שרה-טל-סגנית מנהלת לשכת רווחה רמת גן: הסבתא שעצורה בחשד שסייעה לבתה להעלים ראיות בפרשת התעללות בתאומים בני 4 חודשים

Spread the love

למערכת ויקיליקס ישראל נמסר כי הסבתא של התינוקות אשר אושפזו שבורי עצמות, והתינוק נפטר היום, היא סגנית מנהלת שירותי הרווחה בעיר רמת גן. הסגנית ובעלה נמצאים במעצר בית, הם נחשדים באותם החשדות בהם נחשדים בני הזוג הורי התינוקות קרי הריגה.

משפחת התאומים התגוררה בבית הסבא והסבתא, ושרה טל היתה המטפלת העיקרית בהם.

ביום שישי האחרון הגישה שרה טל, באמצעות עו”ד המשפחה ציון אמיר, בקשה להפוך לאפוטרופוס על התינוקות, בעודה במעצר בית וחשודה בחשדות חמורים.

יצויין כי התינוקת איננה משוחררת מבית החולים לעת עתה, ואף היום לאחר פטירת התינוק, לא הורשתה לבוא אל בית החולים.

חרף החשדות החמורים נגדה ונגד הורי התאומים, איש מהם לא נעצר בשבוע הראשון לפרוץ המקרה.

יצויין כי מתוקף תפקידה של שרה טל כעו”ס בשירותי הרווחה היא עובדת באופן שוטף ויומיומי עם משטרת מרחב דן, ועל כן אין להתפלא על ההטבות מהמשטרה, והעובדה שלא נעצרה, ועל בקשתה לקבלת אפוטרופסות על התינוקת.

בנוסף, שרה טל נחשדת בתיאום עדויות ושיבוש הליכי חקירה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

3 thoughts on “שרה-טל-סגנית מנהלת לשכת רווחה רמת גן: הסבתא שעצורה בחשד שסייעה לבתה להעלים ראיות בפרשת התעללות בתאומים בני 4 חודשים

  1. אני לא מבין….תינוק מת ואחראים אין? מדוע משתיקים את הפרשה? למה לא שומעים בתקשורת על התפתחות כלשהי-הגשת כתב אישום, פסק-דין, עסקת טיעון? הייתכן שבישראל ירצחו אדם חסר ישע, תינוק רך, ולאף אחד לא איכפת? זכורני שמרגע מסויים הפסיקו כלי התקשורת לדווח על החקירה, משל היו נגני תזמורת שקיבלו הוראה ממנצח להסות את כלי נגינתם…. הם פשוט מיסמסו את הפרשה עד שנשכחה לחלוטין מלב הציבור אשר מעדיף לצפות ב”ריאליטי”.זכות הציבור לדעת מי רצח את התינוק, ומדוע הוא/היא לא באים על עונשם!

  2. רשות היחיד או רשות הרבים

    מעשה בעשיר שהיה מסקל אבנים משדהו לרשות הרבים. עבר שם פקח וגער בו: “רשע, מדוע אתה מסלק אבנים מרשות שאינו שלך לרשות שהוא שלך?” לעג הרשע ואמר “לך קוראים “פקח”?! והרי אני מסלק אבנים מרשות שלי לרשות שאינו שלי.” לימים ירד העשיר מנכסיו. הוא נאלץ למכור את שדותיו והיה נע ונד בדרכים. פעם, עבר ליד שדותיו המכורים וכאשר התבונן בהם מרחוק, חש חולשה גדולה. מרוב צער לא השגיח בדרכו ומעד ונפל ונחבל. הסתכל וזהה את האבנים שסלק, בשעתו, לרשות הרבים, ואמר: “כמה צדק אותו פקח. רשות הרבים הוא לעד רשותו של כל אדם ואדם ואכן סלקתי, בשעתו, את האבנים לרשות שהוא שלי.”
    יתכן שהפסיכיאטר, פקיד הסעד או בעל שררה אחר אינו מבין כרגע שהוא במו ידיו קובע את הכללים וחותם את גזר דינו שלו ו/או של צאצאיו, אך אף אדם איננו מנותק מהחברה ואין לך אדם שאינו נזקק להגינותם וליושרם של הבריות בזמן מן הזמנים. ומי שמוכן מתוך יהירות, התנשאות ובורות לסלק “נמושות” (ובכך לפגוע בערכים ובזכויות יסוד) צריך להיות מוכן ומזומן כי התקדימים והחוקים שהוא קדם, בסס וחזק, יקומו כבומרנג ויפגעו בו ו/או במשפחתו ביום מן הימים כי לא רק באומללים (הטרף הקל) הוא פגע אלא בכל קהילת האדם.

  3. איך שרה טל הייתה המטפלת העיקרית אם היא עובדת במשרה מלאה כסגנית מנהלת מחלקת הרווחה בעיריית רמת גן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות