שופט השלום (ת”א) יצחק יצחק: ניתן להרשיע מפגין נגד שופט גם בלי תלונה של השופט נתן נחמני נגדו הפגינו. הגשת כתב אישום ללא מתלונן

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-7uf

במרץ 2014 כתב השופט יצחק יצחק הכרעת דין בתיק פלילי בו הואשם יעקב בן ישככר, בהפגנה מול בית השופט נתן נחמני בשנת 2005, לרבות אישומים של פגיעה בפרטיות השופט (שפרש בעקבות שרשרת סקנדלים), והעלבת השופט. המשפט התאפיין בחריצת דין מראש, כאשר השופט יצחק יצחק ניהל את המשפט בברוטליות, כאילו הוא יו”ר ועדה סטנלינסטית. עדים לא הורשו להעיד. צופים לא הורשו להיכנס לאולם, והשופט צרח, השתולל, זעם, ירק, והטיל חיתיתו על הנאשם.

מידי פעם לחץ על לחצן האזעקה כדי להביא אבטחה ולהפחיד את הנאשם ועדיו. כל זה נועד להסתיר דבר מאוד קריטי. מדובר בכתב אישום ללא מתלונן. כן בדיוק מה ששמעתם. אותו שופט שאמור להיות קורבן העבירות של פגיעה בפרטיות והעלבה בכלל לא התלונן. המשפט התנהל ללא מתלונן, ואפילו הראיה המזכה העיקרית, מסמך מהשופט נתן נחמני בו הוא מכחיש שאי פעם התלונן על ההפגנה, לא הוכנסה לתיק הראיות, כי יצחק יצחק סירב לקבלה.

הראיה המזכה מונחת לפניכם: בהחלטה שנתן השופט נתן נחמני בבקשה לפסילתו מאחד מתיקי המשפחה בו התעלל בגבר תמ”ש 54140/03, אומר השופט נחמני שלא רק שמעולם לא התלונן במשטרה, שימו לב בסעיף 10: “מעולם לא הגשתי תלונה נגד המבקש [יעקב בן יששכר]“. השופט מוסיף שהוא אמנם דיווח על ההפגנה למשמר בתי המשפט, אך “לא הוגשה על ידי תלונה”, אומר השופט המודח נחמני.

אם כן, כיצד זה הגישה הפרקליטות כתב אישום ללא מתלונן, כאשר המתלונן או שמא הקורבן לכאורה, מכחיש שבכלל התלונן?  אם לא די בכך הוא מוסיף ואומר שהוא היה אדיש לתלונה. אם הוא היה אדיש לתלונה, אז איך אפשר להאשים את המפגין בהעלבתו של מי שהיה “אדיש”? בנוסף אומר נחמני שהוא בכלל לא מכיר את משתתפי ההפגנה, ולא יודע מי השתתף בה. “לא ידעתי את שמם ואיני יודע את שמם עד היום. לא חקרתי מי הם, ולא עסקתי בעניין”. איך הוגש כתב אישום בנסיבות כאלה?

הנאשם, יעקב בן יששכר, פעיל חברתי אשר רשויות הרווחה ושופט לענייני משפחה נתן נחמני, מנעו ממנו להיפגש עם בתו ללא ראיות ובדלתיים סגורות. בן יששכר, ועוד הורים נפגעי מערכת המשפט, קיימו משמרת מחאה מול בית השופט נחמני, בשנת 2005, ומשום כך מואשם בן יששכר, בהעלבת עובד ציבור ופגיעה בפרטיות בהליך המנוהל ע”י השופט יצחק יצחק.

מזה 8 שנים השופט יצחק יצחק פעל בדרכים שונות להפללת בן יששכר, ללא עדי תביעה, תוך שהוא כופה על בן יששכר סנגור ציבורי, שולח אותו לבדיקת פסיכיאטר מחוזי חרף העובדה שבן יששכר צלול לחלוטין, עובד, וגם הגיש בקשת פסילה לעליון לפסול את יצחק יצחק. באחד הדיונים, התנכל יצחק יצחק ליעקב בן יששכר, תוך פגיעה בפומביות הדיון, פגיעה בכבוד הפעיל ועדים מטעמו, תוך שיבוש ההליך השיפוטי ומשוא פנים להפללתו. בן יששכר הגיש תלונה נגד יצחק יצחק (להלן) המזכירה תביעת רשלנות קיצונית נגד יצחק יצחק אשר נידונה בעבר בבית משפט.

1 2 3 4 5 6

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות