רשויות הרווחה הפנו משפחות לטיפול בכת “איתקה” של שי אברהמוף

Spread the love

רשויות הרווחה הפנו משפחות לטיפול בכת “איתקה” של שי אברמוב

מאי 2010 – ערוץ 10 – בסוף השבוע שעבר נעצרה מורה שהואשמה בהתעללות אכזרית בבנה וטענה שהיא פעלה בשיטת חינוך אותה לימד שי אברמוב אליו הופנתה דרך משרד הרווחה. לאחר מעצרה התברר כי המורה חברה בכת “איתקה” ואפילו ממלאה בה תפקיד מרכזי. תחקיר חדשות השבת חושף את שיטות הפעולה של הכת, את מנהיגה הדוגל בחינוך אלים ואת קורבנותיה – קטינים חסרי ישע.

בסוף השבוע שעבר נעצרה מורה החשודה בהתעללות אכזרית בבנה בן ה-10. לטענתה של האישה כך היא מחנכת אותו. ימים ספורים אחרי מעצרה התברר למשטרה שהמורה חברה בכת, ואפילו ממלאה בה תפקיד מרכזי. תחקיר חדשות השבת חושף את שיטות הפעולה של הכת הזו, את האיש – שי אברמוב, שהמשטרה חוקרת  וגם את מי שנפגעו מהשיטות של הכת.

אחת הנשים שבנה טופל על ידי שי אבהרמוף סיפרה כי אחד הפתרונות שלו היו עונשים שבנה זיהה שהטיפול לא מתאים לו.

שכנה של המורה שנעצרה, פטריק, סיפר כי כל הזמן היתה אלימות בדירה “פעם שמענו מוזיקה באמצע הלילה ואז שמענו צעקות” סיפר.

ממשרד הרווחה נמסר בתגובה – “מבדיקה שערכנו לא ידוע לנו על עובדים סוציאליים שהפנו מטופלים לשי אברמוב. אם הדבר נעשה הוא נעשה על דעת עובד סוציאלי נקודתי. נציין כי בעקבות פניה שהגיעה למשרד הרווחה העביר מנכ”ל המשרד הנחיה ללשכות הרווחה שלא לשתף פעולה עם שי אברמוב”.

אנשי כת “איתקה” דוגלים בחינוך נוקשה כלפי ילדים.

 [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=E7_fY1D0eSg]

כזכור ביום חמישי נחשף כי המורה שנעצרה שימשה כסגנית בכת “איתקה”. מעדויות שמצטברות עולה כי אנשי הכת דוגלים בחינוך נוקשה כלפי ילדים.

מבחינת המשטרה הפרשה כבר חורגת מהתעללות של אמא בילדים, וכל הזמן גובים עדויות מאנשים בכל רחבי הארץ שמכירים את האנשים שחברים בכת הזאת. המנהיג נעלם ומסתתר וצפוי להיעצר בקרוב.

המורה, שנחשבה בעבר לאשת חינוך מצטיינת כשלימדה במוסדות חינוך בעפולה ובהוד השרון, האשימה באמצעות פרקליטה את מנהיג “איתקה” במצב הקשה. “הילדים סגדו לו. הוא דרש מהם והרצה להם הרצאות. לא אוכלים אלא כאשר מסיימים את ההצאות האלה. זו, אגב אותה טענה של ההרעבה. לא היתה שום הרעבה. פשוט הם לא אכלו עד שהוא סיים”, אמר עו”ד שמואל קנה. “המכות היות חלק בלתי נפרד.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

4 thoughts on “רשויות הרווחה הפנו משפחות לטיפול בכת “איתקה” של שי אברהמוף

  1. רוב המטפלים הם רודפי בצע, כולל הפסיכיאטרים. ה’טיפולים’ לא רק שאינם מועילים אלא גורמים נזקים לכל החיים, במקרים רבים מסתיימים במוות.

    אל תתנו אמון ברשויות הרווחה ובתי משפט לענייני משפחה ונוער, יש מהם המתייחסים לאוכלוסיה המוחלשת כמו לבעלי חיים.

  2. מי בודק את כל אותם האנשים מיהם מהם העובדים הסוציאלים הפסיכלוגים והמכונים למינהם
    הלכתי למטפלת באומנות על ההתחלה אמרה לי שאצטרך לילדה טיפול לכל החיים לעומת הפסיכלוג והפסיכלוגית
    שאבחנו את הילדה עד שנה

  3. חברים אני מכיר את שי אברהמוב ברמה האישית עלי הוא צעק כשדיברתי לילדים שלי בטון גבוה ולכן וני חושב שהמורה מנסה להאשים אדם שאמר לה את האמת בפנים שלה וכנראה שזה לא התאים לה שי הוא בנאדם מדהים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות