השופט אלון אינפלד בהחלטה מקוממת: מעצר עד תום ההליכים לגבר שהתקוטט עם מי שמקיים יחסי מין עם אשתו כדי שהבוגדת תוכל לקבל מין ללא הפרעה

Spread the love

החלטה בערר על מעצר עד תום ההליכים, כאשר היושב בדין הוא השופט אלון אינפלד, שדחה את הערר והורה להשאיר את העצור במעצר עד תום ההליכים. ההחלטה מעוררת תרעומת קשה לנוכח העובדה שמדובר בקטטה אחת בין גבר ובין מתלונן ש”מקיים קשר רומנטי עם אשתו”, באירוע היו מספר אנשים, לא ברור מי עשה מה למי, מי התחיל, הכל קרה בחושך, והמתלונן היה מסטול. אימו של העורר העידה על המתלונן שהוא “חולה מין”, ויש עדויות בתיק שאותו מתלונן יוזם תלונות שווא נגד העצור, “כדי לזכות באשתו”. לפי הטענה שהמתלונן הוא חולה מין, כנראה שגם האישה היא חולת מין.

לטענת השופט אלון אינפלד, מספיק שהוצגו תמונות של חבלה בפנים של המתלונן, כדי לייצר ראיות חזקות נגד העורר, ברמה המצדיקה שיישב במעצר עד תום ההליכים. מדובר באיוולת גמורה. מקריאת ההחלטה נראה שהשופט אינפלד מקיים פה משפט זוטא בתיק הפלילי עצמו, על סמך הראיות של התביעה בלבד, והסיבה היחידה שהוא שולח את הגבר הנבגד לכלא במעצר עד תום ההליכים, היא כדי שהאישה הבוגדנית תוכל להמשיך לקבל את מנות הסקס היומיות והליליות שלה.

מקריאת ההחלטה עולה שלעורר הייתה חלופת מעצר טובה אצל אימו, ולא הייתה כל סיבה לשלול זאת. הסנגור עשה עבודה יפה בהצגת הפגמים בטענות התביעה, המייחסות את האגרופים דווקא לעורר. אבל השופט החליט שמה שחשוב זה לא להשאיר אישה בלי מי שיספק לה את צרכיה המיניים. מבחינתו, העורר כבר הורשע, ובכלל לא צריך לקיים משפט, וכל זה בגלל שהוצגו תמונות של חבלה בפרצוף. אז יש תמונות, אבל איפה רואים בתמונות שאת האגרופים נתן למתלונן העורר? אינפלד טוען שיש ראיות לכאורה גם מטענת מודיע, מי שצלצל למשטרה וראה אנשים מתקוטטים. “אבל הוא פחד להתקרב ולא זיהה את המעורבים”. אם כך, איפה הקשר של העורר לאגרופים?

%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9f-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a4%d7%9c%d7%93-%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%98%d7%99לפי החומרים, העורר מטפל בילד נכה. כנראה שאשתו לא מטפלת בילד הנכה, כי היא עסוקה בקבלת מין מהמתלונן. למרות העובדה שהמעצר עד תום ההליכים יגרום לכך שלא יהיה מי שיטפל בילד הנכה, וזו סיבה מספיק טובה לחלופת מעצר, את השופט זה לא עניין בכלל.

מגעיל במיוחד ההתנפלות של השופט על העורר בטענה שהעורר אובססיבי כלפי המתלונן, “כפייתי ומחשבותיו סובבות סביב המתלונן”. נו מה רצה השופט שהעורר יעשה, כאשר המתלונן תופר לו תיקים של תלונות שווא במשטרה, ושוכב עם אשתו?

גם הטענה של השופט שריבוי תלונות השווא במשטרה, לא מעיד על כוונות זדון של המתלונן לתפור תיק ולסלק מהדרך את הגבר שבעל את האישה קודם, אלא לטענתו, ככל שיש תלונות במשטרה, ולא משנה מה תוכנן, כל זה מעיד שהנילון הוא באמת מסוכן. זו טענה חסרת אחריות, שכן מי שיסתמך עלי וירצה לתפור תיק למישהו, יגש כל שני וחמישי למשטרה כדי להקדים תרופה למכה, ויגיש תלונות. השופט אלון אינפלד כנראה לא בתוך עמו הוא יושב. חי על הירח במציאות מדומיינת.

לא פלא שהשופט אלון אינפלד מגלה פה גישה ברוטלית, סטניליסטית ודוחה. הוא הרי תוצר פרי הביאושים של ישיבות ההסדר, כלומר דוס מתחסד וצבוע.

1 2 3 4 5 6 7 8

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות