גלית סיטון עובדת סוציאלית מלשכת רווחה רמת גן, מטרידה משפחה ברמת גן, ומאיימת כי תשלח את בתם בת ה- 15 לפנימיה

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-7eL

מזה כשנה מאויימת משפחה תושבת רמת גן על ידי העובדת הסוציאלית גלית סיטון, כי תשלח את בתם  בת ה- 15 לפנימית משרד הרווחה. התנגדות המשפחה וכמובן התנגדות הקטינה להיפרד ממשפחתה, גרמו לעובדת הסוציאלית לפנות לבית משפט לנוער בתל-אביב, כדי שיוציאו צו חרום המורה למשפחה להעביר את הקטינה לפנימית הרווחה.

השופטת בבית משפט לנוער, סירבה לאשר את הוצאת צו החרום, מאחר והקטינה ילדה מחוננת, מטופחת ומטופלת היטב על ידי הוריה. מכינה בקביעות שיעורי בית, גרה בבית יציב עם משפחה חמה, אוהבת ומחבקת. אביה של הקטינה מומחה בכלכלה עובד במוסד בכיר במשק הישראלי, ואמא של  הקטינה עובדת במשרה חלקית.

בעקבות החלטת השופטת, נקטה העובדת הסוציאלית, גלית סיטון, חזית נגד המשפחה, והיא מטרידה ללא הפוגה את האמא בשיחות טלפוניות בלתי פוסקות במהלך היום,כשהאמא בעבודה, כדי לשבש את מהלך חיי האמא, ולפגוע בפרנסת האמא.

האמא אמרה לעובדת הסוציאלית “הניחי לי לנפשי. את מטרידה אותי. אני מבקשת שלא תתקשרי אלי. את מפריעה לי בעבודה. אני מבקשת שכל קשר בינינו ייעשה באמצעות עורך דיני”, ברם העובדת הסוציאלית אמרה לאמא, כי היא תשלח את בתה לפנימיה, על אפה וחמתה, ואף אמרה לאמא כי “תכתוב נגד המשפחה תסקירים שיגרמו לשופטת לשנות את דעתה”.

האמא התחילה להקליט את השיחות עם העובדת הסוציאלית גלית סיטון, ובימים הקרובים תוגש נגד העובדת הסוציאלית תלונה במשטרה על איומים, שימוש לרעה בכח המשרה, הטרדות באמצעות מתקן בזק, ומסירת תצהירים שקריים לבית משפט.

הילדה אמרה לכתבת, כי היא מבקשת לחשוף את סיפורה בפומבי בתקשורת “כדי להוריד מגבה את העובדת הסוציאלית. רק על ידי פרסום, היא תעזוב אותי לנפשי”.

הילדה יפהפיה, מטופחת ומטופלת היטב. לבושה במיטב בגדי האופנה, בעלת בטחון עצמי גבוה, מדברת בפתיחות על חששה מהעובדת הסוציאלית. מדובר במשפחה מבוססת בעלת אמצעים כלכליים שנותנים את לבם ונשמתם למען ילדיהם, וכל בני המשפחה הקרובים אליהם, הודיעו כי יתגייסו למאבק נגד ההחלטה הזדונית של העובדת הסוציאלית.

עדכונים והתפתחויות יובאו בהמשך.

להלן התפתחויות חדשות:

ביום 07.10.10 התקיים דיון בעניינה של הקטינה, והוחלט על ידי השופטת, כי הקטינה תישאר בבית הוריה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

4 thoughts on “גלית סיטון עובדת סוציאלית מלשכת רווחה רמת גן, מטרידה משפחה ברמת גן, ומאיימת כי תשלח את בתם בת ה- 15 לפנימיה

  1. הסיבה להוצאה מהבית מבוססת בד”כ על תיאוריות “טובת הילד” הזויות, של עובדות סוציאליות. תיאוריות מטופשות אלו מקובלות בבתי משפט לענייני משפחה ונוער הואיל והשופטים שם תשושים שחוקים, או פוחדים על שמם ה”טוב”.

    המכנה המשותף לתיאוריות המטופשות של הרווחה בסוף המסלול זה הכסף, החמדנות.

    זוהי גם הסיבה שפקידי הסעד והעו”סיות אינן בוחלות בעלילות שקרים ודברי בלע.

    היזהרו מהרווחה – הורסים פרטים ומשפחות בשרירות לב

  2. לא רשום בכתבה אלה עילות הוצאה מציגות פקידות הסעד. ולכן אני מעלה השערה מבלי לדעת אם זה אכן מתאר את המקרה הספיציפי. לא מעט מחוננים מאופיינים לצד המחוננות בגוף מעט יותר מתוח (אולי הגורם הוא פעילות נוירולוגית או ביוכימית מסוימת המאיצה את התפתחות האינטלגנציה מעל הממוצע והמאופיין בנוסף בנוכחותם של סממנים פסיכופזיולוגים קלים מאוד).
    אם זה המקרה הרי מדובר באאוגניקה כי אין כמובן עילה כלשהי להוציא בת מתפקדת ואוהבת מבית מתפקד ואוהב אך ורק בגלל ממצאים פזיולוגים כלשהם. אם יש חשש כלשהו כי יש בסממנים אלו להשפיע השפעה כלשהי על בריאותה של הנערה יש לאמר זאת להוריה ולה באופן גלוי ונהיר כדי שהם יבררו זאת אצל הרופאים המקובלים עליהם וידאגו לבריאותה כאשר הם מממשים את כל זכויותיה. נסיון להציג אותה ואת משפחתה כלא מתפקדים וכבעייתים נראה כנסיון להשיג אותה למחקר רפואי אך ורק לצורך אאוגניקה, דבר שאסור בחוק ואשר המערכות מנסות להשיג בדרכי מרמה ובעדות שקר.
    ניתן לקרוא עוד על כך בבלוג שלי
    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?blogid=130455

  3. התנהגות טיפוסית של עובדות סוציאליות, הרי לעזור הן אינן מסוגלות, אז הן מתנכלות ומציקות.

    ברכה לא רואים מעוסיות אלו, רק הרס וחורבן…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות