שר הרווחה מאיר כהן – נער השעשועים של העובדות הסוציאליות

Spread the love

בואו נגלה לכם את מה שמפלגת “יש עתיד” מסתירה מכם – שר הרווחה מאיר כהן מטעם מפלגת יש עתיד הוא כשלון מבטיח.

בתקופת כהונתו של מאיר כהן כראש עירית דימונה, דימונה היתה שיאנית המדינה בשיעור הוצאת ילדים מהבית למוסדות. תעודת עניות קשה לתפקודו הגרוע כראש עיריה, והוכחה כי אדם זה משמש מריונטה לידן של עובדות הרווחה.

טוב, זה לא מפתיע כאשר יאיר לפיד עצמו (שחי בבית ששוויו 8 מליון ש”ח, מה לו ולמעמד הביניים…) מצהיר שילד שהוריו לא עוזרים לו בשיעורי בית צריך להיות חוסה במוסד סגור, רק משום שיש לו הורים ממעמד הביניים, שעובדים קשה כדי להבטיח לילדיהם מזון ודיור, וחוזרים הביתה מאוחר ועייפים כך שאין להם כח לשבת איתו על השיעורים. הנה כאן הקישור להצהרתו הבזויה של יאיר לפיד שחושב שצריך לפרק משפחה רק בגלל שהורים לא הכינו עם ילדיהם שיעורי בית.

המצע של מפלגת “אין עתיד” – העצמת הפטרנליזם החולני של העובדות הסוציאליות

במצע מפלגת יש עתיד בעמ’ 93 מצויין כי:

“מפלגת “יש עתיד” מבקשת להפוך את המחלקות לשירותים חברתיים לגורם הבלעדי (ONE STOP-SHOP) המקשר בין האזרח ובין השלטון המרכזי וכל משרדי הממשלה הרלוונטיים לטיפול בענייניו, לרבות המוסד לביטוח לאומי, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד הבינוי והשיכון ומשרד העלייה והקליטה. כמו כן תפעל “יש עתיד” למנות עובד/ת סוציאלי/ת למנהל משבר ”case manager“ אשר ייצג את האזרח ויתנהל בעניינו מול כלל הרשויות, עד למימוש מלא של זכויותיו.

ובמלים אחרות, העובדת הסוציאלית תהיה פטרונית על כולנו, גם על בני המעמד הביניים, וגם תדע עלינו הכל. לשיטתו של יאיר לפיד, את צנעת הפרט אפשר לזרוק לפח.

רוצים הנחה לטיול של הילד בבית הספר? תצטרכו לעבור דרך עובדת סוציאלית.
רוצים משכנתא נוחה לקנות דירה צנועה? תצטרכו לעבור דרך עובדת סוציאלית.
רוצים תרופה מוזלת? תצטרכו לעבור דרך עובדת סוציאלית.

מאיר כהן כשלון טוטאלי ברווחה. לשעבר ראש עירית דימונה. בתקופת כהונתו כראש עייה, דימונה הייתה שיאנית המדינה בהוצאת ילדים מהבית
מאיר כהן כשלון טוטאלי ברווחה. לשעבר ראש עירית דימונה. בתקופת כהונתו כראש עייה, דימונה הייתה שיאנית המדינה בהוצאת ילדים מהבית

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות