שם טוב ויצמן מנהל כפר ילדים תלפיות חדרה: ילדים נפגעי עבירות מין מחויבים לקבל 3,000 שעות טיפוליות קליניות בעלות של 1,050,000 ש"ח בשנה

Spread the love

הסכם התקשרות בין כפר הילדים תלפיות בחדרה למשרד הרווחה להפעלת מרכז טיפולי לילדים נפגעי תקיפה מינית. לפי ההסכם, המרכז מחוייב לתת 3,000 שעות טיפוליות קליניות לילדים המאופסנים אצלו בעלות של 1,050,000 ש”ח בשנה.

קראתם נכון: כפר הילדים תלפיות בחדרה מחוייב לבזבז את השעות הטיפוליות האלה על הילדים כדי להצדיק את מיליון השקלים שהוא מקבל. לא פלא שהילדים האלה נדפקים עוד יותר בכפרים הטיפוליים האלה. מכיוון שחייבים לבזבז את הכסף, אז גם חייבים למצוא ילדים ולטפל בהם, והילדים חייבים לנכוח ולהיות מטופלים מהבוקר עד הערב. מה כבר עושים עם הילדים האלה בטיפולים הללו? כמה פעמים אפשר לדוש ולדוש בפגיעה המינית, אם בכלל היא קרתה? מישהו אי פעם בדק אם עומס השעות הטיפוליות האלה באמת מביא לשחרור הנפש מהפגיעה המינית, או שבכל פעם שנותנים טיפול, הנפש של הילד נפגעת מחדש?

לוקחים ילדים ומעמיסים עליהם שעות על גבי שעות של טיפולים קליניים, שאף אחד לא בודק את יעילותם, וממשיכים להפגיז את הילדים האלה בחיטוט במחשבות שלהם וברגשות שלהם, וככה הורסים להם את החייים, ובעיקר מסיתים אותם נגד ההורים שלהם.

כפר הילדים תלפיות איננו מסתפק בכסף שהוא חולב ממשרד הרווחה.  הם גם מחפשים תורמים בחו”ל.  הנה התכניות מה בדעתם לעשות עם התרומות.

רשימת מקבלי השכר של תלפיות כפר ילדים דתי, ע”ר 580013118. מייסדי העמותה:  משה אגרסט, אברהם הלפרין, דוד בית אריה, מרדכי קוסטליץ, יעקב דרורי. “בתלפיות קולטים את הילד בסיכון ואת משפחתו ותופרים עבורם תכנית טיפולית-שיקומית ייחודית להם ולצרכיהם”.

מנהל תלפיות שם טוב ויצמן מרוויח 325,000 ש”ח. שכר נאה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות