האמא דנה אוחנה מנותקת בכפיה מבתה התינוקת בת השנה ע”י פקידת סעד

Spread the love

האמא דנה אוחנה זועקת להשבת בתה לחיקה: התינוקת שלי זקוקה לי. השיבו לי את ילדתי“.

פקידת הסעד העבירה את התינוקת למשמורת האבא, לאחר שהאישה בגדה בו. האבא מסרב לאפשר לאמא לראות את התינוקת שלה בתמיכת פקידת הסעד.

האמנם, זה תפקידה של פקידת סעד להתערב בבגידות בני זוג?

מדוע השופט איננו נותן סעד לאמא, וקובע כי יש להשיב אליה את התינוקת שלה באופן מיידי ולכל הפחות, לקבוע הסדרי ראייה נרחבים עם התינוקת שלה?

דנה אוחנה, מורה בתיכון, נחשפת ומספרת לראשונה את הצד שלה בסיפור. על נישואיה הכושלים, ההתאהבות בתלמיד וחציית הגבולות, ועל כך שבעלה לשעבר לא מאפשר לה לראות את בתה בת השנה.

“זו טעות”, אומרת בהשלמה דנה אוחנה, המורה ששימשה כסייעת בבית ספר תיכון וניהלה רומן עם תלמיד תיכון. “נפלתי עם הרגש למקום אסור – ועכשיו אני יודעת. אני בן אדם”, היא מסבירה בריאיון ראשון בתכנית האירוח של אברי גלעד מאז נחשפה הפרשה.

דנה בת ה-28, נשואה ואם לתינוקת בת שנה, מספרת כי החליטה לעמוד מול המצלמות ולספר על מערכת היחסים עם התלמיד כיוון שרצתה לתקן את הרושם המוטעה, לטענתה, שנוצר בציבור בעקבות הפרסומים בתקשורת. “ציירו אותי כמפלצת,  וזה לא נכון”, היא גורסת. בנוסף מקווה דנה כי עם חשיפת סיפורה יחליטו נשים נוספות שנמצאות במערכות יחסים מתעללת לקום וללכת: “ככה הם לא ייכנעו לפיתוי שבחוץ”.

ההיכרות בין השניים החלה במהלך שיחות שגרתיות שניהלה עם כלל התלמידים, אלא שעם נער אחד גלשה מערכת היחסים לפסים אינטימיים. “לא חשבתי מה אסור ומה מותר והאם זה חוקי או לא”, מציינת דנה. “הנער היה שם בשבילי כשבאתי מהמקום הכי פגוע בעולם, והוא היה כתף תומכת בזמנים מאוד קשים שעברו עלי”.

דנה מספרת כי הסיבה שבחרה להתנחם בזרועות תלמידה הייתה מערכת היחסים הרעועה עם בעלה, אותו עזבה קודם לכן. “חיפשתי מקום מפלט”, היא אומרת. כאשר גילה הבעל הנבגד על הרומן האסור הוא דרש מדנה לחזור אליו אך היא סירבה בתוקף: “אנשים שמכירים אותי ויודעים מה עברתי – יודעים שהלכתי כי לא היה לי טוב”.

מאז התפוצצה הפרשה לא ראתה דנה את בתה הקטנה והיא מתקשה לתפקד. “בעלי פשוט עקר ממני את הילדה שלי ומונע ממני לראות אותה”, היא טוענת. “זה שבגדתי, לא משנה את היותי אמא ואת העובדה שהיא צריכה אותי”.

עכשיו מקווה דנה שהסיפור מאחוריה ומקווה לפתוח דף חדש. לקח אחד היא כבר למדה: “צריך לדעת לפעול עם השכל – ולא רק עם הרגש”.

חדשות 2 באינטרנט מתנצלים בפני דנה אוחנה ועורכת הדין שלה, שרית תורן -טלר, על האינפורמציה השגויה ששורבבה בכתבה שהועלתה ב 9.2.10. כאמור האינפורמציה תוקנה מיד עם קבלת התלונה במערכת.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=5GWGJ26f9Ik]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות