מבקר המדינה פתח בבדיקה מדוע שר הרווחה משה כחלון הורה על מעצר האבא דניאל ארביב

Spread the love

דניאל ארביב השתתף בעצרת מחאה עם הורים רבים נוספים, מול ביתו של שר “הרווחה” משה כחלון ברח’ הנרקיסים 83, עתלית, הורים המנותקים בכפיה מילדיהם, לצרכי סחר בילדים.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=nTDpGVVggCE&feature=relmfu]

משה כחלון, שר הרווחה, אחראי באופן אישי על הפשע בו מנותקים ילדים מהוריהם, בשל הוראה גורפת שנתן לפקידות הסעד, לאכלס את פנימיות ומוסדות משרד “הרווחה” בילדי הורים גרושים, לצורך תקצוב מוסדות ופנימיות משרד “הרווחה”.

דניאל ארביב נותק בכפיה מבתו, נאבק על זכותו לגדל את בתו. באופן דמוקרטי וחוקי הוא השתתף בעצרת מחאה מול ביתו של שר הרווחה משה כחלון, נבחר ציבור.

משה כחלון, גרם למעצר השווא של הפעיל בטענה כי הפר את פרטיותו כשהפגין מול ביתו. דניאל ארביב שוחרר ממעצר על ידי השופט זכריה ימיני מבית משפט שלום פתח תקוה, שפסק:

“החשוד מבצע משמרת מחאה מול ביתו של השר כחלון, וזאת בהתאם לזכותו כאזרח במדינה דמוקרטית.

לא מצאתי לנכון להורות על הרחקתו של החשוד מביתו של השר כחלון, שכן אין כל חשד לביצוע עבירה כנגד השר כחלון, והרחקתו של החשוד מביתו של השר כחלון תביא לפגיעה לא מידתית בזכותו של החשוד לבצע פעולות מחאה על פי הדין.”

תלונה הוגשה למבקר המדינה על מעצר השווא של האבא דניאל ארביב, שפתח בבדיקה על התנהלות שר “הרווחה” משה כחלון. תוצאות החקירה יפורסמו לכשיתקבלו.

לשכת מבקר המדינה

18 אפריל 2012

                                                                סימוכין: ל/דא12/ 0355

 לכבוד

גב’ לורי שם-טוב

שלום רב,

  1. אנו מאשרים קבלת מכתבך בדואר אלקטרוני מיום 11.04.2012, שכותרתו “שר “הרווחה” משה כחלון גרם למעצר שווא של האבא…”.

  2. מכתבך הועבר לעיונו של האגף המתאים במשרד מבקר המדינה.
  3. למען הסדר הטוב נבקש להבהיר כי תכניות עבודתו של משרד מבקר המדינה נקבעות בהתאם למכלול שיקולים ואילוצים ובהם המסגרת החוקית, אינטרסים ציבוריים, מגבלות כוח האדם והאמצעים העומדים לרשות מבקר המדינה, ואין באפשרות משרד מבקר המדינה להתחייב שנושא פנייתך ישובץ בתכניות העבודה של ביקורת המדינה.
  4. אנו מודים לך על שטרחת והעלית את הדברים על הכתב והבאת נושא זה לידיעתו של מבקר המדינה. מבקר המדינה מייחס חשיבות רבה למכתבי תלונה המגיעים אליו מן הציבור, והוא רואה בהם תרומה משמעותית לביקורת המדינה.

 בברכה,

יסמין יהושע

רכזת פניות הציבור

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “מבקר המדינה פתח בבדיקה מדוע שר הרווחה משה כחלון הורה על מעצר האבא דניאל ארביב

  1. זה לא מקרה ראשון.
    בעצרת מחאה במודיעין מול ביתה של פק”ס ראשית, רונית צור ימח שמה, נעצרו כל המשתתפים ושוחררו רק לאחר שחתמו על קבלת צו הרחקה מהעיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות