

http://www.theage.com.au/news/national/principal-molested-girls/2008/03/13/1205126111228.html

Adass Israel school, where principal Malka Leifer has been sacked amid claims she abused students.
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=b89_1205446327#BtAWFERMzSZd7GQO.99

קישורים:

סלים ג’ובראן בפרשת הלסבית הטורפנית מאוסטרליה מלכה לייפר: “יש לפרסם שמה של פושעת המין כי התקשורת האוסטרלית מרחרחת” בש”פ 5675/14 מלכה לייפר נ’ היועץ המשפטי לממשלה

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “השופט אמנון כהן: מלכה לייפר המואשמת בפגיעה בתלמידות 72 פעמים לא תיענש תה”ג 23733-08-14

  1. הטרור הפמיניסטי הרצחני השולט היום במדינה,רודף גברים חפים מפשע, ומעניק חסות מלאה לנשים אנסיות ומעלילות מין. ואין מי שיעז לפעול נגדו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות