משטרת מרחב מוריה ירושלים כלאה אבא כי הציל את בנו מגרושתו האלימה

Spread the love

לפנינו מקרה של ניכור הורי חמור ותלונת שווא כוזבת מצד אישה מעלילנית, המשתמשת בעו”ד אסנת קרפלוס, ממרכז רקמן, כדי לנתק את האבא, שהיה עד לפני חודשיים וחצי הורה משמורן על ילדיו, באמצעות עלילת דם שהאבא היה אלים כלפי האמא. נטען בכזב על ידי האמא, שהאבא היה מכה אותה בפני הילדים, אלא שסרטונים שהעביר האבא לידי בעלת האתר, מוכיחים את האמת: האישה אלימה היכתה את בעלה וילדיה והשליכה את התנהגותה האלימה כלפי האבא. קיראו כתבה בעניין זה: מרכז רקמן ועמותת בת מלך מנהלות קמפיין לקבלת משמורת לאישה אלימה שהיכתה את ילדיה ובעלה באכזריות בלתי נתפסת “אני רוצה שהילד שלי יחזור חי” – צפו בסרטונים ותראו למי מרכז רקמן נותן סיוע

אוסנת קרפלוס, מרכז רקמן

האישה, התאפסנה על דעת עצמה במקלט לנשים מוכות של עמותת בת מלך, לשם הופנתה על ידי עו”ד אסנת קרפלוס ממרכז רקמן. האישה אינה מוכה. היא אישה מכה וגם מכת מצריים בלתי כתובה, שכן היא חטפה למקלט את הילדים שהיו במשמורת האבא וניתקה אותם משגרת חייהם, מתוך סיבה אחת: להרחיק את האבא מילדיו האהובים. בית הדין הרבני בירושלים, הוציא צו המורה לאישה להחזיר את הילדים לידי האב לאלתר, ואם האישה רוצה להתאפסן במקלט, זכותה. האבא, הגיע לגן הילדים של מקלט הנשים המכות, וחילץ משם את בנו כשבתו הפעוטה נותרת כלואה במקלט. באותו יום הוציא בית הדין הרבני צו, המורה לאבא להשיב בחזרה את הילד המוכה למקלט אצל האישה.

בית הדין הרבני בירושלים משקשק מאימתן של נשות רקמן ובמיוחד מעו”ד אסנת קרפלוס, בגלל קשריה במשטרה ובעיתונות. לפני התערבותן של הרקמניסטיות, הדיינים הוציאו צו המורה לאישה להחזיר את הילדים לידי האב לאלתר, וקבעו שאם האישה רוצה להתאחסן במקלט, זכותה. האבא, הגיע לגן הילדים של מקלט הנשים המכות, וחילץ משם את בנו. באותו יום הוציא בית הדין הרבני צו, המורה לאבא להשיב בחזרה את הילד המוכה למקלט עם האמא.

האב שביקש להציל את בנו מאלימות הגרושה המכה, נמלט עם בנו על נפשם במשך חודשיים וחצי, כשהוא פונה לכל גורמי התקשורת הקיימים, ומבקש עזרה בהפצת המקרה האישי שלו, או לכל הפחות להגיב על השקרים בקמפיין המופץ על ידי הגרושה המעלילנית.

בתסקיר פקידת הסעד נכתב על האבא ביחס לילדיו, כי ניכר קשר המבוסס על חיבור, קרבה, בטחון ודאגה לילדים. את האם הפנתה פקידת הסעד לטיפול למניעת אלימות במשפחה, טיפול אותו לא קיבלה עד היום.

ביום שישי (9/6/16), נתפס האב עם בנו בשעות הבוקר המוקדמות, בבני-ברק, כשפקידת הסעד העבירה את הילד לאמא המכה. בהקלטה שפורסמה ב- Ynet, נמנעת האם מלציין כי הילד אמר שהתגעגע אליה, וכל שאמרה, שהילד התגעגע לאחותו. יודגש, כי לאורך כל תקופת הסתתרותו של האבא עם בנו, האבא אמר שהילד מתגעגע לאחותו, וגם האבא התגעגע לבתו הקטנה. האבא הוכה קשות על ידי שוטרי ימ”ר ירושלים כשהוא אזוק ברגליו ובידיו, חבלו בראשו שוב ושוב, כשמקללים אותו ומתייחסים אליו כאילו מדובר במחבל חמאס, ולא באבא שהציל את בנו.

בית משפט השלום בירושלים, האריך את מעצרו של האב ביום שישי (שעה 11:00), למרות שלא נשקפת סכנה כלשהי של האב לצדדים שלישיים, והילד נמסר לאישה. אז למה לעצור את האבא מלבד נקמנות של משטרת מרחב מוריה? ידוע מתיקים אחרים, בהם נשים חטפו את הילדים ממשמורת לתקופות ארוכות, לעיתים תקופה של שנה, האישה נחקרה ושוחררה מיד. ראו בקישורים: המשטרה מעוולת נגד נירית יעקובסון / יואב יצחק News1 ; האמא נירית יעקובסון: “הרגשתי באינסטינקט בסיסי כי אני צריכה להגן על חיי הילד שלי”; האמא נטלי אשוואל מחולון נאלצה “לחטוף” את בנה בן ה- 8 שנחטף על ידי עו”ס נעמה אוזן מחולון ; מבצע אנטבה: עוה”ד אדווה ויצמן ועו”ד עודד מורנו חילצו את האמא בוגרת הרווחה שהואשמה בחטיפת בנה התינוק ממרכז קשר עם גז מדמיע מ”י 15431-12-15 מדינת ישראל נ’ צ’ ואח’ ו- עמ”י 17365-12-15 כ’ נ’ מדינת ישראל

בכל המקרים הללו, בהם נשים חטפו את ילדיהן ונתפסו, הן שוחררו מיד לאחר חקירתם במשטרה, או שהגיעו לבית המשפט והשופטים שחררו אותם לאלתר. מערכת המשפט הישראלית עיוורת למחיר הנפשי, במיוחד למחיר הנפשי שגברים משלמים. מערכת המשפט הישראלית היא מערכת נקמנית שלא מוותרת לאף אזרח במיוחד אם הוא ממין זכר.

הכתבת היח”צנית יעל פרידסון, חושבת שהיא תנפנף בטיעונים שקריים ש”האבא אלים” וזה יצלח לה. הציטוטים הללו כמעט תמיד עובדים. כמעט. במקרה שלפנינו קיימים סרטונים המוכיחים באופן חד משמעי, כי האמא אישה אלימה הכתה את בנה ובעלה. לאישה זו, העבירה פקידת הסעד את הילד. מה שמטריד הוא שתמיד העו”סיות לא מוכנות להטיל אשמה בהורה שמנכר, במיוחד אם היא אישה. הן תמיד כותבות שהצדדים בסכסוך עמוק, ומאשימות את הסכסוך, אבל לא את האמא המנכרת והאלימה. בתיק זה העו”סית אפילו מאשימה את האבא שהוא עסוק במאבק על חפותו, למרות שמדובר בתלונה חסרת שחר, שאין לה בדל של ראייה. אם כן מי צריך את העו”סיות אם הן מאשימות את הסכסוך, ולא את ההורה שהגיש תלונת שווא? הרי כולנו יודעים שיש סכסוך. עצם זה שהאישה הלכה למשטרה מעיד על סכסוך גבוה, אז מי צריך את בליל המילים של העו”סיות המטומטמות?

נסיים, לא לפני שנעיר כי המשטרה כמעט כמו כל רשויות המדינה, הפכה את עצמה כלי לדיכוי גברים, והעוול שגרמו לאבא, בלתי נסלח. יודגש, כי כתבת הזבל של Ynet לא טרחה לקבל את תגובתו של האב בפרשה זו. אנו נמשיך ונדווח על פרשה זו.

בפרשה זו נעצרה העיתונאית לורי שם טוב, ע”י שוטרי ימ”ר מרחב מוריה, רס”מ אסי משה מ.א 1036938 ורס”ר שלומי גלעד מ.א 1160431 ושוטר נוסף שלא נרשמו פרטיו בדוח החיפוש. הללו פרצו לבית העיתונאית ותפסו רכוש השייך לה ולשותפה לדירה, חרף העובדה ששמו של השותף לא הוזכר בצווי החיפוש ולא נחקר מעולם ע”י שוטרי מרחב מוריה.  מטרת המעצר הייתה לגרום לעיתונאית להסגיר את מקורותיה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות