עו”ס אולי זמיר-דוידוביץ לשכת רווחה קרית מלאכי רוצה להעביר ילד מאמא יהודיה לאבא ערבי שלא רוצה לגדל אותו

Spread the love

אולי זמיר דוידוביץ, מלשכת רווחה קרית-מלאכי. את הנכדים שלה היא מגדלת, אבל מאמא אחרת היא רוצה למנוע ממנה הזכות לגדל את הבן שלה. העו”ס החליטה שאם האמא היהודיה ילדה ילד מאבא ערבי, אז יש להעניש אותה, ולמנוע ממנה לגדל את הבן, שגדל במשפחה יהודית לכל דבר ועניין.

הנ”ל קיבלה מינוי מבית המשפט לטפל בתיק משמורת שהגישה האמא על בנה. האמא עברה הדרכה הורית, כפי שהמליצו לה במשרד הרווחה, למרות שלא הייתה זקוקה לה, שיתפה פעולה כדי להשאיר את בנה במשמורתה. האב, ערבי, סירב לעבור הדרכה הורית ומאן לשתף פעולה עם כל הליך טיפולי שהוצע לו. בנוסף, אינו משלם מזונות.

עו”ס דוידוביץ, החליטה כי המשמורת על הילד תועבר לאבא, למרות שהאבא לא מעוניין.

עו”ס דוידוביץ לא ביצעה ביקור בית, לא בדקה מי בת הזוג של האבא, והחליטה בדעת מיעוט במהלך ועדת טיפול של משרד הרווחה, כי המשמורת תועבר לידי האב. עוד אמרה העו”ס, כי היא שולחת את ההורים לבצע בדיקת מסוגלות הורית אצל מכון שלם, כשהבדיקה תמומן על ידי הרווחה, והיא זו שתעביר לבודק (מרדכי שרי) את החומרים. מדובר בוועדה שתוצאותיה ידועות מראש, שכן מכון שלם הוא מכון המקבל את כספו ממשרד הרווחה, והבודקים שלו ידועים בחוסר אמינותם.

החלטתה של דוידוביץ, ניתנה בדעת יחיד שלה. כל העו”ס שנכחו בוועדה, תמכו באמא המשקיעה, כשהם מציינים את הדוחות החיוביים של גן הילדים ושל העו”ס המבצעת הדרכה הורית לאמא, והתנגדו להעברת המשמורת לידי האב. יתרה מכך, אחת העו”סיות, מיד בתום ועדת הטיפול, כתבה מכתב התפטרות שייכנס לתוקפו ביום 01/07/2016, אם תועבר משמורת הקטין לידי האב, כשהיא מציינת: אני לא אעבוד במקום שאני יודעת שגרם עוול לאמא ובנה“. בנוסף, ציינה אותה העו”ס שהודיעה על התפטרותה, שדוידוביץ מחוייבת לבצע בדיקת מסוגלות הורית לבת הזוג של האבא, דבר שהיא לא עשתה.

כמה חבל שעובדת סוציאלית זו, פועלת ממניעים הזרים לטובת האמא ובנה, מוציאה שם רע על לשכת רווחה שלמה, כשלא איכפת לה מהנזק שייגרם לילד ואימו בשל החלטתה חסרת הבסיס שתגרום לתוצאות הרות אסון. לעובדות הסוציאליות בלשכת רווחה קרית מלאכי, שטיפלו בתיק המשפחה, מגיעים כל התשבוחות, על שגילו נכונות לסייע לאמא נגד העו”ס שמונתה על ידי בית המשפט.

עו”ס אולי דוידוביץ. תמונה: פייסבוק.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות