אמא ל- 3 ילדים קטנים מירושלים הותקפה קשות בידי שוטרים משטרת ירושלים. משרד הרווחה חטף לה את הילדים

Spread the love

שוטרת לשעבר ללא עבר פלילי, תושבת ירושלים בת 35 אם לשלושה ילדים קטנים, הותקפה באלימות מחרידה על ידי שוטרים ממשטרת ירושלים, בעת שירדה מביתה כדי לשלם לנהג מונית, מאחר והחזיקה בידה סכין מריחה.

הדר מספרת, שהכינה לילדיה סנדוויצ’ים בשביל בית הספר ליום למחרת. ידיד שלה התקשר אליה ואמר לה שהוא רוצה להגיע אליה אבל אין לו איך לשלם למונית. הדר אמרה לו שכשיגיע אליה היא תרד ותשלם לנהג המונית.
כשהמונית הגיעה התקשר אליה הידיד ואמר לה “תרדי לשלם”. היא ירדה למטה במהירות, כשהיא אוחזת בידה סכין למריחה, איתו הכינה סנדוויצ’ים לילדים שלה. נהג המונית, ראה אותה אוחזת בסכין, הזמין לה משטרה, שהייתה במקום.
השוטרים ביקשו לעצור אותה על החזקת סכין, היא התנגדה למעצר, אמרה שהילדים שלה בבית. הדר הותקפה באלימות מחרידה בכל חלקי גופה, כשידיה נאזקו מאחורי גבה. השוטרים הזמינו את משרד הרווחה שלקח ממנה את שלושת ילדיה. היום היא שוחררה בבית משפט שלום בירושלים, תוך שהשופט מבקר בחריפות את השימוש בכוח של השוטרים, אך משרד הרוחה לקח ממנה את ילדיה. הדר דורשת להשיב לה את ילדיה והיא צפויה להגיש תלונה למח”ש.

לדברי הדר, מפיקת אירועים במקצועה, היא נחקרה במשך שעות ארוכות בתחנת עוז בעיר כאשר במהלך המעצר היא נחבלה קשות בכל חלקי גופה. “הם פשוט לא הפסיקו להכות אותי”. “השוטר אמר לי ‘את מתנגדת למעצר?’ והמשיך להכות. איך אני יכולה להתנגד? אני כולה מטר וסיגריה. אמרתי לו שלא יעצור אותי כי ייקחו לי את הילדים, אבל הוא לא הקשיב לי. אני בחורה נורמטיבית, אין לי שום דבר עם אף אחד ובסך הכל עברתי להתגורר פה לפני כשבועיים. כשביקשתי שיפסיקו, הם רק הידקו לי עוד יותר חזק את האזיקים”.

משטרת ירושלים שיקרה בבית המשפט שהדר תקפה את עצמה ותקפה את השוטרים.
תמונות קשות לצפיה.בית המשפט ביקר את השימוש בכוח עליה. ה' בביתה (צילום: נועם מושקוביץ)

בית המשפט ביקר את השימוש בכוח עליה. ה’ בביתה (צילום: נועם מושקוביץ)

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות