דרכי “טיפול” בקשישים בקהילה על ידי פקידי סעד מלשכת הרווחה תוכנית “המקור”: פקידת הסעד ענבל בורנשטיין

Spread the love

מתוך תכנית המקור, ערוץ 10 נובמבר 2011 – פקידת סעד להגנת קשישים מציגה דרכי טיפול בקשיש בקהילה על פי מדיניות משרד הרווחה.

פקידת סעד “מטפלת” בכ- 400 איש בקהילה, עובדה שאינה מאפשרת לה טיפול אפקטיבי כלשהו מלבד הוצאת צווים שיפוטיים מטופשים לגירוש אדם מביתו ומהקהילה ונישולו מרכושו וכליאתו בבית אבות לשארית ימיו.

פקידת סעד עובדת ע”פ האמת הסובייקטיבת שלה המצטיירת מ”דיווחים” קרי עלילות ע”פ הדיווחים ותקציב וזמן שואפים לאפס כל מה שנותר לפקידי הסעד והעובדים הסוציאלים הוא גירוש האזרח מהקהילה כדי שלא יהיה ב”אחריותן”, ו/או מעמסה על הקהילה.

מתוך תכנית המקור – ערוץ 10 – נובמבר 2011 – פקידת סעד להגנת קשישים מציגה דרכי טיפול בקשיש בקהילה ע”פ מדיניות משרד הרווחה. פקידת סעד “מטפלת” בכ- 400 איש בקהילה מה שאינו מאפשר לה טיפול אפקטיבי כלשהו מלבד הוצאת צווים שיפוטיים מטופשים לגירוש אדם מביתו ומהקהילה ונישולו מרכושו וכליאתו בבית אבות לשארית ימיו.

פקידת סעד עובדת על פי האמת הסובייקטיבת שלה המצטיירת מ”דיווחים” קרי עלילות על סמך דיווחים (דיווחי שכנים, דיווחי קופת חולים) ותקציב וזמן שואפים לאפס כל מה שנותר לפקידי הסעד והעובדים הסוציאלים הוא גירוש האזרח מהקהילה כדי שלא יהיה ב”אחריותן”, ו/או מעמסה על הקהילה.

תסתכלו כיצד צוחקת פקידת הסעד ענבל בורנשטיין, כשהקשישה מתנגדת להוצאתה בכפיה מביתה. תראו איך ענבל בורנשטיין מסובבת גבה למצלמה ומתפקעת מצחוק על חשבון הסבל של הקשישה.

הרחקת קשישים מביתם וחמיסת רכושם, כמו הקאפו בגרמניה, היא פעולה שגרתית של משרד הרווחה.

בית המשפט מהווה חותמת גומי לבקשת החרום של פקידת הסעד, ולא נזקק אפילו לתגובת הקשישה. בית המשפט עושה כל מה שמורה לו פקידת הסעד, ואת צו החרום קיבלה ענבל בורנשטיין במקום, ללא תגובת הקשישה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=-HmXnjuE3xk]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות