משרד הרווחה 2011 – הדרת ילדים מהוריהם על ידי פקידי סעד

Spread the love

ילדיה של לורי שם טוב מגבעתיים, נחטפו ממנה לפני שלוש שנים, על ידי אתי דור דוברובינסקי, מלשכת רווחה גבעתיים במהלך ועדת החלטה, כיום עובדת כחוטפת ילדים בלשכת רווחה רמת גן.

חטיפת ילדיה של לורי שם טוב, נעשתה בניגוד לדין ולחוק, כשאתי דור ידעה שתיק המשפחה של ל’ ש’ מתנהל בבית משפט לעניני משפחה ששבועות ספורים קודם לכן נתן לאמא את המשמורת על ילדיה. אתי דור ביצעה מחטף כשפנתה לבית משפט לנוער – שם השופטת רות בן חנוך, פעלה בחוסר סמכות ולא הכירה את תיק המשפחה, ושימשה הלכה ולמעשה חותמת גומי של אתי דור. עו”ס אתי דור דוברובינסקי, הגישה  תלונות שווא נגד האמא ל’ ש’ על הזנחה והתעללות בילדיה.

כל תלונות הסרק והשווא של פקידת הסעד אתי דור, נגד האמא נסגרו ללא יוצא מן הכלל – מחוסר אשמה פלילית.

ילדיה של לורי שם טוב לא הושבו אליה.

אפוטרופוסתה של האמא ל’ ש’, לא נשללה מעולם, ואמא ל’ היא אמא טובה, אמא עובדת, אמא כשירה ואמא אוהבת לילדיה. חרף זאת, מדינת ישראל בחסות עובדי משרד הרווחה, מונעות מהאמא מזה שלוש שנים, לראות את ילדיה.

התהיה המתבקשת:

כיצד יתכן שבמדינת ישראל, בשנת 2011, מדינה שעברה את זוועות השואה, עברה מלחמות קשות, מדינה שנאבקת על הישרדותה מול מדינות אויב, נותנת יד לפשעי משרד הרווחה, ואיננה עוצרת את הזוועות הללו.

איך יתכן שילדים נעלמים מהוריהם, כשההורים טובים, כשירים וקיימים ועודם בחיים?

איך יתכן שאנשי התקשורת במקום להיות כלבי השמירה של הדמוקרטיה,  אינם מפרסמים את זוועות והתעמרות פקידי הסעד בילדים והוריהם בפרהסיה?

תהיתי ותהיתי ושאלתי את מקורביי, ולא קיבלתי מאיש תשובה על כך. גם לי אין תשובה על כך.

האמנם נגזר על ילדים והוריהם להיות כפופים לגחמות פקידי הסעד שמשמשים שופטים בפועל?

הפכנו להיות מדינה שנשלטת על ידי עובדים סוציאליים קפיטלסטים.

העבודה הסוציאלית הפכה זה מכבר לעבודה המיועדת לנשים קרות לב, נטולות רגש, נטולות יכולת מחשבה עצמאית, ופועלות כרובוטיות כשהמנטרה שלהן: “אני כפופה להוראות. . .” כשבפועל ההוראה שלהן היא לנתק ילדים מהוריהם, כשאינן נדרשות להמציא ראיות לעבודתן המכפירה נגד ילדים.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות