נשים בעולם העסקים 15: ענת גבריאל מנכל"ית יוניליוור הסתירה מהציבור יונים שחירבנו לפס הייצור של קורנפלקס תלמה – ושהילדים יחטפו סלמונלה

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-4RJ

ענת גבריאלעוד אישה שעלתה לגדולה ופרצה את תקרת הזכוכית מביישת את המין הנשי. גבריאל, מנכ”לית יוניליוור ישראל החברה שרכשה את תלמה, ומחזיקה מותגים מבוקשים מחו”ל: מיונז הלמנס, מרקי קנור, תה ליפטון, בייגל בייגל, גלידות מגנום, 778, בדין, מזולה, דאודורנט אקס, והיא דואגת לגבות מהצרכן הישראלי מחירי עושק, הרבה יותר מכל מדינה אחרת שבה נמכרים המותגים הללו. ממש כמו זהבית כהן בתנובה ועופרה שטראוס בשטראוס. עכשיו מסתבר שהיא פשוט נוכלת שמרמה את הציבור, וכל מה שמעניין אותה זה שורת הרווח על חשבון בריאות הציבור. גם אם הילדים יחטפו סלמונלה מדגני בוקר הנגועים בסלמונלה עקב חרא של יונים לפסי הייצור, היא הסתירה המידע מהציבור במשך חודש. לא היה אכפת לה אם איזה ילד או ילדה יחטפו בגללה סלמונלה.

השבוע “התגלה” זיהום בפסי הייצור של דגני קונפלקס. לענת גבריאל זה התגלה לפני חודש. איכשהו יונים חירבנו סלמונלה אל תוך פסי היצור של הקונרפלקס, והגברת ענת גבריאל החליטה לא להודיע לציבור ולא למשוך בחזרה (ריקול) את הסחורה. ככה מתנהגת פמיניסטית חומלת? זה המצפון הפמיניסטי? שהציבור יחטוף סלמונלה והעיקר להמשיך ולמכור קונפלקסים הנגועים בסלמונלה, ואנו צריכים למחוא לה כפיים כי היא אישה, והיא נלחמה בפטריארכיה, והיא שברה את תקרת הזכוכית?

ענת גבריאל מנכ"לית יונילוור הסתירה מהציבור יונים שחירבנו לפס הייצור של קורנפלקס ושהילדים יחטפו סלמונלה
ענת גבריאל מנכ”לית יונילוור הסתירה מהציבור יונים שחירבנו לפס הייצור של קורנפלקס ושהילדים יחטפו סלמונלה

מדובר בנוכלת, ענת גבריאל, החוגגת על חשבון הציבור ומנצלת את הריכוזיות במשק כדי לגבות מחירי עושק על המוצרים המעופשים שהיא מוכרת. עכשיו מסתבר שגם סלמונלה לא מפריעה לה להתמוגג למשמע צלצולי מכונת המזומנים. איזו אישה מופתית. ענת גבריאל אפילו לא עדכנה את משרד הבריאות ומייד הוציאה הודעות יח”צנים, ש”התקלה מינורית”. רק כאשר התקשורת שאלה את הגברת מדוע יש מחסור בקורנפלקס בחנויות, היא הודתה בתקלה. ענת גבריאל פשוט החליטה לא לעדכן את הציבור. איזה מופת לתיאוריות הפמיניזם. כל הכבוד ענת גבריאל, תמשיכי ככה. ביפן היית צריכה לעשות חרקירי מזמן.

הנה כמה כתבות על הבושות שעשתה הנוכלת ענת גבריאלקורנפלקס של אלופים – ושקרים של דוברים – וואלה!חשיפה: יוניליוור ידעה על חיידקי הסלמונלה בקורנפלקס כבר לפני חודשמנכ”לית יוניליוור: “ייתכן שהיינו צריכים לנהוג אחרת” סערת הסלמונלה בקורנפלקס.  כאן תוכלו לראות איך הנ”ל משקרת במצח נחושה: מנכ”לית יוניליוור ישראל: הרווחיות שלנו – מהנמוכות בעולם – גלובס. איפה הכתבה המחמיאה לנוכלת? בליידי גלובס כמובן. מישהו קורא את ליידי גלובס בכלל? כמובן שלא. שם כל אישה היא פורצת זכוכיות וחיילת בצבא שדולת הנשים נגד הפטריארכיה.

ענת גבריאל הצטרפה ליוניליוור ישראל בדצמבר 2006. משמשת כמנכ”ל החברה ממרץ 2013 קודם לתפקידה שימשה כסמנכ”ל המכירות, כסמנכ”ל חטיבת המותגים הבינלאומיים וקודם לכן כסמנכ”ל חטיבת השוק המקצועי. טרם הגעתה ליוניליוור, מילאה גבריאל מספר תפקידי ניהול בכירים בענף התרופות, בהם מנהלת חטיבה בחברת התרופות הבינלאומית אלי לילי ומנהלת ארצית של חברת קונבטק מקבוצת בריסטול מיירס סקוויב.  גבריאל היא בעלת תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב ותואר ראשון בביולוגיה מאוניברסיטת זבל אמריקאית אמורי, אטלנטה ג’ורג’יה.

הסלמונלה של ענת גבריאל

בידיעות כותבת איריס ליפשיץ קליגר כותבת כי חיידק הסלמונלה גורם למחלת הסלמונלוזיס בבני אדם ובבעלי חיים, שהסימן הקליני העיקרי שלה הוא דלקת בדרכי העיכול שבאה לידי ביטוי בשלשולים, בכאבי בטן, בחום גבוה, בכאבי ראש, בבחילות ובהקאות. קיימים יותר מ־2,300 זנים של החיידק, שכעשרה אחוזים מהם יכולים לגרום להתפתחות המחלה בבני אדם. סלמונלה במזון אינה משפיעה על מראהו, על ריחו ועל טעמו. יש להיזהר במיוחד ממזונות שמקורם בבעלי חיים ולא עברו תהליך עיבוד ובישול, כמו בשר, עוף, חלב ומוצריו, ביצים ודגים. בישול בטמפרטורה מסוימת יכול להרוס את החיידק, וכך גם שטיפה קפדנית של פירות וירקות שלעיתים גם כן עלולים להיות נגועים בסלמונלה. המקרים שבהם יש חיידק סלמונלה במוצרים יבשים אינם רבים, אך יכולים להתרחש.
בידיעות כותבת איריס ליפשיץ קליגר כתבה סימפטית. נראה ששילמו לה כסף ליחצן את יונילוור. “סערה בקערה”: גילוי חיידקי סלמונלה בעשרות אלפי אריזות “קורנפלקס של אלופים” ו”דליפקאן” עורר פחד מפגיעה בריאותית, אך בחברת “יוניליוור” מתעקשים שאף מוצר נגוע לא שווק לקהל. הרמת הגבה של הצרכנים שלא הבינו מדוע דגני הבוקר הפופולריים “קורנפלקס של אלופים” ו”דליפקאן” חסרים על המדפים, הפכה אתמול לבהלה נרחבת לאחר שפורסם שקווי ייצור של הדגנים במפעל בערד נסגרו בעקבות גילוי חיידקי סלמונלה. בחברה המייצרת, ענקית המזון יוניליוור, טוענים בתוקף כי כל עשרות אלפי האריזות הנגועות הוצאו מהמפעל ונמצאות במחסן בדרך להשמדה, אבל החלטת החברה להסתיר מהציבור את הממצאים הבעייתיים עוררה משבר אמון צרכני. “אם אנשים רוצים להחזיר מוצרים הם יכולים, למרות שהמוצרים תקינים לחלוטין”, מסרה ענת גבריאל, מנכ”לית יוניליוור ישראל.

בגלובס כתבו ש”לפני כשבועיים התגלה כי שני סוגים של דגני בוקר של החברה, קורנפלקס של אלופים ודליפקאן, מזוהמים. בבדיקות מיקרוביאליות שנערכו במפעל הייצור נמצא החיידק. מדובר בזיהום נדיר מכיוון שמדובר במוצרי מזון יבשים, שאינם רגישים כמו מוצרי חלב או סלטים מצוננים. טכנולוג מזון ותיק בתעשייה הסביר ל”גלובס” כי זיהום במוצרי מזון יבשים הוא אירוע נדיר וכי קרוב לוודאי שמדובר ב”זיהום צולב”, קרי זיהום שנגרם מסביבת העבודה במפעל. לדבריו, האפשרות הנפוצה יותר למעבר של סלמונלה היא דרך צואה של יונים”.

אילנית חיון בגלובס כותבת שענת גבריאל אמרה: “לא רצינו לזרוע פאניקה”. “מנכ”לית יוניליוור, ענת גבריאל, התייחסה היום (ה’) לזיהום שנמצא בשניים ממותגי הקורנפלקס של החברה ולטענה כי החברה הסתירה את עצם הזיהום מהציבור. בראיון ל”תוכנית חיסכון” בחדשות 2 הודתה גבריאל: “יכול להיות שהיינו צריכים לנהוג אחרת”. “בדיעבד אולי יכולנו לתת תשובה אחרת בפנייה הראשונה, אבל זאת חוכמה של בדיעבד”, אמרה גבריאל. “כשהעיתונאים פנו אלינו אתמול, אמרנו להם שהייתה לנו תקלה במסגרת בדיקות אבטחת איכות שלנו. גילינו בעיות, ולמעשה הכלנו את כל הבעיה בתוך המפעל”. “לא רצינו לזרוע פאניקה בציבור ולדבר על הזיהומים“, הסבירה גבריאל את החלטת החברה להכחיש כי קיימת בעיה במוצרים. “בערב כבר העברנו הודעה יותר מפורטת”, הוסיפה”.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001142461

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “נשים בעולם העסקים 15: ענת גבריאל מנכל"ית יוניליוור הסתירה מהציבור יונים שחירבנו לפס הייצור של קורנפלקס תלמה – ושהילדים יחטפו סלמונלה

  1. . אנשים שהם חמדני כסף , גברים או נשים יאבדו את המוסר מהר מאוד, ללא תלות במינם. זה שהיא אישה לא תמיד מבטיח אמינות. לא הנשיות החומלת עובדת כאן.
    יחד עם זאת אני שמחה שמצופה מנשים שתהיינה יותר אנושיות ורכות.
    כנראה שהשאיפה לכסף , כוחניות , מעמד דרך חוסר התחשבות בזולת , היא נחלתם של אנשי עסקים רבים בלי הבדל דת.גזע ומין. הלואי שיוויון כזה בין אנשים ישרי לב ובעלי מוסר.

  2. ואנחנו המבוגרים לא אוכלים קורנפלקס? ענת גבריאל צריכה להיאסר,ולהיקנס.ולא כמו אחיותיה הפמינאציות,שגורמות לרצח נשים,וילדים,ולהיתאבדויות,והן ממשיכות להיסתובב חופשי,במקום להיתאשפז,או להיאסר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות