מירב אליהו שופטת משפחה לא יודעת מתמטיקה: שמאי העריך את הדירה בשווי 1,650,000 ש"ח ובמכירה מאולצת 1,450,000 ש"ח. הגרושה הציעה 700,000 ש"ח. מירב אליהו כתבה: "האישה הציעה יותר מהערכת השמאי"

Spread the love

שופטת המשפחה מירב אליהו לא יודעת מתמטיקה. איך הצליחה השופטת מירב אליהו לעבור בחינת בגרות במתמטיקה? איך בכלל הצליחה להתקדם מרשמת הוצאה לפועל כשלונית שזרקו על הבית שלה בנווה עוז פ”ת רימונים, לשופטת משפחה?

בתיק של עו”ד ירון מידן, השופטת מירב אליהו מיררה את חייו, ניתקה אותו מילדיו, חייבה אותו במזונות כאילו הוא רקפת רוסק עמינח, ועכשיו היא פועלת לרושש אותו ולמכור את ביתו. מירב אליהו מינתה כונס נכסים. השמאי העריך את הדירה באלפי מנשה בשווי 1,650,000 ש”ח, ובמכירה מאולצת 1,450,000 ש”ח. הגרושה הציעה לשלם לעו”ד ירון מידן 700,000 ש”ח לפי חישוב של 1,400,000 ש”ח. השופטת מירב אליהו כתבה: “האישה הציעה יותר מהערכת השמאי”.

האם השופטת מירב אליהו יכולה להמשיך לשבת על כסא השיפוט שלה אם היא לא יודעת מתמטיקה?

על זה כתב האבא:

החלטה זו הנוגדת את חוקי המתמטיקה כפי שמוכרים כיום, עברה שתי ערכאות (פלאוט ועליון) ונותרה על כנה! אין טעם לפנות לנתל”ש (נציב תלונות השופטים), כיוון שסמכותו מוגבלת ואינה מאפשרת לו התערבות בהחלטה שיפוטית. מדובר בהחלטה שהינה פשוטו כמשמעו – מושחתת ושקרית! לא ‘טעות סופר’ אלא החלטה מכוונת שמטרתה להוציא אותי ואת ילדיי מביתינו כפי שאירע בפועל. אני מצוי בשלב הסיכומים ויודע שההליך מושחת ומוטה מיסודו. אני ועימי האבות עומדים מול סוג כזה של החלטות שיפוטיות – מושחתות. אינני יודע כיצד ניתן להתמודד עם שחיתות שכזו. כל לימודי המשפטים, המתמטיקה, הכלכלה וכל מה שעברתי בחיי לא הכינו אותי לכך. אנא עזרתכם!

עוד כותב האבא ירון מידן בפייסבוק על חוויותיו מהעובדות הסוציאליות של אלפי מנשה ומהשופטת מירב אליהו:

“לפני שנים רבות הייתי סוג של ידוען מה שנקרא בלשון העם: ‘סֶלֶבּ’.  

“זכיתי” לזאת בזכות תחום ריקודים שיצרתי שנקרא בזמנו: ‘ריקודי ירון מידן’, שֶמָשַך בְּמֶשֶך שני עשורים, מאות אלפי רוקדים בכל האוניברסיטאות בארץ.  

הפרסום הזה, פתח בפניי דלתות באינספור מקרים.  מעולם לא חפצתי בכך, הדבר בעיקר הביך אותי.  מאוד, נעים היה לי,  לשקוע לתוך האנונימיות שבנישואין ומשפחה ולהתמסר לגידול ילדיי.  אלא שבשנתיים האחרונות, אין אמצעי שאינני מוכן לנצל על מנת, להביא להפסקת השואה שלנו – האבות.  אני מגלה, שאנשים: מפורסמים ובעמדות מפתח, שהיו בעבר מוכנים לסייע לכל בקשה שלי.  מביעים ומחד תמיכה מלאה ומוחלטת במאבק שלנו, ומאידך ולתדהמתי: חוששים לצאת בגלוי ולהצהיר על עמדתם.  אלו שניסו ומקרב חברי הכנסת למשל, ובעבר: מציינים כי ‘נִכוו’!  מדובר ב’תפוח אדמה’ לוהט, אשר לטענתם: ‘שומר נפשו’ ירחק ממנו.  אט אט, אני למד מדוע…”.

הרצאתו של עו”ד ירון מידן בכנס “מדינה ומשפחה – מציאות מול תעמולה”:

https://www.facebook.com/lori.shemtov/videos/1116450991700135/

תמונה של הרקדן לשעבר, עו”ד ירון מידן, שחי כיום בשואה ישראלית כחול לבן. שואת האבות הגרושים.

ירון מידן ובנותיו
ירון מידן ובנותיו
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

4 thoughts on “מירב אליהו שופטת משפחה לא יודעת מתמטיקה: שמאי העריך את הדירה בשווי 1,650,000 ש"ח ובמכירה מאולצת 1,450,000 ש"ח. הגרושה הציעה 700,000 ש"ח. מירב אליהו כתבה: "האישה הציעה יותר מהערכת השמאי"

  1. חשבון היא יודעת…המסקנה המתבקשת שמדובר בשיטת הונאה של מירב אליהו שיש חובה לפתוח חקירה פלילית נגדה על הטעויות…

  2. הזן החדש של שופטים בישראל-מרמה ושקר! מדובר בפסק דין שניתן במרמה בכוונה תחילה גרוע מאונס…”הטעויות” של השופטת מירב אליהו מחייבים פתיחה בחקירה פלילית נגדה, בעיון בתיק תמ”ש 2584/05/15 עולה שאינה מצייתת לחוקי המדינה ושמה ללעג את החוקים לרבות חוק יסוד השפיטה הלכה פסוקה.
    • סכסוך בין שני אחים אחד אומר העברתי לך מניות בנאמנות השני אומר קניתי ממך תיק פשוט שנגרר על ידי השופטת מירב אליהו כחמש שנים! ערך התביעה כ10 מיליון דולר! כך עובדת השיטה של אליהו להטיית הדין…
    בחקירה נגדית נשאל הנתבע שאלות מתוך מסמך המזים את עדותו השופטת מירב אליהו נחלצה לעזרתו עצרה את החקירה והחליטה בכתוב לתת הפסקה של 10 דקות שהנתבע יצא עם עורך דינו להתייעץ מה לענות! זו ראיה מוכחת לשיבוש הליכי משפט ביודעין כדי להכשיר דחיית התביעה.
    • התובע טען לגבי העתק מסמך שהגיש הנתבע שמדובר בהעברת חתימתו בפוטושופ מיד כשהוגש המסמך שנתיים לפני מועד ההוכחות,, מה קבעה אליהו בפסק הדין לעקוף את ההלכה: התובע עומת עם גרסתו בנוגע לזיוף באמצעות תוכנת ה”פוטושופ” אשר נטענה לראשונה רק במעמד דיון ההוכחות וכפי המצופה, גם כאן, תשובתו הייתה מתחמקת, עמומה ופתלתלה . ..השופטת מירב אליהו שיקרה ומתכוון!
    • ההלכה מבית המשפט העליון לגבי נאמנות במניות שהולכים לפי מרשם בעלי המניות ולא לפי הרשום במרשם החברות מה עשתה אליהו התייחסה לרשום מרשם החברות כאילו הוא מרשם בעלי המניות וכך תמרנה את ההלכה בכזב… המוצג כמובן מראה שהיא כהרגלה כיזבה!
    • ההלכה קובעת שבטענת קניתי יש להראות איך נקנה מה הפתרון של מירב אליהו?
    “בעניין זה מצאתי להעיר כי התעקשותו של התובע על המצאת מסמכי בנק ומסמכים במקור בלבד ולא העתק אינה מתיישבת עם הימנעותו שלו מלהציג כל ראיה או אסמכתה או עד שיתמוך בגרסתו. ודי לחכימא….” בניגוד לכזבי מירב אליהו, בפועל הנתבע סרב לומר איך שילם ,סרב להציג דפי בנק ונתן 5 גרסאות סותרות כיצד שילם, התובע הציג דפיי בנק המראים כי לא הועבר לחשבונו הכסף הנטען וצרף 46 ראיות בתצהיר עדות ראשית. מירב אליהו עקמה את הדין כהרגלה .
    • התובע צרף תצהיר עדות ראשית של השמאי הממשלתי, בכדי לשלול חו”ד מומחה הצד השני חייב לזמנו לחקירה, המומחה לא זומן ולא הוגשה חו”ד אחרת הפתרון של מירב אליהו: שהיה צריך לצרף חוו”ד שמאי…והתעלמה כאלו לא הייתה כלל חו”ד בתיק.
    • שופט לא יכול להחליף ראיה בסברה שלו איך תמרנה אליהו? הבנקים אישרו בכתב שהם מחזיקים תדפיסי חשבונות ליותר מ 20 שנים אחורה. השופטת מירב אליהו התעלמה ופסקה:” אין זה סביר שהבנק ישמור תיעוד מלפני 17 שנים”… כאילו לא היו מכתבי הבנקים במוצגים…
    • איך התמודדה מירב אליהו עם 46 ראיות שצורפו ע”י התובע? פשוט… קבעה שלא צורפה אף ראיה לתיק…
    • בעקבות טענת הנתבע שקנה את המניות וחומר נוסף ביקש התובע אישור להעביר לרשויות מס שבח ואחרות חומר הנוגע למחלוקת ונגד צדדים שלישיים השופטת מירב אליהו אסרה בצו (חומר חסוי) אולם בפסק הדין שכחה שנתנה צו ופסקה… מדוע לא הוגשה תלונה ו”לא בכדי… ”
    • כאשר אליהו מירב רצתה להשתמש בדברי התובע השמיטה במתכוון וציטטה תוך השמטת מילים שמשנות את משמעות הציטוט, לדוגמא המילה “אפילו” “אם נניח” הורדה…
    • הנתבע אמר בעדותו ” אני אומר מה שאני ראיתי לנכון באותו רגע” 49 פעמים ענה הנתבע לא זוכר או לא יודע והעיד בחקירה נגדית חמש גרסאות שונות וסותרות מירב אליהו פסקה: שגרסתו הייתה “אחידה וקוהרנטית” אותו עד נשמע מבלי שידע “….כותב כבר את פסק הדין” וצחק (אמר את שמו של עורך דינו שהכניס לתיק תצהיר כוזב, נתפס, הודה ומירב אליהו שתקה!
    • התובע ענה על כל השאלות וללא כל סתירה ,אליהו פסקה “שהרבה לא לזכור…” בניגוד גמור לפרוטוקול.
    • עו”ד של הנתבע הנו עבריין סידרתי ר”ש :מסר תצהיר כוזב לתיק נתפס הודה מירב אליהו שתקה, עבר באופן סידרתי על חוקי יסוד על הפרת חובה חקוקה ולשון הרע אליהו שתקה ושיתפה אתו פעולה גם במהלך חקירת הנתבע. האולם המשפט הפך לשוק ו ר”ש עו”ד הנתבע ענה פעמים רבות בשם הנתבע מירב אליהו שתקה!
    • הנתבע טען שקנה מניות באיגוד מקרקעין, בחקירה נגדית הודה שלא דיווח על העסקה בהתאם לחו”ד בעל פה מעורכי דין עלומים וסרב לומר מה טיב חו”ד שפוטרת אותו מדיווח התפתל והוסיף גם מפרופ’ xxxשנפטר כאשר מירב אליהו מונעת חקירת העד מה הבסיס החוקי,(לא יכול להיות) בהמשך מסתבר שלא היה פרופ’ בשם שהמציא הנתבע בחקירתו מה שלא מנע מהשופטת לכתוב את שמו ולקבל את חוו”ד העלומה … ולקבוע בניגוד לכל דין שלא היה צריך לדווח. ובכך סייע השופטת להעלים מס ולהלבין הון.
    כל אשר נכתב אמת וזה החלק הקטן ממעשיה של מירב אליהו בתיק 2584/05/15 זה המחייבים פתיחה בחקירה פלילית נגדה! כמו כן מי שהיה קרוב לתיק ויכל למסור עדות אמינה שתוביל להרשעת המעורבים מוצע מיליון דולר פרס. הנה מקרה נוסף עם מירב אליהו https://www.quimka.net/36221
    תמונת השופטת מירב אליהו שהוסרה מאתר הרשות השופטת.

  3. עד מתי שופטים יתעמרו באזרחים ויהרסו משפחות , האם מוסד המשפטים זו ישות מעולם הקומוניסטים ולהם זיקה קומוניסטית או רעות גרמנית?
    מדוע הציבור לא עורך הפגנות כמו נגד ביבי ,
    מה שעושים לאזרחים בחדרי משפטים זה רצח כלכלי” ואלימות כלכלית ונפשית לכול דבר ,
    הכיצד אין מי שמגן על אזרחים הכיצד לא מתקוממים?
    הכנסת וחבירה נראים כמו מוסד עובדים ולא נציגי העם , כל פעם שפונים אליהם בעניין משפטי או רצח ע”י בית משפט הם כבולים באומרם איננו יכולים להתערב מדוע
    זו מפיה גרועה ממפית הרחוב כי הם רעים יותר ולא הוגנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות