רחל ולדומירסקי עו”ס מלשכת רווחה רמת גן מרעילה מפגשים בין אמא לילדיה

Spread the love
אכזריות, שרירות לב, אוסף הבלים ודברי בלע של עו”ס רחל ולדומירסקי נגד אמא מגבעתיים ושני ילדיה אשר מזה כשנתיים וחצי מבקשים מבית משפט לענייני משפחה להיפגש, לשווא.
 
עו”ס רחל ולדומירסקי מעולם לא נפגשה ולא דיברה עם האמא מגבעתיים.
 
עובדה זו לא מנעה ממנה “לאבחן” את האמא, בלי שפגשה בה ובלי שראתה אותה, כזקוקה לטיפול פסיכיאטרי, בלא שיש בידה מסמך ראייתי או מסמך כלשהו נגד האמא, וחמור מכך, לרחל ולדומירסקי עובדת סוציאלית, אין רשיון רפואי, אין לה הכשרה רפואית או ידע רפואי לאבחן אנשים ובטח לא את האמא  שאותה מעולם לא פגשה, לא ראתה ולא שוחחה גם לא בטלפון.
 
האמא שנותקה מילדיה בזדון היא אישה עובדת ושני ילדיה אשר לא נפגשו מעל שנתיים וחצי מאחר ועובדת סוציאלית רחל ולדומירסקי מלשכת רווחה רמת גן מעלילה ומרעילה נגד האמא וילדיה.

למרות שהאמא עברה בעבר אינספור אבחונים ובדיקות ע”פ דרישות הרווחה, ונמצאה טובה וכשירה, מאות אלפי שקלים הוצאות משפט ודרישות ואבחונים של עובדות הסוציאליות כתנאי להיפגש עם ילדיה, ולדומירסקי ממשיכה ללא הפסקה ובאובססיביות להרעיל מפיה נגד האמא וילדיה.

שופט לענייני משפחה נפתלי שילה מקבל את הבלי פיה של ולדומירסקי כאילו יצאו מפי הנביאים או הצדיקים הגמורים ובאופן תמוה “מניד בראשו” לדבריה בהסכמה כפתי, למרות המשמעויות הכבדות של פגיעה בפרט במשפחה ובאמון הציבור במערכת הרווחה והמשפט.
 
במאי 2011 שלחה עו”ס ולדומירסקי מכתב (ראה בסוף הפוסט) לנפתלי שילה ובו הכפשות וגידופים, ללא גיבוי בבדל ראיה, נגד האמא וילדיה כדי להמשיך מניעת המפגשים:

ולדומירסקי מזהמת כי היא וחברותיה העו”סיות “עשו מאמצים לחפש פסיכיאטר לטפל בתיק סבוך זה” – בעוד התסבוכת היא בלשכת הרווחה ר”ג, שכן האמא העובדת נבדקה אצל כ- 5 פסיכיאטרים מטעם משרד הרווחה ונמצאה כשירה וטובה.

עוס”ית ולדומירסקי מעלילה ומשקרת כאילו הבעיה אצל האמא אך אין בידיה בדל ראיה נגד האם.

כאמור נפתלי שילה בלע את דברי הבלע של ולדומירסקי כדברי אלוקים חיים.

ולדומירסקי ממשיכה להרעיל ללא הצגת בדל ראיה וכותבת: “בשיטוט באתרי האינטרנט מצאנו כי פסיכיאטרים שטיפלו בעבר במיקרים סבוכים אחרים אחרים מושמצים מאוימים ומופחדים” – ולדומירסקי מנסה בכל דרך להשחיר פניה של האמא המבקשת לראות את ילדיה, וגולשת לעניינים שאינם קשורים בסידורי הראיה בין האמא לילדיה.

ולדומירסקי ממשיכה להרעיל בכל המכתב ושולפת בסוף את הנשק המעליל של שירותי הרווחה: אבחון וליווי פסיכיאטרי אצל פסיכיאטר שעובד שנים עם שירותי הרווחה לפרנסתו. ולדומירסקי מסכמת: ” יודגש כי הטיפול חייב להיות במסגרת קלינית פסיכיאטרית הכוללת אבחון פסיכו-דיאגנוסטי עם המלצות לגבי קיום הביקורים ולגבי המסגרת הקלינית פסיכיאטרית שתלווה אותם”.

כאמור האמא נבדקה אצל כ- 5 פסיכיאטרים ע”פ דרישת הרווחה ונמצאה כשירה וטובה. השופט נפתלי שילה במעין טקס פולחני קיבל ואישר את הבלי פיה של ולדומירסקי וכתב בהחלטתו שהוא מקבל את “הודעת פקידת הסעד”, וללא נימוק או הסבר הוא מחייב ומתנה את האם בהוצאות נוספות של עשרות אלפי שקלים כדי לפגוש את ילדיה.

ולדומירסקי שיתפה בדברי התרעלה שלה ובתפיסת הרווחה החולנית שלה ב”סיוע” להסדרי ראיה את הממונות עליה ויוי הופמן פקידת סעד מחוזית ואת בת חן פיליפ מנהל אגף רווחה ר”ג, אשר לא העירו מאומה על אכזריותה והתנהלותה המופקרת של ולדומירסקי רחל.

ביזוי כבוד האדם
 
חרף העובדה שולדומירסקי מעולם לא פגשה את האמא או שוחחה עימה, במכתב שלהלן לשופט נפתלי שילה היא מרעילה נגד האמא תוך שהיא ממליצה על אבחונים פסיכיאטריים שונים. מדובר בביזוי כבוד האדם, והתנהלות מופקרת ובזויה מצד גורמי הרווחה בעיריית ר”ג. במקום לסייע הם מבזים וספק רב אם יודעים במה מדובר.

כעת תפסה ולדומירסקי “רגליים קרות” והוציאה בקשה הזויה נוספת בה היא מבקשת “שחרור מטיפול בתיק”, בעודה כותבת השמצות חסרות בסיס ראייתי ועובדתי, כשהיא ממשיכה ומעלילה נגד האמא.

כל שהאמא רוצה לפגוש את ילדיה כשם שהם רוצים לפגוש את אמם.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות