אכזריות ושרירות לב בנפשות ילדיה של האמא לורי שם טוב – שופט לענייני משפחה רמת גן: נפתלי שילה

Spread the love

ינואר 2011 – לורי שם טוב אמא שילדיה נלקחו ממנה באכזריות ובפתאומיות ע”י רשויות הרווחה לחצי שנה למרכז חירום, לא ראתה את שני ילדיה מזה כשנתיים. לאחר דיונים בבית משפט לענייני משפחה בראשות השופט נפתלי שילה כי האם לורי שם טוב תפגוש את בנה הקטן בן ה-6 בהשגחת פסיכולוגית.

 לא די בכך שהשופט נפתלי שילה הפקיר לחלוטין את הקשר של הבן הבכור עם אימו אלא עצר את המפגשים האחדים של לורי שם טוב עם  בנה בן ה-6 אצל הפסיכולוגית בתואנות שונות ומשונות כגון מרחק המפגשים בעיר חולון ה”רחוקה” מרמת גן מקום מגורי הילדים (20 דקות נסיעה).

 האמא לורי שם טוב מקבלת שבחים מכל המאבחנים הסובבים אותה, הפסיכולוגית מטעם בית המשפט שנכחה במעט המפגשים שאישר נפתלי כתבה בינואר 2011: “האם רגישה לצורכי בנה”, “ל- א’ (בנה בן ה-6) ואימו קשר טוב”, “האם לא מהווה כל סכנה לבנה. נהפוכו א’ (בנה בן ה-6) זקוק לאמו”, “אני חרדה לעובדה כי צרכיו של א’ אינם מטופלים ואין מספיק רגישות להשלכות של התנהגות האב לגבי נפשו של הילד”.

 נשאלת השאלה מדוע השופט נפתלי ממשיך לתעתע באמא ל’ ש’ וילדיהם ולגרום להם סבל ועוגמת נפש, לללא בסיס עובדתי או ראייתי כלשהו.

12.11.2011 חוות דעת מכון מיפל למסוגלות הורית ד”ר שרה יעקב בין לורי שם טוב לבנה אריאל, קובץ pdf

 השופט נפתלי שילה מונע מהאמא ל’ ש’  וילדיה להיפגש ללא כל סיבה עובדתית, אלא על סמך גחמותיהם ועלילותיהם של לשכות הרווחה גבעתיים ורמת גן. אמא ל’ ש’ אישה חיונית עובדת מסורה כשירה וטובה, מעולם לא פגעה בילדיה.

השופט נפתלי שילה לא רק שנכשל בהגנה על על נפשות הילדים אלא מסכן אותם בכך שמונע מהם להיפגש עם אימם כשנתיים ללא שום סיבה אובייקטיבית.

ההליך השיפוטי לפיו פועל נפתלי שילה הנו מופקר ואכזרי שכן מתקבלות בו החלטות בענייני נפשות בשרירות לב על סמך עלילות ודעות של גורמי הרווחה ולא על סמך עובדות וראיות אובייקטיביות.

האזינו לתכנית הרדיו “השעה האזרחית” על הסבל ועגמת הנפש המתמשכים הנגרמים לאמא  לורי שם טוב וילדיה עקב אכזריות ושרירות הלב של מערכת הרווחה בגיבוי השופט נפתלי שילה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=GVIPo3OCi20]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות